Log in

View Full Version : Rood/witte achterlichten

LRR
17-01-2006, 08:57
Luitjes,

Weet iemand waar deze achterlichten te koop zijn, en wat ze kosten ??

http://www.volksforum.com/albums/files/2/2/6/Peter201705200420078.jpg

Voor de slimmerikken: Ik bedoel die brede !!! :D :D

Grtz........... LRR

Ps: thanx to snellesjaak voor de foto

gtalarm
17-01-2006, 09:01
Ik zocht deze achterlichten een tijdje geleden ook, kon echter alleen maar de heldere versie vinden. Dus heb ik een setje witte achterlichten gekocht en de helft rood gespoten, maar misschien dat ze ook wel origineel te krijgen zijn.

levis
17-01-2006, 09:29
op marktplaats stond een setje, 145 euro, volgens mij zijn ze nieuw 199.

einzer
17-01-2006, 09:56
Zijn gespoten anders krijg je echt die heldere(lexus) look, deze zijn volgens mij niet te krijgen zo in de winkel.

LRR
17-01-2006, 10:12
Zijn gespoten anders krijg je echt die heldere(lexus) look, deze zijn volgens mij niet te krijgen zo in de winkel.

Ik vraag het me eerlijk gezegd ook af of dit origineel is. Ik heb ooit eens 2 foto's gevonden op internet van deze lampen. 1 Setje rood/wit, en 1 setje blauw/wit !!!! Maar geen idee waar ik die vandaan heb eigenlijk.

Menace
17-01-2006, 11:35
duitsland misschien eregs? ben ook al aan het zoeken naar een setje ejtta achterlichten helder rood. maar adt zal wel helemaal een mission impossible worden

levis
17-01-2006, 12:42
kijk eens op volkswarenhaus.de. staan de achterlichten die je wilt wel bij voor 120 euro.

pirelli
17-01-2006, 12:48
awesome GTI store in de UK maakt ze speciaal op wens.

LRR
17-01-2006, 14:27
awesome GTI store in de UK maakt ze speciaal op wens.

Had ik al gezien ja, tijdje terug.........maar eh...€€€€€€€ !!!!!!!!

Ben nog even in afwachting van een reactie van Maickel van Speedfactory. Die hebben compleet rode achterlichten in hun "rat-golf" zitten, en dat zijn volgens hem originele !! Dus niet gespoten. Dat is mijn optie nr 1, alhoewel ik deze half/half lampies ook wel nice vind !!! :rolleyes: :rolleyes:

Heb die op Volkswarenhaus bekeken, levis. Maar ik vindt die knipperlichten zo flets van kleur.........ik wil dat net zo rood hebben als de rest ook. In duitse VW-bladen zie je ze vaak genoeg, maar daar staat het merk dan weer niet bij :( :( :(

Nou ja, in ieder geval bedankt voor de reacties !!!

Het is al eens vaker gevraagd: Maar weet iemand ondertussen waar die (krachtig) rode achterlichten te vinden zijn ??

Grtz.............. LRR

Sponze®
17-01-2006, 15:11
duitsland misschien eregs? ben ook al aan het zoeken naar een setje ejtta achterlichten helder rood. maar adt zal wel helemaal een mission impossible worden

In Mexico worden deze wel gemaakt...

Maak dikke shit-kwaliteit (zegt zelfs

de Duitse verkoper er van)

Menace
17-01-2006, 16:25
In Mexico worden deze wel gemaakt...

Maak dikke shit-kwaliteit (zegt zelfs

de Duitse verkoper er van)
Maw dan maar gewoon de originele derachter?

ZIjn die nog te krijgen bij de dealer?

chris
17-01-2006, 19:04
Die lichten op de foto zijn witte,waarvan ze de onderkant rood hebben gespoten...Zie je wel vaker op meetings..

fre-golf1-16v
17-01-2006, 22:32
koop maar gewoon zwarten fred lijkt mooier bij je mk1 hahahahahhahahahahahha

Moroder
17-01-2006, 22:36
Deze staan wel eens te koop op Ebay.de Fred!. Is geen sprake van gespoten heldere achterlichten... Ik zoek wel ff een linkje...

Wim_pie
17-01-2006, 22:56
bij nlpower ,skg carstyling, autostyle noem maar op
ik dach iets van 159,- nieuw maar weet het niet precies zeker

LRR
17-01-2006, 23:05
@Fre: Ja, is ook nog steeds optie kerel !!! Maar eh.......nog net niet nummer 1, maar mijn mening verandert nog wel eens.............dus ik laat het weten zodra dat gebeurd is !!! ;) ;)

@Moroder: Ik lees het woord "helder" in je zin......that sucks ;) ;) (m.a.w. dat is absoluut niet de bedoeling).............maar gooi er maar ff een linkje op, dan tjekken we dat even !!!!

@Wim_pie: Dat zijn ws die met die fletse knipperlichten.........en dat is niet optie 1...............maar bij gebrek aan die knalroden, zal het daar ws op aankomen !!!

Thanx mannen voor de reacties !!!!!

