View Full Version : Radiateur Golf 1
Hi,
Ik ben opzoek naar een goede en vooral niet lekke radiateur voor mijn Golf 1 GTI (EG 1980). Het moet er dus 1 zijn zonder expansievat, je vuld em via een dop op de radiateur.
De mijne is lek, dus mocht je er een hebben liggen (liefst in GLD omgeving Alpeldoorn,Arnhem,Zutphen) laat het me dan a.u.b. weten via PB, mail of reageer hier.
Alex
Tim Spijlbus `61
02-01-2006, 16:05
volgens mij kan je die dingen her en der laten repareren oftewel nieuwe koelribbels erin laten zetten. is volgens mij niet zo heel duur ik heb het ooit laten doen voor een Toyota starlet kreeg een andere mee als ik mijn eigen achter liet was 70 euro kwijt...
Dank je...
Ik zal eens informeren..
't ding lekt aan de zijkant, waar het alu. aan de plastic "vul buis" zit, zal er wel in geperst zijn.
Tesus koop gewoon een nieuwe 70 euro,klaar.
2derhans vol met roest enz.
Geloof me nieuw ben je beter af.
In zutphen zit een bedrijf die zeer waarschijnlijk een nieuw lamellendeel tussen de zijkanten kan plaatsen. Heb al met een aantal radiateurboeren contact gehad, is eigenlijk niet te maken en niemand heeft zo iets liggen dat zou passen.
Ik vestig mn hoop ff op zutphen.
Heeft er iemand toevallig nog een adres?
expansievat kan je zo monteren als goed is, in ieder geval moet je een steun hebben op de rechter veerpoot.(kant van de luchtfilter) nieuw radiator kan ik wel leveren.
nieuw radiator kan ik wel leveren.
Kost dat?
Dat is er dan 1 voor expansievat of niet?
Heb nu een stuk of 5 bedrijven gebeld en gemaild, maar of ze bellen terug of ze kijken de email op het einde van de dag.... Zucht....
Nou als het goed is heb ik donderdag een nieuwe radiateur in huis, gewoon zonder overdrukvat (zoals het hoord :tongue: )
golf mkII 16v
04-01-2006, 00:00
staat er een op speurders.nl is een bod van 20euro op gedaan
http://www.hot-rides.nl//downloads/05012006kl.JPG
:cool:
Oftewel....gooi maar dicht!
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.