View Full Version : Golf 2 vs Vuilniswagen....
Zat vanavond heerlijk rustig op n stoel mijn haar te laten knippen, komt de man des huizes naar me toe en vraagt of die golf van mij is. Ik zeg ja.. ja zegt ie hebben ze net geraakt met oud papier wagen (lees vuilniswagen) Denk damn, kalm als ik altijd ben naar buiten en ja hoor, rechter voorzijde naar de palestijnen (tering end joh :))
Kwam achterruit gereden, toen ie daarmee klaar was wou ie linksaf slaan, maar had helaas (misschien ook wel niet, ff afwachten nog) mijn auto over het hoofd gezien, die stond daar rustig te wachten en had geen zin om tikkertje te spelen, de vuilniswagen schijnbaar wel... zie hieronder het resultaat.
Achterkant van mijn auto was zelfs verschoven, had em recht geparkeerd, maar dat stond ie duidelijk niet meer. ff schadeformuliertje ingevuld en nu maar hopen :):)
Met een beetje geluk pakt t positief uit, volgens de dagwaarde bepaling van autoweek is de dagwaarde 1000 euri, dat is volgens mij een minimum dagwaarde, want wat ik op die site ook probeerde, kwam niet lager als 1000 euro, met geen enkele auto.
Als het niet zo is, dan maar niet, tis in elk geval niet mijn schuld.
Zie nu pas dat mijn slotplaat ook krom is, verder het scherm (binnenscherm waarschijnlijk ook) bumper, gril. Velg gelukkig niet geraakt, dat is het belangrijkste :D
Hou jullie op de hoogte
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/IMG_2769.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/IMG_2770.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/IMG_2771.jpg
Shit man, daar ziet je nou net niet op te wachten.
Succes met de afhandeling van de schade.
idd, zat er niet op te wachten :D zat te wachten totdat mijn haren geknipt waren :):)
Dubweiser
13-01-2006, 00:18
dat is wel ff klote jah...
ik hoop voor je dat `t allemaal nog goed uitpakt met dat papierwerk...
succes ermee...
Pedaalemmer
13-01-2006, 00:30
lompe houthakkers die vuilnismannen..succes met de verzekering!!
Gelukkig wordt het papierwerk voor me geregeld, zelf hoeft ik me daar dus helemaal geen zorgen om te maken :)
Nu je haren geknipt waren gingen ze wss terug rechtstaan :(
rot om mee te maken, ik denk er ook dagelijks aan dat er 1tje tegen mij gaat rijden allemaal niet zo leuk :(
Sterkte!
elk nadeel heeft zijn voordeel kan je er eindelijk G60 bumbers op zetten!
Zestienkleppen
13-01-2006, 08:41
Shit zeg, hij lijkt net gewond, ik zie bloed!
Aan de ene kant balen, aan de andere kant is 1000 euri ook niet verkeerd...en je kunt de auto nog in onderdelen verkopen dan of niet?
OakgreenVR6
13-01-2006, 09:12
Das flink balen, schade aan je auto. Maar ik denk dat je hier nog wel aardig wat $$ aan over kan houden, als je de delen vervangt door gebruikte delen.
Suc6 anyway!
Bijdeweg, ik heb nog wel een nieuwe slotplaat, andere grille en knipperlichtglaasjes voor je ;)
OakgreenVR6
13-01-2006, 09:14
ZOnde! :eek:
Pedaalemmer
13-01-2006, 10:06
ZOnde! :eek:
je snapt het niet piet...het leven draait nu eenmaal om dikke bumpers, sideskirts, spoilers, enz enz :D:D
OakgreenVR6
13-01-2006, 10:11
Voor sommige mensen gaat die vlieger wel op ja...en ik ga geen namen noemen...:D
Een grijs-kenteken Golf, zeldzaam!
Heb je ook dichte achterruiten??
Jens
Balen man! Hoop dat het bij daglicht er niet nog erger uit ziet. Zo te zien heeft ie een flinke tik gehad. Nu maar hopen dat de schade-expert een beetje normaal bedrag toewijst.
ga je mond spoelen..
OakgreenVR6
13-01-2006, 13:20
Nu maar hopen dat de schade-expert een beetje normaal bedrag toewijst.
