View Full Version : Golf 1 april 1977 productie
Golf1976driver
09-01-2006, 22:40
Gevonden bij iemand die de auto 6jaar in opslag heeft gehad. Kan geen restauratie ontdekken aan de auto. Nog eerste lak. Iemand een suggestie wat hoe de auto er uit moet gaan zien?
http://www.volksforum.com/albums/files/1/6/5/3/Afbeelding125.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/6/5/3/Afbeelding127.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/6/5/3/Afbeelding130.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/6/5/3/Afbeelding141.jpg
snap niet helemaal je vraag...
Golf1976driver
09-01-2006, 22:44
snap niet helemaal je vraag...
andere velgen en verlagen of zo laten?
IIG niks veranderen waarna je hem niet terug kan bouwen naar origineel
Golf1976driver
09-01-2006, 22:46
IIG niks veranderen waarna je hem niet terug kan bouwen naar origineel
ok zo laten dus.
gewoon doen wat elke golf nodig heeft.....
schroefset.....en dikke wielen.....
meer heeft ie niet nodig
Golf1976driver
09-01-2006, 22:49
gewoon doen wat elke golf nodig heeft.....
schroefset.....en dikke wielen.....
meer heeft ie niet nodig
maakt hem net even wat stoerder dus
precies! en weet neit wat je budget is... maar `t kan al redelijk goedkoop
schroefset heb je wel voor 400 euro....
banden....zal wel rond de 300 euro liggen....
en velgen..... die kan je zo duur maken als je zelf wilt...
waar staat die auto te koop?
Mr.Markos
09-01-2006, 23:08
andere velgen en verlagen of zo laten?
Ik zou hem zo laten
Die auto? Gewoon helemaal zo laten als ie nu is, en erg zuinig op zijn. Geen schroef aan verdraaien als je het mij vraagt.
Ziet er heel net uit!
zo laten dus ;)
Die auto? Gewoon helemaal zo laten als ie nu is, en erg zuinig op zijn. Geen schroef aan verdraaien als je het mij vraagt.
Me too, deze is echt te strak en netjes om aan te gaan klooien...
Wahnsinn
10-01-2006, 11:09
Je eigen stijl lijkt me handig als je al wat gaat veranderen. Maar ik zou er niks aan doen, misschien iets lager, maar voor de rest echt niks.
steven16v
10-01-2006, 11:19
Maar, heb je de auto nou gekocht of heb je hem alleen zien staan bij iemand in de garage?
En mbt je vraag. Gewoon zo laten. Anders verkoop hem maar aan mij. :tongue:
golf-gld76
10-01-2006, 11:37
Niks meer aan doen
Supermooi origineel...eigenlijk te mooi om iets mee te doen zoals Stijn zegt...maar ga je wat veranderen..dan plat op zn bek en mooie old-school wielen eronder en klaar...
grtz..Vic..
Supermooi origineel...eigenlijk te mooi om iets mee te doen zoals Stijn zegt...maar ga je wat veranderen..dan plat op zn bek en mooie old-school wielen eronder en klaar...
grtz..Vic..
:iamwithst
JK Le Mans
10-01-2006, 11:49
Hey heb je die van mijn oom gekocht in Utrecht ??
bobby-digital
10-01-2006, 12:22
plat op die pens mikken en klaar :rock:
Hey heb je die van mijn oom gekocht in Utrecht ??
Zijn we toch familie :D
JK Le Mans
10-01-2006, 12:24
:D Lol
Bussie komt zo
10-01-2006, 12:31
pff gaan we weer!!
pff gaan we weer!!
Quo Vadis ?
Ten eerste, mooi autotje :D !! Niks aan doen, niet verlagen enz. Misschien paar mooie velgjes, mja das jouw keus.
En zo te zien zijn er andere spatborden op gekomen?? Zie enig kleurverschil.. Mja antenne in dat gat en rijden met dat apparaatje :)!!
:iamwithst
Goldfinger
10-01-2006, 20:41
Ten eerste, mooi autotje :D !! Niks aan doen, niet verlagen enz. Misschien paar mooie velgjes, mja das jouw keus.
