View Full Version : kansloze MP advertentie
bobby-digital
13-01-2006, 20:00
bij verre het lelijkste HOK wat ik ooit gezien heb....... taal is ook niet de sterkste kant van de adverteerder.... hoog achmed gehalte bij deze auto, het is dan ook een BMW :D
HOK (http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/bmw/17370798.html)
Ik vind de lak nog geeneens slecht
FF voordat hij van MP af wordt gehaald :
ZO EEN AUTO HEB JE NERGENS GEZIEN DAT IS VAN LEIFHEBBER VOOR LIEFHEBBER IS SUPER DIK EN SUPER SNEL EN IS EEN ECHTE SHOW AUTO.
HELAAS MOET IK MET PIJN IN MIJN HART MIJN BMW SHOW AUTO VERKOPEN WEGENS FINANCIELE PROBLEEM.
HET IS EEN ZEER DIKKE BMW 325I COUPE AUTOMAAT 2.5 V6 5 BAK AUTOMAAT
MET BOM VOL OPTIE'S:
150000 KM ORIGINEEL
18 INCH ECHT SPINNERS MET HELLE GOEDE BANDEN
AIRCO
ELEKTRISCHE RAMEN
ELEKTRISCHE SPIEGELS
RONDOM PRIVE RAMEN DONKER PROVISIONEEL
VOL ZWART LEER BEKLEDING DIE IS IN NIEUW STAAT ZEER NEETJES
STOELVERWARMING VOOR LINKS EN RECHTS
STOEL EN STUUR IN HOOGTE VERSTELBAAR
STUURBEKR
ABS
BEARDCOMPUTER
HARMSTEUN
DAKSP OILER
MISLAMPEN IN DE BUMPER
DIKKE SPORTUITLAAT
CV ALARM KLASSE 3 OP AFSTAND MET CERFITICAAT
DE AUTO IS VAN BINNEN ZOALS VAN BUITEN GESPOTEN IN APEL GROEN METALLIC HEEL PROVISIONEEL EN VAN BOVEN IS DE AUTO HALF IN HELLE SPECIALE 7 KLEURIGE PAARLEMOER LAK METALLIC GESPOTEN BIJ ZONLICHT VERANDERT DE KLEUR PAARS,GROEN,BRUIN,GOUD,BLAUW ENZ.
DE AUTO HEEFT HELLE SPECIALE BODYKIT EN DIE IS HEEL STRAK EN PROVISIONEEL GEBOUWD.
VOOR BUMPER
GRIL
ZIJSKIRT
ACHTER BUMPER
SPOILER
ER ZITTEN HELLE SPECIALE KOPLAMPEN MET BLAUWE RINGEN EN KRISTALLEN KNIPPERLICHTEN EN LEXUS ACHTERLICHTEN.
DE AUTO STAAT OP 18 INCH SUPER MOOIE EN STOERE ECHTE SPINNER
MET HELLE GOEDE BANDEN OP DE WEG ZIJN ALLE OGEN OP GERICHT
EEN KENNER WEET HOEVEEL WAART ZE ZIJN.
BINNEN DE AUTO IS VOL ZWART LEER BEKLEDING MET 3 VDO DVD'S IN GEBOUWD
2 IN HOOFDSTEUNEN HEEL PROVISIONEEL EN 1 OP DE DESBOARD
J.B.L GELUID INSTALATIE HEEL ZWAAR 12 STUKS.
DE RAMEN ZIJN PROVISIONEEL LICHTE TINT GEBLINDEERD RONDOM
MOTORISCH IS DE AUTO SUPER GOED ONDERHOUDEN ALTIJD ZIJN BEURD GEHAD ER ZIT APK OP TOT 07-2006 EN HEEFT PAS GROOTE BEURD GEHAD
SCHAKELD EN RIJD PERFECT LEKT GEEN DRUPEL OLI ALLES WERKT EN ALLES IS 100% GOED ALLE KEURINGEN TOEGESTAAN.