Met een beetje pech zegt ie dat de auto, gebaseerd op het bouwjaar en de km.stand, maar een dagwaarde van +/-150euro heeft. Ja, dan schiet het niet echt lekker op natuurlijk, maar je moet er een beetje geluk bij hebben.
snellesjaak
13-01-2006, 14:15
behoorlijk balen. Net als Oakgreenvr6 zegt moet je niet de pech hebben dat ze de auto op 150 euro taxeren. Maar laten we hopen op een € meevaller. Is altijd goed te gebruiken in het nieuwe jaar!
evilnyntje
13-01-2006, 14:38
Gelukkig wordt het papierwerk voor me geregeld, zelf hoeft ik me daar dus helemaal geen zorgen om te maken :)
Rechtsbijstand? Annyway, gewoon zeuren en bij een bekende garage laten bepalen. Ik had ooit iemand die tegen mijn golf aan was gereden en doorgereden, kwam een expert en viola cash. Ook bij de zwarte blokjesbus parkeerde iemand hem in de zijkant, ook gewoon 350e gevangen voor de schade. Komt goed! Bangmakerij van de dagwaarde is niet nodig, al mijn oude bakken waar ik schade mee heb gehad hebben qua schade meer opgebracht dan de aanschaf prijs (en nee ze waren niet gratis).
Gvd marco ....... alweer een scherm naar de vaantjes ...... :redface:
Rechtsbijstand? Annyway, gewoon zeuren en bij een bekende garage laten bepalen. Ik had ooit iemand die tegen mijn golf aan was gereden en doorgereden, kwam een expert en viola cash. Ook bij de zwarte blokjesbus parkeerde iemand hem in de zijkant, ook gewoon 350e gevangen voor de schade. Komt goed! Bangmakerij van de dagwaarde is niet nodig, al mijn oude bakken waar ik schade mee heb gehad hebben qua schade meer opgebracht dan de aanschaf prijs (en nee ze waren niet gratis).
Doet ze alles voor geld ?
http://www.story.nl/NR/rdonlyres/2A8BB5F8-F407-40C8-A7BC-6F42B277C5FF/0/violagroot.jpg
Christiaan
13-01-2006, 15:44
Damn..... da's klote...
Marco, het was toch de bedoeling dat we eens aan mijn auto gingen sleutelen :D
Heb die voorbumper en grille met al mijn liefde erop geschroefd.... :D
Mooi klote, maar je weet het, ff bellen als je handjes nodig hebt....
Gelukkig wordt het papierwerk voor me geregeld
Lekker dubbelzinnig :D
vwleusden
13-01-2006, 16:23
ik hoop iedere dag dat ze mijn auto aanrijden en mij overkomt het niet.
Je word er vast wel beter van Marco.
Dikke bumpers?? Sorry, ben pas ziek geweest.... :)
Ze belde me al voor expertise idd via rechtsbijstand regelt, althans, voor me geregelt. Staat bij autoschade hersteller die mn vader goed kent, dus dat komt wel in orde hoop ik. We zullen zien. Waarschijnlijk dinsdag als t mee zit
Als er leuk bedragje uit komt gaat ie weg, anders niet natuurlijk
dude, dit is me balen zeg.....
Pedaalemmer
13-01-2006, 18:04
naja...of geluk bij een ongeluk...dit kan hem geld opleveren die schade is gemakkelijk te fixen als ik dat zo zie..
Ja het is op zich wel te herstellen, de vraag is gewoon ff hoe t volgende week gaat lopen, dat moeten we ff afwachten
evilnyntje
13-01-2006, 21:10
Ja het is op zich wel te herstellen, de vraag is gewoon ff hoe t volgende week gaat lopen, dat moeten we ff afwachten
Guess what, net tijdens het ophalen van Es een aanrijding gehad de de plo, iemand achetrop gebutst. Maandag even de schade laten taxeren. Ben benieuwd.
zijn jullie ff gejinx'ed..
damn, we've seriously been jinxed...
Koen is sleeping
14-01-2006, 19:52
damn, we've seriously been jinxed...
Heb nog wel een mooie rechte slotplaat voor je liggen, mag je zo weg komen slepen. En hij komt nog van een ex-jinx-mobiel af ook, dus succes verzekerd. :D
(misschien heeft Ernst nog wel voorschermen voor je? Woont vlakbij mij, dus als je dan toch aan het toeren bent. en er zit intussen een deuk in je deur die nog steeds bij mij bivakkeert, sorrie :redface: .....)
G-eert-40
15-01-2006, 16:57
hee dude, had nog niet gelezen. fuck zeg.
VeeDubber
15-01-2006, 20:18
Moet ik vast plaatdelen van me oude 16 klepper af gaan schroeven Marco? :D
das waar ook hans.... dat houd ik ff in gedachten :)
Morgenvroeg die gasten van ITEB of zoiets ff terug bellen, zij doen de expertise
Zo, ff een updeetje...
