View Full Version : internetsite,wie kan m bouwen.
Hallo,ik heb even een vraagje.
Ben op zoek naar iemand die internetsites kan bouwen.
Iemand anders wilde het al voor me doen,maar nu ruim 2 maanden later staat er nog steeds niks online :confused:
Dus wie o wie kan mij helpen :hug:
Arno
Ligt er aan wat voor site je wilt hebben.
PM me anders, misschien kan ik wel van dienst zijn!
Christiaan
26-12-2005, 15:19
verplaatst naar off topic / computers en electronica
Oproep staat nog steeds....
Stuur me eens n mail met wat je allemaal wel en niet wil.. dan zal ik zien of ik er aan wil beginnen of niet
Bussie komt zo
30-12-2005, 21:45
Ik heb uitleg gekregen over front page
Maar dat gaat nu aardig, kan heel veel zelf.
Als je echt niks kan en je hebt dit programma kun je na een uurtje uitleg best wel veel.
Kevin20v
30-12-2005, 22:22
Als andere mensen er van afzien, laat me maar eens weten via pm/e-mail wat de bedoeling is... Ik kan eventueel zorgen voor een website met bedieningspaneel waarmee teksten e.d. door de eigenaar zelf aangepast kan worden.
Hier zijn wel wat kosten aan verbonden, maar kost ook niet de wereld ;)
front page is niet altijd het ideaale programma om sites te bouwen, zelf doe ik dit in kladblok ,zal later wel es een creatie posten, is nu nog in opbouw.
Front page is niet altijd compatibel met andere browsers (mozilla Firefox,opera,...)
en dat is dan soms wel erg jammer als je deze mensen mist :(
Wil een mooie openingspagina met een duidelijk en netjes menu.
Moet er netjes en een beetje sportief uitzien met mijn logo erop.
In het menu knoppen voor foto's,info,wat ik doe en hoe,adres en contact,en een soort winkel,waar ik snel en makkelijk dingen met foto's erbij te koop kan zetten.
frontpage is echt een kut-programma, verdiep je dan liever even in html-taal en gebruik een betere editor... voor beginners is macromedia dreamweaver een leuk programma, incl. WYSIWYG-editor...
Ik zie beste eisen voorbijkomen, geef ook eens aan wat je er voor over hebt?
Met dreamweaver kun je ook een heleboel en idd gewoon verdiepen in HTML en dan met kladblokje aan de slag, maar ik altijd veel info vandaan haal
http://www.handleidinghtml.nl/
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.