PDA

View Full Version : Mensen die graag aandacht willen

Christiaan
05-01-2006, 19:14
Er worden de laatste tijd wat mensen gesignaleerd op dit forum, die een beetje aandachtsgeil zijn. Ik noem een can deze persoon even, meneer "J".

Vandaag was er een topic van VW-Fryslán, waarvan er 3!! pagina's met nutteloze reacties bijstaan.

Of dit om dezelfde personen of niet gaat, wie is er nou zielig ? Meneer "J", of diegene die reageren met onzin op zijn topic. Want dat zijn ook iedere keer dezelfde personen.

Denk even na als je wilt voordat je weer zo'n topic vervuild. Denk je dat het meneer "J" is? Als dat er 1 x bijstaat is dat toch genoeg? Verbeter de wereld, en begin bij jezelf.

Dankjewel,

Christiaan

Djinn_4fun
05-01-2006, 19:21
:hug: :hug: :cheers:

richard-polo
05-01-2006, 19:30
nu hoor jij er ook bij want je maakt er zelfs een topic voor aan :woowoo: :chair:

is die kerel dan zo lastig, nu is er tenminste leven op het forum ;)
ik vind het wel een doordrammertje hoor die meneerJ

Christiaan
05-01-2006, 20:01
nu hoor jij er ook bij want je maakt er zelfs een topic voor aan :woowoo: :chair:

Zucht.....

Edit: laat ook maar.....

LRR
05-01-2006, 20:19
nu is er tenminste leven op het forum ;)

Niks ten nadele van VW-Fryslan hoor............maar dan maar liever geen leven hier op VF Richard-Polo !!!!!!!!

Grtz............. LRR

Baldrimmer
05-01-2006, 20:26
Ik ben idd heel erg zielig en ik ben er nog trost op ook
Breek me de bek niet open wat wel of niet zielig is .. dat willen een hoop hier niet lezen ;)
Kan er niet gewoon wat aan gedaan worden ? Meneer J zorgt idd tenminste om een hoop lol
Sorry dat ik mijn eigen opgerichte ruif onderschijt maar waarom wordt er geen ene ruk aan gedaan ?
Een goed lezer kan tussen deze regels doorlezen ook al heeft die daar geen zin in :D

Marco
05-01-2006, 21:06
Onze excuses, het probleem is dat marcski aan het verhuizen is en nu even geen beschikking heeft over het internet, dus even niet de admin handeling uit kan voeren die op dit moment nodig is, helaas kan ik dat zelf niet.

User is weer geband, en dat is nu ook net het probleem, hij kan zich nu nog even iedere keer onder een andere naam aanmelden.

Daarom wil ik jullie allen AUB vragen mij gewoon even een PM te sturen ipv 2 pagina's vol te gallen.

Zodra Marc weer beschikking heeft over internet wordt het geregeld (dat is bij deze beloofd). Graag nog even geduld en begrip hiervoor

Dank jullie wel :hug:

Jasper Ovaal
05-01-2006, 21:23
dit klinkt als jelle.. :D ik vind het altijd wel gezellig, maarja. :hug:

Mark1
05-01-2006, 21:24
1 Admin voor heeel het volksforum ?
Nee toch, hoop ik ?

Christiaan
05-01-2006, 22:03
1 Admin voor heeel het volksforum ?
Nee toch, hoop ik ?

Marc is de "webmaster". Hij kan alleen een IP ban geven. Voor de rest kunnen Marco, Stijn, Volkswouter, Tjaap en ik ook een hoop :D

Back on topic.....

Skywalker
05-01-2006, 22:20
Er worden de laatste tijd wat mensen gesignaleerd op dit forum, die een beetje aandachtsgeil zijn. Ik noem een can deze persoon even, meneer "J".

Vandaag was er een topic van VW-Fryslán, waarvan er 3!! pagina's met nutteloze reacties bijstaan.

Of dit om dezelfde personen of niet gaat, wie is er nou zielig ? Meneer "J", of diegene die reageren met onzin op zijn topic. Want dat zijn ook iedere keer dezelfde personen.

Denk even na als je wilt voordat je weer zo'n topic vervuild. Denk je dat het meneer "J" is? Als dat er 1 x bijstaat is dat toch genoeg? Verbeter de wereld, en begin bij jezelf.

Dankjewel,

Christiaan

:edit:
laat ook maar

rallye16vt
05-01-2006, 22:38
Eerder werd erom gelachen, nu word er bijna ruzie om gemaakt.
En er zullen altijd zulke mensen op een forum komen, en als ik heel eerlijk ben, ik kan er wel om lachen, en mensen zijn er tenslotte zelf bij om erop te reageren.
Kom op jongens......een beetje lol moet ook kunnen

Split52
05-01-2006, 23:33
Denk dat die mongool het een beetje heel erg heeft lopen vertroebelen... En ik hoop niet dat het helemaal mis gaat...