Vandaag schade bepaald, krijg 500 euro en mag de auto houden. Meer was leuk geweest maar niet echt reeël. Voor een paar tienen onderdelen scoren, busje BBQ lak (kleurcode BBQ01) en marco kan weer rijden en bijna gratis op vakantie deze zomer :D
Bedankt meneer de vuilnisman :)
heerlijk die uitkeringen van verzekeringsmaatschappijen :D
Allart-Ghetta
17-01-2006, 22:02
Haha hier nog een, gisteren scooter onder de golf gehad, dikke bumper, zijschem, slotplaat, dikke onderspoiler alles naar zijn moer. Hoop ook dat ik nog wat munten krijg.
Gefeliciteerd Marco en succes Ernst met de schade.
Ben eens benieuwd hoe snel dat het nu allemaal gaat, ff afwachten of ze ook daadwerkelijk gaan betalen natuurlijk :)
vwleusden
17-01-2006, 23:29
Kijk aan, goede berichten... je ken die euries natuurlijk ook in je Passatan stoppen.
Christiaan
17-01-2006, 23:37
*zit te popelen om te gaan slopen :D
Pedaalemmer
18-01-2006, 15:38
Slopen? toch niet de diesel he?
Christiaan
18-01-2006, 16:04
jawel....
eerst moeten de kapotte onderdelen er toch afgehaald worden :D
Precies...!!
Ook gelijk even de remmen aanpakken, moeten nieuwe geleide bussen in, morgen even bestellen.
ff een update, de diesel is weer up and running, donderdag eigenlijk al, maar toen had de accu het ff koud en kon na wat extra elektronen vanuit de elektriciteitscentrale vandaag pas weer starten. Ben in totaal ongeveer 60 eurootjes kwijt :) Zoek alleen nog een Gril, zelfde als erin zit, dus met 6 lammellen (rand niet meegerekend) gril zit er wel in maar ff met een TAI REP (ja TAI REP) vast :)
evilnyntje
29-01-2006, 10:53
ff een update, de diesel is weer up and running, donderdag eigenlijk al, maar toen had de accu het ff koud en kon na wat extra elektronen vanuit de elektriciteitscentrale vandaag pas weer starten. Ben in totaal ongeveer 60 eurootjes kwijt :) Zoek alleen nog een Gril, zelfde als erin zit, dus met 6 lammellen (rand niet meegerekend) gril zit er wel in maar ff met een TAI REP (ja TAI REP) vast :)
Al wat van de verzekering gehoord? Ik had iig al goed nieuws :).
Ja, als het goed is wordt er 500 euro uitgekeerd, heb het alleen nog niet...
Pedaalemmer
29-01-2006, 12:32
:postpics:
dus show je ride na hertsel :D
Zal straks ff een pikkie maken
Christiaan
29-01-2006, 13:24
Ben in totaal ongeveer 60 eurootjes kwijt :)
Vind je het gek... moest woensdagavond ook mijn eigen koffie betalen.. :D
whahaha LOL, kleingeld was op, moest t bij elkaar rapen :)
Zo, hier een fotootje, kwali is beetje minder, begon al te schemeren. Alles weer in orde dus, idd wat kleurverschil, maar de rest van de auto is niet gewassen en het mooie van deze lak is dat ie na verloop van tijd vanzelf beetje bijtrekt, dus over maandje of 1,5 zie je er helemaal niks meer van :)
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/IMG_2792.jpg
Christiaan
29-01-2006, 20:17
zo, marco gaat goedkoop op vakantie deze zomer :D
Marco komt naar je toe deze zomer :) !!!
nice! geluk bij een ongeluk :)
ik heb een golf2 uit 91 ben aangereden door een oude vrouw en had meer dan 2000 euro schade ik dacht dat ik ook 1000 euro dagwaarde zou krijgen en nadat een expert had gekeken belde hij me op dat ik genoegen moest nemen met 750 euro!! nou ik zeg ikke niet ik zeg ik dacht op zijn minst 1000 euro te horen te krijgen maar hij zei dat ie dat niet kon maken .... ik zeg voor 750 kan ik die wagen ook niet maken !! en toen heeft ie er 900 euro`s van gemaakt!! dus ik ben ook weer blij ..hij staat nu bij garage .. der moet nieuwe moterkap op nieuwe verlichting , nieuwe grill en bumber en de zijkant boven mijn linkervoorband moet worden uitgedeukt, dan moet ie nog gespoten worden en klaar is klara ...hou ik nog een mooi bedrag over ook!!
:tongue:
G-eert-40
02-02-2006, 16:45
Marco komt naar je toe deze zomer :) !!!
haha voor dat geld wordt het 3 weken goedkope halfvolle melk en biscuits eten :D verder netjes opgeknapt! zie 'm snel wel een keer weer.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.