PDA

View Full Version : effe voorstellen dan maar!...

screwloose
11-01-2006, 17:00
na een week of wat rondgekeken te hebben (en een paar vragen gesteld)
leek het me wel een idee om me eens even voor te stellen:
hoi, ik ben silv-jan, ook wel bekend als screwloose, ik kom uit haarlem, heb al minimaal 26 jaar last van het kever virus maar nooit een kever gehad.
en nu heb ik er eindelijk een kan ik hem niet stallen.... ik ben dus erg aan het zoeken naar ruimte omdat ik hem in schalkwijk niet buiten wil laten staan...
van beroep ben ik socio-therapaut, ik probeer jongeren te re-socialiceren na een gevangenisstraf of een ondertoezichhtstelling (ja,ja, beetje kansloos....) maar ik vind het leuk werk...
na jaren sleutelen aan modelbouw liep ik door een grote mond tegen de voorzitter van de MINI-club (!!!!) een kever tegen, ik heb de toezegging dus die is er eerdaags wel!..
het is een '78-er, een 1200CC en ik vermoed dat het een mexx is maar weet dat nog niet zeker, we hebben hem op de brug gehad en hij zag er apestrak uit! reed natuurlijk niet zoal je gewend bent als je net uit je golf stapt maar wel helemaal goed!! ik had hem voor de deur willen hebben VOOR het wintertreffen maar da's niet gelukt, nu de "bugs meet ducks" dan maar....
even voor het plaatje:
http://img.photobucket.com/albums/v613/screwloose1/d5517cbd.jpg
dat word dus, velgen verbreden, verlagen, overspuiten, ander interieur erin...
ik ga me wel vermaken!! :D

lwin
11-01-2006, 17:10
welkom en veel plezier hier

corrado-usa
11-01-2006, 19:21
welkom op het forum