Log in

View Full Version : Vaagheid heerst

Vw_Golf_MK1
30-12-2005, 13:32
Wat is dit eigelijk allemaal voor dom gezeik? Jullie mij vergelijken met iemand anders ? Waar slaat dat eigelijk op hebben jullie nou echt niks beters te doen en trouwens Rene' zoek maar goed door op de www.golf1-ig.de want daar zie je echt geen foto's van mij ! En san slotje wer giet dat eigeluk oer ? Ach sa at ik maar zeg soegen matte dur altiid blowe!!

Baldrimmer
30-12-2005, 13:39
Jezus ik ga terug in het bestuur
IP ban voor elke dubbele handle voortaan
Kan ik me weer verkiesbaar stellen ? :D

Vw_Golf_MK1
30-12-2005, 13:41
Wol chagijnige measken jurre jeeeetje :eek:

Baldrimmer
30-12-2005, 13:41
Handig he dat online frysk woordenboek ?

Vw_Golf_MK1
30-12-2005, 13:42
Als jullie ruzie zoeken geen idee waarom ik dacht dat dat iedereen juist blij was in de kerst :D Maar jullie zitten gelijk ruzie te zoeken zal ik er maar niet meer op reageren want dat willen jullie toch oo zo graag ?

Baldrimmer
30-12-2005, 13:43
Tis trouwens Minsken ...

Vw_Golf_MK1
30-12-2005, 13:43
Hahaha ja jer Frysk woordenboek lacht zich dood!

Vw_Golf_MK1
30-12-2005, 13:44
Ik best jonge

Vw_Golf_MK1
30-12-2005, 13:45
En de woonplaats is Harns!! In het nederland Harlingen staat dan in het woordenboek?

bobby-digital
30-12-2005, 13:47
zou een stuk schelen als je nederlands typt, niet heel nederland spreekt namelijk fries.... en hele zinnen scheelt ook een stuk leest wat makkelijker

Der Typ Siebzehn
30-12-2005, 13:49
en trouwens Rene' zoek maar goed door op de www.golf1-ig.de want daar zie je echt geen foto's van mij !

Nee lullo, dat weet ik ook, maar hier op Volksforum.com zijn wel door jou foto´s geplaatst die jij van die Golf 1 site gedownload hebt, zoiets noemt men pronken met andermans veren, en hoewel et mij volledig om et even is of je dat doet, kan ik je wel vertellen dat een van de web-beheerders van die site niet blij was toen die zag dat er hier foto´s van hun site staan die hier door jou waren geplaatst :brad:

Vw_Golf_MK1
30-12-2005, 13:50
En de naam is Meile Hoekstra en niet Jelle de man met de oranje Passat uit 1973 die ik heb verkocht!

Der Typ Siebzehn
30-12-2005, 13:51
zet op deze topic ook maar a.u.b. weer een slotje, want dit loopt ook alweer op niets uit.

Vw_Golf_MK1
30-12-2005, 13:52
Zet er maar een slotje op als jullie zo graag ruzie willen zoeken dan ga ik maar niet op een stel kleine jongetjes reageren !!

Der Typ Siebzehn
30-12-2005, 13:56
Zet er maar een slotje op als jullie zo graag ruzie willen zoeken dan ga ik maar niet op een stel kleine jongetjes reageren !!

wie wil er zo graag ruzie? ;)

bobby-digital
30-12-2005, 13:56
kansloos topic dit...... :chair:

:gives:

laat die jongen maar lekker aanklooien

Split52
30-12-2005, 13:57
Bruin vind ik een beetje een poepkleurtje rood of zwart of blauw zat ik aan te denken en verbrede velgen van een Golf GTI uit 1976! En misschien nog een beetje verlagen! of kan natuurlijk ook een lowrider maken hahahah dan ben ik allang over mijn budget heen

Volgens mij heeft die Kwast z'n zakgeld er al doorheen gejast... Besteed aan een nieuwe computer en nu ons dwarsbomen :confused: :confused:

Jasper Ovaal
30-12-2005, 13:57
te koop:
Plaatje van me kever, alleen te gebruiken op vw sites.
http://www.bugardi.com/Fotoalbums/Budel%202005/vol%20gepakt%20laag.jpg

per gebruikte foto's graag 72 cent, incl. btw sturen naar mijn rekening nr.

met vriendelijke groet,

:D

edit. over ieder interesant bod wordt ook nagedacht . :hug:

Alex
30-12-2005, 14:02
te koop:
Plaatje van me kever, alleen te gebruiken op vw sites.

per gebruikte foto's graag 72 cent, incl. btw sturen naar mijn rekening nr.

met vriendelijke groet,

:D

Mooie kever, maaruhh kunnen we onderhandelen over de prijs? :rolleyes:

Kevin20v
30-12-2005, 14:02
Als jullie ruzie zoeken geen idee waarom ik dacht dat dat iedereen juist blij was in de kerst :D Maar jullie zitten gelijk ruzie te zoeken zal ik er maar niet meer op reageren want dat willen jullie toch oo zo graag ?