IS EEN AUTO VAN ECHTE LIEFHEBBER HEEFT NOOIT SCHADE GEHAD EN ER ZIT GEEN KRASJE OF ROESTPLEKJE OF DEUKJE ECHT IN NIEUW STAAT
MIJN VRAAG PRIJS IS 8900 EURO OF DOE EEN GOED BOD
BIJ INTERESSE KUNT U BELLEN NR 06-69696969
Tsjaa, ben sprakeloos...... :chair:
Ik zeg wielen er onderuit schoppen en 'n hondenhok van maken!! :drill:
bobby-digital
13-01-2006, 20:43
daar wil de hond nog niet in, die rent weg met z'n staart in z'n achterste....hahaha:D
Jurgen Santana
13-01-2006, 20:47
bij verre het lelijkste HOK wat ik ooit gezien heb....... HOK (http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/bmw/17370798.html)
Dan heb je nog niet veel gezien denk ik. Heb wel veel gekkere/leleijkere dingen gezien. Zelfs voor Nederlandse begrippen vind ik het nog wel meevallen.
hahaha
een beardcomputer en een harmsteun :) met mislampen in de bumper en een daksp oiler
Is Helle Provisioneel Advertentie!!!! :)
Jasper Ovaal
13-01-2006, 20:57
STUURBEKR
BEARDCOMPUTER
HARMSTEUN
Geweldig uitvinde,m een bekerhouder aan het stuur. liefst alleen lege glazen neezetten.
beardcomputer, berekend deze de haargroei??
Harmsteun is wel weer makkelijk, ken je je hele harem op kwijt, oftewel dakrek
bobby-digital
13-01-2006, 21:04
Dan heb je nog niet veel gezien denk ik. Heb wel veel gekkere/leleijkere dingen gezien. Zelfs voor Nederlandse begrippen vind ik het nog wel meevallen.
heb zat hokken gezien helaas, teveel zelfs, deze viel me nu gewoon op das alles
Jurgen Santana
13-01-2006, 21:07
STUURBEKR
Geweldig uitvinde,m een bekerhouder aan het stuur. liefst alleen lege glazen neezetten.
Stuurbekr is een afkorting van stuurbekrachtiging. Waar zie jij het woord bekerhouder?
En als je dan toch iemand zijn taal afzeikt, wat is neezetten dan :D ;) En bedoel je met uitvinde,m mischien ook iets anders. :D
bobby-digital
13-01-2006, 21:09
klijn tiepvautje denk ik:D
Jasper Ovaal
13-01-2006, 21:10
ik probeer me altijd in de mens in te leven.
had hem laatst al gezien, maar vergeten te posten...
ook mooi die foto van die hoofdsteunen..;)
richard-polo
13-01-2006, 23:48
dit is nog niks!!! kweet niet of iemand goed opgelet heeft de laatste dagen maar dat van dat gratis kind vond ik toch wel het ergste wat iemand erop zet daaro :chair: :chair: hij heeft er niet lang gestaan maar de kranten stonden er vol van de volgende morgen.
richard
maarre die bmw met die harmsteun:LEKT GEEN DRUPEL OLI :D
Thomas78
13-01-2006, 23:55
dit is nog niks!!! kweet niet of iemand goed opgelet heeft de laatste dagen maar dat van dat gratis kind vond ik toch wel het ergste wat iemand erop zet daaro :chair: :chair: hij heeft er niet lang gestaan maar de kranten stonden er vol van de volgende morgen.
richard
En dat bleek een grap te zijn van een 15-jarige jongen. ;)
richard-polo
13-01-2006, 23:57
aha vandaar.. vond het al een onsmakelijke grap...!!
vwleusden
14-01-2006, 00:32
mooi PROVISIONEEL advertentsie, ben erg onder indroek. Die oli is ook goet of dees moet vervang word? dees auto nameleik niets verbuik, ook geen benziene
.....
HELAAS MOET IK MET PIJN IN MIJN HART MIJN BMW SHOW AUTO VERKOPEN WEGENS FINANCIELE PROBLEEM.