@Jelle, well done! U gaat door naar level 2... Uw Missie: " vernietig vwforum"

chrisjuh
06-01-2006, 00:08
Ik ben idd heel erg zielig en ik ben er nog trost op ook
Breek me de bek niet open wat wel of niet zielig is .. dat willen een hoop hier niet lezen ;)
Kan er niet gewoon wat aan gedaan worden ? Meneer J zorgt idd tenminste om een hoop lol
Sorry dat ik mijn eigen opgerichte ruif onderschijt maar waarom wordt er geen ene ruk aan gedaan ?
Een goed lezer kan tussen deze regels doorlezen ook al heeft die daar geen zin in :D

Ik snap niet dat jij geen admin meer bent.... :confused:, 1 is echt te weinig.
(i.v.m. drukte verhuizingen etc. moet er toch iemand zijn met alle bevoegdheden die het dan ff overneemt?)

Kevin20v
06-01-2006, 00:32
Heerlijk dit, toch onverstelbaar wat zo'n idioot als Jelle voor elkaar krijgt in z'n eentje (of tja als je z'n 4 andere persoonlijkheden meeteld met z'n vijven)

:D

Natuurlijk doe ik zelf ook mee, maar dat is gewoon omdat ik het heerlijk vind zo'n halve zool af te zeiken.

Ik geef Gert groot gelijk, er moet toch wel een iemand zijn die hier wat aan kan doen op het almachtige volksforum?? :woowoo:

Of zijn de admins, nee laat ook maar anders krijg ik ook nog een ip-ban als ze ooit uitvinden hoe dat moet :D :hug:

Jurgen Santana
06-01-2006, 00:42
Ik zeg hetzelfde als Bob Marley, alles zal wel goed komen. Waar maken jullie je druk om.

richard-polo
06-01-2006, 01:56
dat van dat vwforum vond ik ook wel een goeie misschien wel een idee voor onze jelle!!

toch fijn om te horen dat ik niet de enigste ben die dit wel grappig vind :woowoo: zoveel trubbels voor 1 gozer. hahah als het al een gozer is.

trouwens gertje het was toch jouw forum ;) dan moet er ook wat aan te doen zijn..

ben benieuwd of we meneer J nog terug zullen zien in de toekomst..

hangbuikzwijn hangbuikzwijn, huub wil op vakantie maar z,n auto is te klein.. :tongue:

Kevin20v
06-01-2006, 02:48
hangbuikzwijn hangbuikzwijn, huub wil op vakantie maar z,n auto is te klein.. :tongue:

optelsom, optelsom, vrouwen lastig vallen met een lege vissenkom.
pijnboompit, pijnboompit, liggend kan je schijten maar het is beter als je zit

:D

Maar wat deze reply van mij nou met Jelle te maken heeft... Ik heb geen idee :fingered:

Sponze®
06-01-2006, 07:38
Ik kan me er niet echt in vinden dit leuk te vinden...

Maar erger vind ik nog dat nu bij de minste of
geringste scherpe toon/antwoord direct wordt
geblert door de grootste betweters
van:"Dit doet me aan iemand denken"...

Maar jah, ik maak me er maar niet al te druk om...
Zit liever met m'n gedachten bij de zomer, zodat
ik mezelf al weer zie rijden in mijn Jetta... Op weg naar
een of ander meeting, waar je met plezier naar andere
auto's kunt kijken. Dit zonder:"Goh, jij doet me ergens aan denken"

Weet niet eens of ik door sommige leden van dit
forum wel erkend wil worden, en andersom natuurlijk.

Eén ding weet ik wel: De mensen die ik van dit
forum heb ontmoet vielen me allemaal reuze mee.
Dit wil ik zo houden, dus denk dat mijn VF-shirt
maar niet uit de kast komt tijdens een meeting...

LRR
06-01-2006, 09:40
Maar jah, ik maak me er maar niet al te druk om...
Zit liever met m'n gedachten bij de zomer, zodat
ik mezelf al weer zie rijden in mijn Jetta... Op weg naar
een of ander meeting, waar je met plezier naar andere
auto's kunt kijken. Dit zonder:"Goh, jij doet me ergens aan denken"

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Grtz............ LRR

Off-topic (??): Wenneer goan we nkeer op pad Sponske ??

