View Full Version : zonneband monteren
de dag des onheils is aangebroken op volksforum...
moet je op vwforum.nl vragen, die weten hoe dat moet!
EDIT: je hebt het daar ook gevraagd ben ik ff gaan checken, zie je nou dat je daar veeel betere antwoorden krijgt! die houden daar ook van :hug:
chrisjuh
17-01-2006, 12:11
ey mensen, ik heb ff een vraagje.
Ik heb een zonneband van autostyle gekocht.
die moet aan de binnekant gemonteerd worden.
Maar nu zit de binnenspiegel precies in de weg.. :confused:
Nu is mijn vraag, hoe kan ik die band het beste monteren??
en hoe hebben jullie het gedaan?
Alvast bedankt!
Greatz Mark
Die moet je niet monteren, maar ritueel verbranden op de Volksforum meeting! :chair:
Aaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh
Ik had bij die koplampkappies al een beetje twijfel, maar gaf je het voordeel :D :D
Maar kijk even of je ergens een knetter in je glas hebt, geef hem op bij de verzekering en zeg stiekum dat je er eentje in had met een getint/donkere streep bovenin........dan krijg je die met een beetje geluk ook nieuw erin...........
..............
..............
................MAAR GA ASJEBLIEFT NIET ZITTEN MIEREN MET STICKERS (vooral niet van autostyle).
Dank u
Grtz............... LRR
:hug: Ik begin me hier al steeds meer thuis te voelen. :D
Laat iemand deze jongen even een lift geven naar de VF-meeting..........dan proberen we met ons allen om rustig te blijven en ons in te houden, en gaan we een ultieme poging wagen om hem het een en ander bij te brengen wat betreft het stylen etc van een VW.
Grtz............. LRR
:D :D :D
HAHAHA...en ik maar denken..."Hou mn eigen ff in"....en jullie maar gaan....
Kunnen we het woordje Autostyle niet bannen hier???
grtz...Vic..
ps...dit allen zal binnen een dag wel weg gehaald zijn denk!!!!
ps...dit allen zal binnen een dag wel weg gehaald zijn denk!!!!
Hier kunnen de mods ons toch niet kwaad op aankijken...............dit is toch wel het makkelijkste inkoppertje ooit !!!! ;) ;) ;)
Niks ten nadele van onze vriend Blije hoor, maar hij moet even bij ons op cursus !!!!
Grtz............ LRR
cursus monteren zonneband;
-gij neemt den band in den rechterhand
-gij loopt naar den kliko welke vaak buiten ergens op de werft staat
-gij opent den dekschel met den linkerhand
-gij positioneert uwen rechterhand inclusief autostylow zonneband recht boven de opening in den kliko
-gij opent uwen rechterhand
-gij opent uwen linkerhand
-gij loopt naar binnen
-gij klopt uwzelf voldaan op uwen schouder
:D :D :iamwithst
Goldfinger
17-01-2006, 12:31
ik wil ook zo'n band op mijn raam!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D
kun je beter gewoon een zonnebril opzetten
robertjan007
17-01-2006, 12:45
kortom je bent hier niet op de juiste plek voor autostyle producten en/of nl power achtige dingen te vragen
zo snel heb ik nog nooit antwoord gehad op een vraag :eek: :D
Christiaan
17-01-2006, 13:48
:mad:
Ook al ben je autostyle fan of niet, laat iedereen in zijn waarde......
Sorry Chris, je hebt wel een beetje gelijk...........maar we (ik tenminste wel) bedoelen het goed hoor !!!!! :) :) :)
Grtz........... LRR
Pedaalemmer
17-01-2006, 14:48
Naja...vind eht wel meevallen er wordt tenminste nog alternatieven gegeven :p
het is idd negatief, maar als je het van een andere kant bekijkt, je weet wel gelijkw ara je aan toe bent:P Ik heb de vraag op vw forum gesteld, en daar heb ik wel antwoord gekregen....
ohwjah, de cursus van Jens:
-gij positioneert uwen rechterhand inclusief autostylow zonneband recht boven de opening in den kliko
-gij loopt naar binnen
Hij is erg goed:D:D
chrisjuh
17-01-2006, 15:58
Naja...vind eht wel meevallen er wordt tenminste nog alternatieven gegeven :p
WORD! Geintje moet kunnen....., maar een zonneband niet! :tongue:
Laat maar :chair:
Wij zijn trots op je Blije...........je hebt de hint goed opgevat !!
Succes verder met je Golfie !!!!
Grtz............ LRR
Hulde aan Blije
Hartelijk welkom :D
haha! trek het je nie aan hoor Blije! diep van binnen zijn ze best aardig! :hug:
tis voor je eigen welzijn :tongue:
robertjan007
17-01-2006, 18:14
;) ach hoe oud is hij... hij moet het nog leren ;) :hug:
-gij loopt naar binnen
:D :D :iamwithst
First of all... iemand in zijn waarde laten is niet echt top of the list hier of wel?
ten 2de...
Jens.. wat heb je hier op die oude auto van je zitten? OWWWW... hou a.u.b. je mond de volgende keer dicht....meelopertje....
http://www.derjetta2.com/jettatreffen76.jpg
chrisjuh
17-01-2006, 21:56
First of all... iemand in zijn waarde laten is niet echt top of the list hier of wel?
ten 2de...
