Log in

View Full Version : kever in een schuur!

screwloose
03-01-2006, 18:50
ik wil nog even wachten met aanschaf van mijn rooie 1300 tot ik een stalling en sleutelruimte heb maar ik sta nu niet bepaald bekend om mijn geduld dus ik ben vandaag maar eens een paar agrarische bedrijven langsgereden...
tussen haarlem en hoorddorp ligt het pitoreske dorpje vijfhuizen, langs een fietspad liggen wat boerderijen en bij een van die boerderijen heb ik ooit eens een kever buiten zien staan dus ik ben met mijn zondagse gezicht eens naar binnen gewandeld, ik werd begroet door een hond (broek vies) daarna een paard (jas vies..) en daarna de heer des huizes zelf, na mijn verhaal vroeg hij me eens mee te lopen, (toen viel bijna in een sloot, broek nog viezer..) in een schuur, achter het huis trof ik eerst een as, daarna een body, bodemplaat, versnellingsbak, kortom een komplete kever aan!! motorblok zo roestig als de pest maar de rest zag er nog redelijk uit, geloof dat het ook een 1300 was.
hij vertelde me dat dat ding van een dame was die bij de boerhaave werkt (da's een verzorgingstehuis hier in de buurt) en als ik "dat ding nou even in mekaar kon zetten", ik haar plekkie wel over kon nemen!....
het is dat ik bang ben dat er een miljoen aan onderdelen in moet (onder andere het interieur...) anders had ik nog "ja "gezegd ook!!!
is deze kever een bekende hier?
helaas, geen foto's

JK Le Mans
03-01-2006, 18:52
is best moeilijk te lezen zo :D

screwloose
03-01-2006, 18:54
valt een beetje breed uit he?
wat doe ik daaraan? (en er zit niet eens een foto tussen!...)

ingrob
03-01-2006, 18:55
pb anders ''oergolf-haarlem'' eens die heeft net zijn stalling opgezegd en zit ook in vijfhuizen.
mischien kan je daar wel iets regelen.

toch mooi hé,wat je soms vind in een boereschuur :D

VWrijder
05-01-2006, 15:02
helaas, geen foto's
Ik zie het helemaal voor me :)

sjampoo
05-01-2006, 15:14
valt een beetje breed uit he?
wat doe ik daaraan? (en er zit niet eens een foto tussen!...)

Gebruik leestekens. (punt) en sla af en toe eens op de 'Enter' knop. (punt)(enter)
(witregel)
Maak af en toe een nieuwe alinea aan als je verder bent met je verhaal.(punt) Zo kan je jezelf bijvoorbeeld eerst voorstellen, en daarna melden dat je een schuurtje zoekt, en daarna melden dat je dus bij een gozer was die een kever had staan ooit, in een schuurtje, in de buurt..

Maar goed: hoe goed ken je jezelf? hoe 'graag' wil je dat plekje hebben? Wat kost dat plekje? Als je 1 keef moet opknappen en dat je daar vervolgens gratizzz mag staan klinkt wel ok, maar is het dat ook?

screwloose
05-01-2006, 17:42
ik heb precies hetzelfde bericht ook op een ander forum geplaatst, omdat ik geen zin had in dubbel typen heb ik het gewoon gecopieerd,dat pakt dus breder uit, nou zou ik het eigelijk opnieuw aan moeten maken...

ik wil die ruimte best graag hebben maar heb het nummer van de eigenaar niet, weet niet wat het gaat kosten en ik weet 100% zeker dat ik er na reparatie van die kever niet gratis mag staan! (maar ik rij natuurlijk zo nu en dan wel even heel rustig langs voor het geval dat die meneer zich bedenkt... :tongue: )

vwmk2driver
05-01-2006, 17:55
ja dan ben je dus eerst een jaar bezig die kever in elkaar te zetten van die boer.
en dan heb je daarna geen zin meer in je eiges.

screwloose
05-01-2006, 17:57
mwah, ik heb wat last van ADHD dus ik kan meerdere dingen tegelijk...
(grijns!)