View Full Version : ast schroefset hoogte/hardheid
the_rush
06-01-2006, 16:59
te koop ast schroefset voor de golf 3 set is nog geen 6 maanden oud en de nieuwprijs was 1300 euries. gaat om een hoogte en hardheid verstelbare set. set is als nieuw is nog geen 4000 km mee gereden. gaat zeer laag. verkoop deze set omdat er wss airride onder de golf gaat komen. set is dezelfde kwaliteit als kw of beter. ook voor golf 2 passend gaat om de sportsline serie van ast :woowoo:
op internet: http://www.ast-suspension.com/
prijs 600 euro of goed bod
mail: bredakillabees@hotmail.com
af te halen in oud gastel toch? ;)
the_rush
06-01-2006, 18:16
of in putte/hoogerheide tis maar wat je wilt. en jij bent?? woon nog nie zo lang in oud gastel dus ken er nog maar weinig mensen :)
the_rush
06-01-2006, 18:20
past ook onder een golf2 trouwens dus mensen met een golf 2 hij is nog te koop kan echt extreem laag vooral als je met g60 bumpers rijd dan kan je hem met de lip op de grond leggen
of in putte/hoogerheide tis maar wat je wilt. en jij bent?? woon nog nie zo lang in oud gastel dus ken er nog maar weinig mensen :)
mathieu, ik ken je ook niet denk ik. ik zag je ad. op marktplaats van de week. ik rij met een donkergroene g2 16v.
the_rush
06-01-2006, 18:44
aha ok mijn auto al wel eens gespot dan?? staat zo af en toe s voor de deur als het goed weer is of af en toe is een rondje oud gastel. Set niks voor jou past perfect onder een 16v kan tie met zijn bek op de grond en over de prijs valt natuurlijk te praten!!
aha ok mijn auto al wel eens gespot dan?? staat zo af en toe s voor de deur als het goed weer is of af en toe is een rondje oud gastel. Set niks voor jou past perfect onder een 16v kan tie met zijn bek op de grond en over de prijs valt natuurlijk te praten!!
is dat die auto die bij je ad. staat? die heb ik nog nooit gezien iig. een schroefset is voor mij nog wat te duur (student), ben eigenlijk op zoek naar een leuke vaste set (voorlopig).
the_rush
06-01-2006, 19:46
is dat die auto die bij je ad. staat? die heb ik nog nooit gezien iig. een schroefset is voor mij nog wat te duur (student), ben eigenlijk op zoek naar een leuke vaste set (voorlopig).
ja die auto is het maar staat meestal binnen en heel af en toe is in oud gastel bij mij voor de deur. maar het is wel de auto bij de ad
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.