Kerel, kerst is voorbij :woowoo:

Daarbij komt dat er ene Jelle was die precies dezelfde onzin uitkraamt als jij ook pronken met andermans veren...
Hij sprak ook geen Engels en totaal geen Nederlands!

Maar om nou elke zin die je typt af te maken in het fries, omdat je niet in staat bent normale Nederlandse zinnen te verzinnen vind ik een beetje zielig. :iamwithst

Kan er nou niemand een ip check doen?? ik durf te wedden dat deze gebruiker uit hetzelfde zwakzinnigen instituut komt. Waar dit precies bevind durf ik geen uitspraken over te doen... Het kan overal zijn: Rijssen, Amsterdam, Friesland... :D :rock:

Der Typ Siebzehn
30-12-2005, 14:09
Kerel, kerst is voorbij :woowoo:

Daarbij komt dat er ene Jelle was die precies dezelfde onzin uitkraamt als jij ook pronken met andermans veren...
Hij sprak ook geen Engels en totaal geen Nederlands!

Maar om nou elke zin die je typt af te maken in het fries, omdat je niet in staat bent normale Nederlandse zinnen te verzinnen vind ik een beetje zielig. :iamwithst

Kan er nou niemand een ip check doen?? ik durf te wedden dat deze gebruiker uit hetzelfde zwakzinnigen instituut komt. Waar dit precies bevind durf ik geen uitspraken over te doen... Het kan overal zijn: Rijssen, Amsterdam, Friesland... :D :rock:

het land van ooit... :D

Kevin20v
30-12-2005, 14:13
het land van ooit... :D

Klopt daar zitten ook veel zwakzinnigen :D oud-collega van me had ooit eens met Kloontje geneukt :woowoo:

Der Typ Siebzehn
30-12-2005, 14:31
Klopt daar zitten ook veel zwakzinnigen :D oud-collega van me had ooit eens met Kloontje geneukt :woowoo:

dan zou die oud collega misschien weleens een dezelfde persoon kunnen zijn als.....en als.....en als.....nee, laat ook maar :D daar wil ik niet eens aan denken.

Kevin20v
30-12-2005, 14:44
dan zou die oud collega misschien weleens een dezelfde persoon kunnen zijn als.....en als.....en als.....nee, laat ook maar :D daar wil ik niet eens aan denken.

Kunt toch zien dat ook deze VW_Golf_MK1 niet helemaal goed is...

Drunen ligt helemaal niet in Friesland :D

Pedaalemmer
30-12-2005, 14:54
drunen ...stel geiten :D...ik kan vanaf hier een steen gooien tegen het huis van kloontje...maare kheb hem nog nooit gezien :D

Der Typ Siebzehn
30-12-2005, 15:11
Kunt toch zien dat ook deze VW_Golf_MK1 niet helemaal goed is...

daar is iedereen et wel over eens, maar tot een ding is ie wel in staat, nl. het starten van eindeloze bull-shit topics, die ook eens helemaal nergens, ik herhaal: nergens over gaan, en wij daar maar allemaal intrappen door erop te reageren m.a.w. de aandacht te schenken die hij helemaal niet verdient, mijn respect daarvoor....

maar wat mij betreft kan er nu toch echt een :lock: op

Der Typ Siebzehn
30-12-2005, 15:37
laat hem maar zelf op zijn eigen topics reageren, dat heeft ie in et verleden nl. ook al gedaan :D

richard-polo
30-12-2005, 15:45
hij start het topic maar jij hebt het grootste woord... zeg dan ook niks

LRR
30-12-2005, 15:48
Zo, zal me ook eens mengen in deze bullshit..............

.............ook deze gozer kan de weg naar het andere forum niet vinden, blijkbaar............wie helpt hem ???

Grtz................ LRR

Ps: Over en sluiten maar

Der Typ Siebzehn
30-12-2005, 15:57

je hebt gelijk, ik :chair: stop er hier mee.

Pedaalemmer
30-12-2005, 16:00

er zal toch iemand moeten zijn die het aan zijn botte hersentjes duidelijk moet maken wat hier de gang van zaken is op dit forum..

richard-polo
30-12-2005, 16:01
denk je dat die dat nog niet weet!!!! wie is er dan dom;)

Marco
30-12-2005, 16:03
Zo, hoop dat t nu afgelopen is. Bedankt voor julle oplettendheid, als het weer zover is aub PM naar mij of 1 van de andere Mods