Grtz............... LRR

Marco
17-01-2006, 23:13
Haal jij nou zo vaak adem, of blijft je PUNT hangen???

breadfan83
17-01-2006, 23:33
pm me je verzoek effe, anders vergeet ik hem gegarandeerd weer.

k kan morgen effe voor je bellen, als je me voor 1200u effe bericht geeft van wat je precies wil hebbe

dan weet je voor 1700u of ik draan kan komen
weet niet zeker of t originele delen zijn (bestaat geloof ik ook niet als origineel VW deel, maar misschien wel bij hella ofzo?)...

greets,

chris

levis
18-01-2006, 08:46
bij nlpower ,skg carstyling, autostyle noem maar op
ik dach iets van 159,- nieuw maar weet het niet precies zeker

was nog even voor mezelf aan het zoeken en bij golf1onderdelen.nl zijn die 109 euries. dat lijkt me de goedkoopste wat betreft de fletserige rooie

LRR
18-01-2006, 08:50
Haal jij nou zo vaak adem, of blijft je PUNT hangen???

:D LOL :D

Nee dat is voor jullie lezers.......kunnen jullie even ademhalen (= een gratis optie van mijn kant........goed he !!! )

;) ;)

Grtz........... LRR

LRR
18-01-2006, 08:51
was nog even voor mezelf aan het zoeken en bij golf1onderdelen.nl zijn die 109 euries. dat lijkt me de goedkoopste wat betreft de fletserige rooie

Ja, dat klopt. Was vorig jaar een keer bij hem en heb ze zien liggen, het is niet dat ze lelijk zijn of zo, maar ze kunnen roder inderdaad !!!!

Grtz........... LRR

LRR
18-01-2006, 08:58
pm me je verzoek effe, anders vergeet ik hem gegarandeerd weer.

k kan morgen effe voor je bellen, als je me voor 1200u effe bericht geeft van wat je precies wil hebbe

dan weet je voor 1700u of ik draan kan komen
weet niet zeker of t originele delen zijn (bestaat geloof ik ook niet als origineel VW deel, maar misschien wel bij hella ofzo?)...

greets,

chris

Het zijn in ieder geval geen originele delen, dat kan ik je nu al wel vertellen. Maar hier even een foto van wat de bedoeling is:

http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/8/2/achterlichten.JPG

Dit moet het zijn !!!!!

Als je een optie hebt, hoor ik het graag.

Grtz............. LRR

breadfan83
18-01-2006, 12:42
owkee, k heb net gebeld, en die kerels weten wel t een en ander van VW, maar hij had deze lichten nog nooit gezien...
tenminste, hij kende ze wel, maar dan als zijnde helder, of de niet-heledere witte lichten met rood-gespoten onderkant... (adempauze :D )

ik stuur hem effe deze foto door, die je hier hebt staan en hij zou t effe verder uitzoeken, want hij was nou ook wel nieuwsgierig

mocht ik wat te weten komen laat ik t hier wel effe horen

heb je nog andere foto's dan stuur je ze maar effe door naar breadfan83@hotmail.com of je voegt me effe toe

greets, chris

edit, nou zie ik hier op de tweede pagina dat je opeens de rode zoekt...
welke moeten het nou zijn? rood-wit of rood-rood?

LRR
18-01-2006, 15:16
edit, nou zie ik hier op de tweede pagina dat je opeens de rode zoekt...
welke moeten het nou zijn? rood-wit of rood-rood?

Nou, eerste optie is helemaal rood.......dus de laatste foto !! 2e optie is rood-wit. Maar alle info is welkom eigenlijk !!!!

Alvast bedankt

Grtz............. LRR

levis
19-01-2006, 14:28
ben zelf op zoek naar een ander setje standaard achterlichten omdat me lichten beschadigd zijn en zit vocht in. nu zijn standaard achterlichten niet zo duur. zou het mooi worden wanneer ik deze spuit met die rooie verf die speciaal voor achterlichten is. iemand een idee? en zou het mooi staan bij mijn antraciet kleurige golf?

levi's

LRR
19-01-2006, 15:20
en zou het mooi staan bij mijn antraciet kleurige golf ?

Als je het netjes doet, dan kan het er mooi uitzien. En bij een antraciet kleurige golf lijkt het zekers goed. Heb nl een poster in de garage hangen van zo een met rode achterlichten !!!

Grtz........... LRR

levis
19-01-2006, 15:54
thanks, dan maar eens proberen, eerst setje achterlichten scoren, maar daar wordt aan gewerkt. zal ook eens ff me stapel vwspeeeds en vwscene's doorbladeren.

levi's

LRR
19-01-2006, 16:07
thanks, dan maar eens proberen, eerst setje achterlichten scoren, maar daar wordt aan gewerkt. zal ook eens ff me stapel vwspeeeds en vwscene's doorbladeren.

levi's

Die antraciet grijze staat in een VW-WOB van enkele jaren terug. ;) ;)

ArjenE
19-02-2007, 18:42
waarom geen compleet rode achterlichten? :D