.....
Pffuuuuuh, Dieke shiet zzzzeeekr weet!
UWV maakt grote probleem... :mad:
Dat die kerel geen Nederlands kan schrijven ben ik met jullie eens, maar om er nou zo zielig over te doen vind ik kinderachtig. Ik kom hier op volksforum soms ook wel wat gramaticale, en/ of spellings-onvolkomenheden tegen..
Ook vind ik de term 'hoog achmed gehalte' erg zielig en veel zeggen over de belevingswereld van de poster van dit topic.
Ook vind ik de term 'hoog achmed gehalte' erg zielig en veel zeggen over de belevingswereld van de poster van dit topic.
mee eens.
maar uhh...... 2.5 v6 :chair:
mee eens.
maar uhh...... 2.5 v6 :chair:
man rijd naar tilburg! wat doe je nu nog in hengelo? :D
Pedaalemmer
14-01-2006, 08:35
zo lelijk vind ik de auto nog niet ;)
man rijd naar tilburg! wat doe je nu nog in hengelo? :D
zit op m'n werk man :gives:
maar komt goed henneh ;)
Dat die kerel geen Nederlands kan schrijven ben ik met jullie eens, maar om er nou zo zielig over te doen vind ik kinderachtig. Ik kom hier op volksforum soms ook wel wat gramaticale, en/ of spellings-onvolkomenheden tegen..
Ben het volkomen met je eens!
JK Le Mans
14-01-2006, 09:49
EN ? Dan reageer je toch gewoon niet en sla je dit topic lekker over !
Dus Hans Teeuwen bijvoorbeeld is ook kinderachtig ?
Dacht dat een "Topic" er juist voor is om te reageren.
Dat zo'n advertentie wordt geplaatst vind ik geen probleem, is ook zeker niet mijn smaak! Dat de inhoud van de advertentie twijfelachtig is en misschien de persoon die erachter zit ook.... ben ik het ook mee eens.
Vind het alleen jammer van de "Racistische" ondertoon that's all
JK Le Mans
14-01-2006, 10:10
Nee ok das waar !
Maar ik weet zeker dat het niet Racistisch bedoeld is .
bobby-digital
14-01-2006, 10:11
kom, zeg nou zelf, op de basisschool kon ik al beter spellen ;) :lmao:
het achmed gehalte is idd mijn mening (denk wel dat het zo is maar dat doet er niet toe) , als jij als wereldverbeteraar het er niet mee eens bent vind ik prima, das jou mening tenslotte.
natuurlijk is dit niet racistisch bedoelt enkel een constatering, net zoals dat bijna iedere golf GTI rijder zo scheef in z'n stoel met 1 handje aan het stuur zit dat je bijna zou denken dat die omvalt :giggle:
als je dat al niet meer kan zeggen vind ik het nog triester eigenlijk
denk niet dat het iets met "wereldverbeteraar" te maken heeft. Ikzelf ben verre van dat
(nu spreek ik voor mijzelf)Ik vind alleen dat je niet weet wie zoiets leest. Misschien zit er ook wel een Achmed dagelijks met veel interesse het forum te lezen en dan komt er zo'n opmerking die alle mensen van bep. afkomst over 1 kam scheert. Waarschijnlijk zijn het niet alleen blanke nederlanders die dit forum lezen.
bobby-digital
14-01-2006, 10:29
[QUOTE=bobby-digital
natuurlijk is dit niet racistisch bedoelt enkel een constatering, net zoals dat bijna iedere golf GTI rijder zo scheef in z'n stoel met 1 handje aan het stuur zit dat je bijna zou denken dat die omvalt :giggle:[/QUOTE]
zoals ik hierboven al heb gezegt, je kan zoveel mensen over 1 kam scheren..... is precies hetzelfde als dat alle hollanders kaas vreten of blanken niet kunnen dansen ( in mijn geval waar:D)
mk1owner
15-01-2006, 13:18
RONDOM PRIVE RAMEN DONKER PROVISIONEEL, ja is mooi bmw prive raam is makkelijk kan je overal verstoppertje spelen.