Jens.. wat heb je hier op die oude auto van je zitten? OWWWW... hou a.u.b. je mond de volgende keer dicht....
http://www.derjetta2.com/jettatreffen76.jpg
Nou....vindt het belangrijker wat ie in de auto heeft zitten....
En....als je verder leest zie je dat ie later zelfs nog hulde krijgt! :)
Hahaha, zo ist maar net NAS! Vind het persoonlijk ook maar wat meeloop gedrag:S
Zolang zat dat meisje daar niet, na 5 minuten lag ze te slapen, de halve meeting lang:D
moet ik hier serieus op in gaan...... :D ?
(met teksten als; ''hou je mond dicht'' en ''meelopertje'' maak je jezelf bij mij niet geliefd kerel......beetje jammer....)
verder bedankt voor het posten van foto, krikt het niveau van deze topic weer een beetje omhoog (zeker na jullie berichies :D ).....wat wassie ruig heh, zelfs mét die raamband ;)
(met teksten als; ''hou je mond dicht'' en ''meelopertje'' maak je jezelf bij mij niet geliefd kerel......beetje jammer....)
verder bedankt voor het posten van foto, krikt het niveau van deze topic weer een beetje omhoog (zeker na jullie berichies :D ).....wat wassie ruig heh, zelfs mét die raamband ;)
Gelukkig is het ook niet mijn intentie om mezelf geliefd te maken bij jou, wilde alleen mijn mening geven.
De auto is zeker mooi... maar jammer van de ******* bestuurder destijds, wat nu alweer te lezen is....
ennuh...
Net zo serieus als primervelgen... :eek:
En ON-TOPIC maar weer heren...............een beetje lief zijn he, wat moet Blije wel niet van ons denken !!!!
Dank u !!!
Grtz............... LRR
Ps: Nice Jet btw !!!!
dus.............
lees pb ff. wil je
beetje kinderachtig hoe jullie reageren op die jongen !
iedereen heeft zijn eigen smaak en als die jongen dat nou mooi vindt pff laat hem gaan en probeer hem te helpen ipv van gelijk de goot in te trappen
op deze manier komt er alleen maar oorlog
schiet toch niet op
laten we het gezellig houden
Pb terug gestuurd...
We will sort it out via pb ;)
We will sort it out via pb ;)
Kijk.............keurige oplossing heren !!!!!!!!!!
Ps: Een raamstikker past helemaal niet op een MK3..........tenminste niet aan de binnenkant. Je komt altijd met die spiegel te zitten. Is het misschien een idee om er 1 aan de buitenkant te plakken Blije ??? Net zoals die Jetta heeft ??
Grtz............... LRR
mijn klasgenootje had er eentje.. ik zal hem morgen es vragen.. want die van hem zat er best netjes op
on topic, ik had hem ook aan de buitenkant zitten idd. enige nadeel is dat je dan van die vieze strepen erop krijgt van je ramenlapper(s). is ook goed te zien op de foto, kijk er maar eens goed naar:D ;)
Hangt van de kwaliteit af, ik had er ook 1 op de Golf, niks mis mee. Bij sommige auto's staat het gewoon goed. Die van Jens en LuNaTiK, Jettaracing, en ik vond hem bij mezelf ook goed staan. Maar zou het NOOIT en te nimmer op de Jetta plakken.
http://www.volksforum.com/albums/files/2/3/9/4/afbeelding003.jpg
snellesjaak
19-01-2006, 19:40
Ieder zo zijn ding. Zoals Benji zegt en laat zien kan een raamband best goed staan. Er is in mijn ogen echter wel een verschil tussen een geheel zwarte raamband en eentje met tekst erop. Met tekst vind IK vaak goedkoop staan.
ik had er ook 1 :D
zat met blindeerfolie op de binnenkant, geen probleem met de wissers en je kan het stoplicht nog zien. ideaal! en ziet er ook minder goedkoop uit, maar das mijn mening.
http://www.volksforum.com/gallery/wm.php?pid=6596&mode=normal
bobby-digital
19-01-2006, 20:00
koop gewoon een nieuwe vooruit waar al een originele groene zonneband inzit, stuk makkelijker
Jurgen Santana
19-01-2006, 20:21
Kijk.............keurige oplossing heren !!!!!!!!!!
Ps: Een raamstikker past helemaal niet op een MK3..........tenminste niet aan de binnenkant. Je komt altijd met die spiegel te zitten. Is het misschien een idee om er 1 aan de buitenkant te plakken Blije ??? Net zoals die Jetta heeft ??
Grtz............... LRR
Het gaat wel, alleen ivm de binnenspiegel vereist het wel de nodige vakmanschap. Aan de buitenkant krijg je beschadigingen in het folie doordat de wisser er overheen gaat.Zoals jij het zegt past een 16V antenne ook niet op een auto zonder het benodigde gat.
Ik zou het laten doen door iemand die ramen blindeert.
koop gewoon een nieuwe vooruit waar al een originele groene zonneband inzit, stuk makkelijker
tjah, dat zou ook een goede oplossing zijn, maar voor een simpele student is zoiets best wel prijzig :mad: vandaar dat ik het wilde gaan oplossen met zo`n zonneband:P
Greatz Mark
bij sommige auto`s kan et best stoer staan... neem nou de jetta van Jens en de golf 3 van m`n klasgenoot..stond superbruut..
oja..had em nog ff gevraagd, maar hij had em ook aan de buitenkant zitten...
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.