Baldrimmer
06-01-2006, 10:42
Laat ik ff ter verduidelijking zeggen dat ik misschien wel een van de oprichters van dit forum ben maar na wat strubbelingen met de heer Waldorf heb ik me teruggetrokken uit het bestuur . Dus ik ben geen admin of zelfs moderator meer .

Ik kan net zoveel als een ieder ander : me rot lachen om de zogenaamde Jelle en gissen wat zijn/haar beweegredenen zijn

Pedaalemmer
06-01-2006, 10:45
Boeiend wie admin is en wie niet! boeiend wie meneer j is en wie niet!

Volksforum vind ik wel boeiend en dat gekibbel is niet echt bevordelijk. Ik reageer gewoon niet meer op dat soort topics en begin bij mezelf.

volksaddiction
06-01-2006, 12:28
nu hoor jij er ook bij want je maakt er zelfs een topic voor aan :woowoo: :chair: :D :D

Mijn idee, laat lekker lullen
Er is iig wat te lezen op het forum (zin of onzin kunnen we toch zelf bepalen)
Maak je niet te druk Chris............

richard-polo
06-01-2006, 12:48
precies zolang hij een topic aanmaakt en niemand erop reageerd moet jij eens kijken hoe die zich gaat iriteren maar goed ik heb geen last van meneer j hoor. zoals sommige andere onder ons hier..
meeste zitten hier toch maar om z,n post op een record hoogte te houde en misschien als meneer j zo door ging had die idereen ingehaald in no time. :chair:

any way mij irirteerd die niet hoor..

chrisjuh
06-01-2006, 12:48
Laat ik ff ter verduidelijking zeggen dat ik misschien wel een van de oprichters van dit forum ben maar na wat strubbelingen met de heer Waldorf heb ik me teruggetrokken uit het bestuur . Dus ik ben geen admin of zelfs moderator meer .

Ik kan net zoveel als een ieder ander : me rot lachen om de zogenaamde Jelle en gissen wat zijn/haar beweegredenen zijn

Offtopic; Wie de neuk is Waldorf?? GERT KOM TERUG!!!!! :woowoo:

Baldrimmer
06-01-2006, 12:52
Gert is er nog .. alleen met een andere handle en als gewoon lid :D

richard-polo
06-01-2006, 12:53
offtopic blijkbaar heb ik iets gemist??

heb je je weg laten jagen gert? nee toch want zo ken ik je niet

volksaddiction
06-01-2006, 12:54
Offtopic; Wie de neuk is Waldorf?? GERT KOM TERUG!!!!! :woowoo:
waldorf (http://www.volksforum.com/forum/member.php?u=1069)
ennuhhh, Gert hoeft niet terug hoor, Baldrimmer is leuker :hug:

ennuh, ik heb net J. zijn posts nog eens terug zitten lezen, niks mis mee.....
Zijn juist de mensen die er op reageren en gelijk op de kast zitten die het hele verhaal een zure nasmaak geven..........leven en laten leven toch ??

Baldrimmer
06-01-2006, 13:02
offtopic blijkbaar heb ik iets gemist??

heb je je weg laten jagen gert? nee toch want zo ken ik je niet

Nee Ries : niet weg laten jagen
Soms maak je een optelsom en als die voor mijn gevoel naar het negatieve uitslaat dan moet je met dingen stoppen .
Dat negatieve heeft niks met dit forum te maken .. laten we daar erg duidelijk over zijn

Ik kan alleen voor mijzelf spreken maar ik zie totaal niet in als je lol met iemand hebt waarom je dan zielig of frusty bent : ik lach me kapot om die Jelle of hoe die ook mag heten . Vind het wel tres amusant

richard-polo
06-01-2006, 13:06
oke, ja ik volg ook niet alles dus heb het gemist maar vroeg het me af omdat je me laatst nog vertelde over het volksforum.. jammer dat het zo moet...

maar als lid ben je ook amusant;)

LinnieTDI
06-01-2006, 13:24
Ik denk dat het ook wel een compliment is dat HIJ a.k.a J.
a.k.a Wie zal het zeggen...steeds het volksforum komt bevuilen :D

:woowoo:
Stiekem houdt hij gewoon van ons ! !

Richard
06-01-2006, 13:43
volgens mij is het Michel V. met wraakgevoelens..;)

Jasper Ovaal
06-01-2006, 13:54
kan iemand hem ff roepen, het is toch een beetje zijn topic, jammer als hij daarzelf niet bij kan zijn..

Baldrimmer
06-01-2006, 13:57
Das dan weer het nadeel van een ban op naam ..

