View Full Version : professionele materialen
Golf freak
06-01-2006, 01:31
Ik ben opzoek na website's waar je alle dingen kunt kopen wat ze bij spuiters en garage's ook allemaal gebruiken zoals gereedschap en de materialen en bij spuiters de primer's en epoxy gewoon alles .
Pedaalemmer
06-01-2006, 10:19
Groothandel! Heelveel automaterialen zaken hebben professioneel spul liggen. Welke fabrikanten ben je naar opzoek? Kijk op hun website staan meestal leveranciers bij.
Alles voor lak, epoxy, grondverf, plamuur, ontvetter,... moet je bij standox zijn. Is echt gewoon het beste voor het moment. Ik werk in men vrije tijd nu al een tijdje bij een oldtimer restaurateur en die zit al jaren in het vak, en volgens hem is dat momenteel het beste op de markt.
voor spuitpistolen: bezoek Kremlin, Sata of Devilbiss.
voor verf materialen: Sikkens verkooppunt in Leiden
Sikkens Verkoop
Fruitweg 28/30
2321GK Leiden
Tel: 071 5769240
Als het te ver uit jou buurt is zal er vast wel ergens anders in Nederland zo een verkooppunt zijn. Ik ben er zelf nooit geweest maar als je goede materialen wilt moet je hier zijn (beetje reclame mag toch wel)
Zij kunnen je wel verder helpen.
Voor andere apparatuur kan je Merck wel benaderen denk ik.
succes
Golf freak
06-01-2006, 22:48
okay in iedegeval bedankt ik ken wel een paar website's maar had er nog wel aan paar bij willen hebben vindt het toch wat handiger gewoon waar alles al opstaat
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.