BMW 325I COUPE AUTOMAAT 2.5 V6 5 BAK AUTOMAAT
Een Bmw met een v6 motor en handgeschakelde automaat?
Denk niet dat ie door heeft dat Bmw lijn-6 motoren heeft... :chair:
bobby-digital
15-01-2006, 19:02
zal wel een speciale V6 in lijn zijn ;)
evilnyntje
15-01-2006, 19:32
denk niet dat het iets met "wereldverbeteraar" te maken heeft. Ikzelf ben verre van dat
(nu spreek ik voor mijzelf)Ik vind alleen dat je niet weet wie zoiets leest. Misschien zit er ook wel een Achmed dagelijks met veel interesse het forum te lezen en dan komt er zo'n opmerking die alle mensen van bep. afkomst over 1 kam scheert. Waarschijnlijk zijn het niet alleen blanke nederlanders die dit forum lezen.
Die Achmed kan daar vast om lachen, who cares, iedereen denkt in hokjes. Het is hetzelfde als met roddelen, niemand doet het :).
ja als je een "foute"auto ziet met een "geen angst"sticker en neon's eronder , noem je dat toch ook een sjonnie of niet dan?
vwbullit
15-01-2006, 19:41
helle helle.:D
Ik ken deze auto.
Was vorigjaar in zeeland waar ik op vakantie was.
Die gasten kwamen uit werkendam.
Deze bmw met een traier waar 2 waterscooters op zaten.
Of zouden er meer van deze beemers rond rijden.
Mijn smaak is het niet.
Corrado_G60
15-01-2006, 20:01
denk jij dan dat het een nederlander is tjeerd ? het lijkt haast wel een grapje, zoveel belachelijke fouten.
evilnyntje
15-01-2006, 21:56
denk jij dan dat het een nederlander is tjeerd ? het lijkt haast wel een grapje, zoveel belachelijke fouten.
Geloof me er zijn genoeg "Nederlanders" die zo schrijven of helemaal niet kunnen schrijven. Neem de schoenmaker bij mij in de buurt, 43 jaar ongeschoold en kan sinds 2002 pas lezen en schrijven. Daarvoor al wel van Leest en van Bommel gekwalificeerd. :tongue:
zal wel een speciale V6 in lijn zijn ;)
Of de vorige eigenaar heeft een V6 typeplaatje ergens op de auto geplakt ;)
Zoals zo vaak zijn sommige dingen een eigen leven gaan leiden/lijden . Uitdrukking die eerst een negatieve inhoud had is nu vernederlanst en " geaccpeteerd " .
Wil nog niet zeggen dat het door sommigen als belediging gezien kan worden .
Maar zolang iemand hier het ook nog in zijn signature heeft staan kan ik mij de consternatie wel voorstellen : tot dat eventueel weggehaald is blijft de discussie er helaas ook
Zelf ben ik toch soms vrij grof gebekt maar vind dat het hoge Achmed gehalte niet kan
Als ik ergens een fout heb gemaakt dan hoor ik het graag :D
stufenheckfahrer
22-01-2006, 23:10
De grote denkfout die hier gemaakt word is, dat Achmed automatisch een allochtoon is. Maar ik, als autochtone Nederlander, kan mijn zoon ook gewoon Achmed, Hassan of Mohammed noemen als ik zou willen. Ik zie de discriminatie er niet van in. :rolleyes:
En aan de andere kant, als je door je ,al dan niet verdonkerde, ramen naar buiten kijkt zie je de logica wel in van de constatering.
Greetz Ron
Ja niemand vind het wat......(dat hok)....... maar er zijn al zat personen die een bod hebben gedaan!!!!!!!!!
Nog ff en hij krijgt meer dan de vraagprijs.
