View Full Version : Ff checken...........
Luitjes,
Hoe zat het nou ook alweer. Past een dakplaat van het schuif/kantel-systeem van een Passat 35i (B3) zo in mijn MK1 GTI ??? Tenminste de plaat dan ?? Qua afmeting ??
Grtz................ LRR
Ps: Iemand ervaring met het inbouwen btw ??
Ps-2: Heeft er indien deze plaat past, nog iemand eentje liggen in roestvrije staat ???
Is het een origineel VW schuifdak?
Als dat zo is, heb ik inmiddels wel wat ervaring opgedaan.Plaats eens een fotootje, dan kunnen we vergelijken.
Oh sorry........ja het betreft hier (uiteraard) een origineel systeem af fabriek !!!!
Ik heb er nu nog een schuifsysteem in, maar m'n plaat is rot en ik wil direkt ombouwen naar schuif/kantel. Dus vandaar mijn vraag !!!
Grtz............. LRR
Ik heb het zelf er ook in zitten van een 85er passat wat voor een type aanduiding het is weet ik niet. De dakplaat loopt wat anders dan de dakplaat van een golf 1 qua ronding dan. Het best kun je het mechaniek gebruik inderdaad van een passat of scirocco. Maar dan de 2 extra oogjes die aan de dakplaat zitten, losmaken en lassen op de dakplaat van een golf 1 dan heb je het beste resultaat en een goede werking van het systeem. Anders heb je bij het opendraaien kans op krassen op de dakplaat, de vorm is toch wat anders.
Dank je Alex voor de tip. Deze variant kende ik nog niet, maar klinkt wel erg goed !!!
Ik zal es gaan informeren naar een plaat !!!
Grtz............. LRR
Gaat een plaat van een Scirocco 2 ook lukken ?? Qua afmeting past het wel, maar het systeem wat eronderzit, kan ik dat zo monteren in m'n Einser GTI ??
En heeft een Scirocco 2 een schuifsysteem, of is dat ook al schuifkantel ?? Ik heb bij een demontagebedrijf eentje zien liggen, maar die was al gedemonteerd. Dus kon niet 1,2,3 zien welk systeem het was.
Grtz............... LRR
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.