-Jens!-
06-01-2006, 14:00
hallo dan, WAT IS HIER ALLEMAAL AAN DE HAND???

een of andere in de bijstand zittende lamsjaak die heel het forum op zen kop gooit?
en uitgerekend DIT forum??? :eek:

was dit niet het forum van, roep wat je denkt en dikke schijt aan alles (met respect voor elkaar natuurlijk!), lekker tegen de draad in en gewoon lekker slap ouwehoeren over dikke auto's???? :cool:

er hing altijd een lekker ontspannen sfeertje, maar het tij is gekeerd, beterweters, rugrijders en achterbakse reacties is wat de klok slaat. :mad:

trap deze mensen hier weg of waarschuw ze want gezelliger wordt het er niet op! :chair:

heb al wat langer deze gedachte, ook vóór de affaire Jelle, welke volledig de plank misslaat maar dit is wel een mooie gelegenheid ;)

de zomer komt er weer aan mensen, OMHOOG DIE KOPPIES (en allemaal in dezelfde richten die neuzen) :cool:

zo nou ben ik weer pleite, got a bug to build :D

evilnyntje
06-01-2006, 14:11
Ik zeg hetzelfde als Bob Marley, alles zal wel goed komen. Waar maken jullie je druk om.
:iamwithst

Quote:
Originally Posted by Richard
volgens mij is het Michel V. met wraakgevoelens..

Nee joh, en ik heb een bup van dat topic dus

chrisjuh
06-01-2006, 15:49
waldorf (http://www.volksforum.com/forum/member.php?u=1069)
ennuhhh, Gert hoeft niet terug hoor, Baldrimmer is leuker :hug:

ennuh, ik heb net J. zijn posts nog eens terug zitten lezen, niks mis mee.....
Zijn juist de mensen die er op reageren en gelijk op de kast zitten die het hele verhaal een zure nasmaak geven..........leven en laten leven toch ??

Heheh ik vindt Baldrimmer ook prima hoor, maar bedoelde ermee te zeggen dat zon groot forum als dit het niet redt met 1 Admin met alle bevoegdheden (niets ten nadele van Christiaan en Marco hoor) En dat het jammer is dat een van de oprichters ermee ophoudt, terwijl Waldorf zich hier nooit (meer) laat zien....

richard-polo
06-01-2006, 16:24
dat bedoel ik!!! waar is die walnoot :) uuh waldorf eigenlijk gebleven dan en is hij nu wel moddereter?

Sponze®
06-01-2006, 22:00
Boeiend wie admin is en wie niet! boeiend wie meneer j is en wie niet!

Volksforum vind ik wel boeiend en dat gekibbel is niet echt bevordelijk. Ik reageer gewoon niet meer op dat soort topics en begin bij mezelf.
Klasse ;)

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Grtz............ LRR

Off-topic (??): Wenneer goan we nkeer op pad Sponske ??
Alst uut komt, veurlopig aarg rusteg hier in de buurtn...
En de Jumbo stait nog op stal ;)

LRR
06-01-2006, 22:54
Ik heb mien't ook ja nog lang nait kloar !!!!!!! :D :D

Stijn
06-01-2006, 23:16
Ik lag me het krieken om Mr J, ben er zelf nogsteeds niet uit of hij nou echt dom of juist echt slim is......

Ik vind het allemaal best, het brengt wel leven in de tent :)

Goldfinger
06-01-2006, 23:43
Klasse ;)

Alst uut komt, veurlopig aarg rusteg hier in de buurtn...
En de Jumbo stait nog op stal ;)

as je op pad goan kom hier dan ook eemm langs.. den goa'k ook eem mit vink
wel eemm schier :D :D

Sponze®
07-01-2006, 09:12
as je op pad goan kom hier dan ook eemm langs.. den goa'k ook eem mit vink
wel eemm schier :D :D
offtopic:
Nou roester, nou heurst...
most moar n moal mit oans op tour :tongue:

ontopic:
Waarom gaat iedereen die zich er
zo aan ergert er toch op reageren?
Dat is toch de hele opzet?

Iemand die er om kan lachen gaat maar
in conclaaf met deze persoon, i.p.v.
toezien hoe anderen zich irriteren aan dit gedrag...

Baldrimmer
07-01-2006, 15:52
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=16599

Misschien handiger om hier de discussie voort te zetten : daar staat een officiele Volksforum reactie :D

millie
07-01-2006, 16:17
"Zo nu alleen nog even op de theeleut bij tante tries op de hoek"

Wat een ouwe wijven geouwe hoer!:D

Is er niks beters om over te lullen.

Zo krijgt meneer J wel erg veel aandacht.:chair:

Christiaan
09-01-2006, 21:29
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=16599

Misschien handiger om hier de discussie voort te zetten : daar staat een officiele Volksforum reactie :D

Of hier

http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=16680