AMDFreak
23-01-2006, 02:05
Ik moet zeggen, hij heeft er een hoop centjes in gepompt volgens mij.. :x
Die spinners en dat spuiten, koste een aardig geintje.. :p
Mee eens! Dank u. :goodpost: :woowoo:
bobby-digital
23-01-2006, 10:05
Zoals zo vaak zijn sommige dingen een eigen leven gaan leiden/lijden . Uitdrukking die eerst een negatieve inhoud had is nu vernederlanst en " geaccpeteerd " .
Wil nog niet zeggen dat het door sommigen als belediging gezien kan worden .
Maar zolang iemand hier het ook nog in zijn signature heeft staan kan ik mij de consternatie wel voorstellen : tot dat eventueel weggehaald is blijft de discussie er helaas ook
Zelf ben ik toch soms vrij grof gebekt maar vind dat het hoge Achmed gehalte niet kan
Als ik ergens een fout heb gemaakt dan hoor ik het graag :D
om het in je signature te zetten, gaat idd beetje ver misschien. opmerking was puur om te stoken, dat doel is iig bereikt, het blijkt maar weer dat het hot item is....
vindt het wel een typisch nederlandse reactie, je mag een opel manta blijkbaar wel een sjonnie bak noemen, maar een bijvoorbeeld een mercedes 190 diesel mag je dan weer geen etiket aanhangen......
Ik begrijp best waar de term op slaat, en wil mezelf geen wereldverbeteraar noemen.. Maar soms erger ik me aan de gemakkelijkheid waarmee dingen opgeschreven worden, en wil ik er op wijzen dat dit ook negatief opgevat kan worden. Van mij mag je best etiketten plakken, maar weet wel dat je er mensen mee tegen het hoofd stoot.
als er ook maar "dit" is waar maar ook het woord discriminatie aan kan worden gehangen.. nounou, dan zijn we ineens allemaal heel erg fout bezig..
mi wordt er hier wel heel erg zwaar getild aan de woorden"achmed gehalte"
homo's bejaarden gehandicapten, alles mag belachelijk gemaakt worden hier,
maar oh wee, als die dan toevallig buitenlander is, want dan staan we meteen op de barricades, en schreeuwen we "discriminatie!" :mad:
bobby-digital
23-01-2006, 12:51
als er ook maar "dit" is waar maar ook het woord discriminatie aan kan worden gehangen.. nounou, dan zijn we ineens allemaal heel erg fout bezig..
mi wordt er hier wel heel erg zwaar getild aan de woorden"achmed gehalte"
homo's bejaarden gehandicapten, alles mag belachelijk gemaakt worden hier,
maar oh wee, als die dan toevallig buitenlander is, want dan staan we meteen op de barricades, en schreeuwen we "discriminatie!" :mad:
WORD, probeer ik ook al een tijdje duidelijk te maken, kon alleen geen manier vinden om het tactisch te brengen, maar dat heb jij net gedaan :cool:
evilnyntje
23-01-2006, 12:53
Ik begrijp best waar de term op slaat, en wil mezelf geen wereldverbeteraar noemen.. Maar soms erger ik me aan de gemakkelijkheid waarmee dingen opgeschreven worden, en wil ik er op wijzen dat dit ook negatief opgevat kan worden. Van mij mag je best etiketten plakken, maar weet wel dat je er mensen mee tegen het hoofd stoot.
Dat is natuurlijk ook wel afhankelijk van het interpretatie vermogen van de lezer.
Heeswijk
23-01-2006, 18:57
ik vind het maar gezeik allemaal dit... iedereen mag toch denken wat hij wil.. als de een een corrado een achmed auto vind laat hem dat dan vinden en lees erover heen. maak je er niet druk om misschien heeft degene die dat vind wel een mening over iets wat jij ooit hebt gezegd of misschien wel over jou auto maar houdt hij dat ook voor zich.. dus gewoon over op houden allemaal en verder gaan hoe het eerst was zonder al dat gezeik over discriminatie enzovoort want is nergens goed voor!!!
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.