En zo te zien zijn er andere spatborden op gekomen?? Zie enig kleurverschil.. Mja antenne in dat gat en rijden met dat apparaatje :)!!
ja je ziet aan bijna elke auto wel wat :) , ik zie ook een groene voorruit met groene band ;) maar het is gewoon een super-karretje :cool:, zo zie je ze niet veel meer!!!!
JK Le Mans
10-01-2006, 20:42
nee dat klopt !
Golf1976driver
10-01-2006, 21:11
nee dat klopt !
En Ja ik heb de auto vorige week gekocht. Moet alleen nog ruimte maken in de garage. Ga hem over twee weken ophalen. En nee hij komt niet uit utrecht maar 4km van mijn woonplaats. Midden in de bollenstreek. Volgens mij zijn de spadborden orgineel, kleur verschil mischien op de foto maar in het echie zie ik het niet. Hij staat binnen onder een paar TL balken, dat geeft waarschijnlijk een andere kleur. Mijn plan is de auto te poetsen, kenteken zetten en als het mooi weer is te gaan rijden. Als er een meeting is dan een bezoek te brengen.
En Ja ik heb de auto vorige week gekocht. Moet alleen nog ruimte maken in de garage. Ga hem over twee weken ophalen. En nee hij komt niet uit utrecht maar 4km van mijn woonplaats. Midden in de bollenstreek. Volgens mij zijn de spadborden orgineel, kleur verschil mischien op de foto maar in het echie zie ik het niet. Hij staat binnen onder een paar TL balken, dat geeft waarschijnlijk een andere kleur. Mijn plan is de auto te poetsen, kenteken zetten en als het mooi weer is te gaan rijden. Als er een meeting is dan een bezoek te brengen.
Mooi op tijd voor deze meeting dus : http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=16716
Golf1976driver
10-01-2006, 21:40
Mooi op tijd voor deze meeting dus : http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=16716
was wel van plan te komen ja
jeetje, iedereen unaniem... wat n geil ding en houden zo....
robertjan007
12-01-2006, 23:51
thuis in je woonkamer in de vitrine kast zetten...
Cabby 82 TDi
15-01-2006, 12:28
Idd, niets aan doen en zo min mogelijk mee rijden. Hij is nu nog in showroom staat.
Hoe staat het Golf1976driver, heb je hem gekocht? Even wat fotookes niet? :cool:
Jurgen Santana
27-02-2006, 20:02
En Ja ik heb de auto vorige week gekocht.
Uhhhh
Ai, over het hoofd gezien, en verdacht hem (mede door zijn naam) er even van een ander te zijn... maar dat is niet zo. :redface:
Ben desalniettemin nog steeds wel benieuwd naar meer foto's, want deze is wel in uniek mooie staat, zo te zien! :eek: :woowoo:
stijnex16v
27-02-2006, 20:08
enne op kenteken zetten?? is het geen hollander dan?? waar is die mooie blauwe plaat gebleven??
verder super bak en zo laten niks meer aan doen
ja een dakdrager hihih
Sjoes 85
22-10-2008, 12:33
hoe staat het verder met deze golf Bert???
The Skinnmeister
22-10-2008, 14:21
Mooie wagen, gewoon zo houden. Omlaag en dikke wielen :D
Golf1976driver
22-10-2008, 20:26
Deze golf heb ik een half jaar geleden goed verkocht.
Kwam iemand tegen die er helemaal gek van was.
Ik heb er niet veel in gereden, weinig vermogen en automaat.
Dus de deal was snel gedaan.
Mijn andere GTI is veel sneller en rijd veel beter.
Ja dat zijn echt kwaliteiten die je zoekt in een oldtimer toch?
Sjoes 85
23-10-2008, 08:21
Als je er verder toch geen extra rijplezier in hebt kan ik dat wel begrijpen.
Ik had gedacht dat toen ik de GTI kocht ik de GX maar een slak zou vinden. Maar ik ben elke keer toch weer aangenaam verrast door de pittigheid van die auto.
Trekt altijd heerlijk en ik heb geen enkel moment zoiets dat ik iets 'mis'.
Uiteraard is die GTI gewoon gigantisch snel.
Rickom89
18-05-2011, 20:49
Plaats je nog een keertje een fototje van het eindresultaat:D?
Ben benieuwd!
Plaats je nog een keertje een fototje van het eindresultaat:D?
Ben benieuwd!
Auto is verkocht in 2008
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.