PDA

View Full Version : Verschil mk1 golf/cabrio achterlicht en mk1 jetta achterlicht

Menace
18-01-2006, 15:58
Waar zit um het verschil in?

Dikte.breedte,hoogte,plek vna lampgaten of wat?

kan overal achterlichten vinden voor mk1 golf maar niet voor mk1 jetta, hoewel ik wel foto's van jetta gezien heb met compleet rode of witte/heldere achterlichten en die lijken verrekte veel op die van een golf 1....

is dit evt om te bouwen zodat je mk1 golf achterlichten achterop de jetta kan gooien? en hoe moet je dat dan doen?

LRR
18-01-2006, 16:24
Van alle 3 (Golf 1, Golf Cabrio en Jetta) zijn de achterlichten verschillend, en die kun je niet zo 1,2,3 even overzetten. Ombouwen zal je niet meevallen denk ik.

Maar succes ermee

Grtz............ LRR

Menace
18-01-2006, 16:38
hoe komen ze op die foto's van al die mk1 jetta's dan an rode en heldere achterlichten :( zelfbouw ofzo?

Henk_Pigo
18-01-2006, 16:42
Ik denk dat het meeste idd zelfbouw is, spray/folie oid.

Melvin
18-01-2006, 16:52
op duitse ebay staan er wel eens dacht ik...

Menace
18-01-2006, 16:53
jah had al effe op ebay.de gekeken maar meeste is mk2 jetta of golf 1 wat ik tegenkom, nog geen mk1 jetta achterlichten tot nu toe

wel heldere knipperlichten trouwes maar die kan je hier in NL ook wel krijgen lijkt me....

Sponze®
18-01-2006, 18:12
jettamk1 achterlichten zijn er wel in
het helder/rood! Van Mexicaans fabricaat.
Volgens de Duitse verkoper er van een
slechte kwaliteit: Lek, en niet netjes
af te kitten...

Zal proberen de link te vinden....

BTW: HELDERE knippers :confused:
Heb je een foto? nooit gezien namelijk...

sjampoo
18-01-2006, 18:14
Van alle 3 (Golf 1, Golf Cabrio en Jetta) zijn de achterlichten verschillend, en die kun je niet zo 1,2,3 even overzetten. Ombouwen zal je niet meevallen denk ik.

Maar succes ermee

Grtz............ LRR

Cabrio en Golf1 is toch wel t zelfde?

Golf-1f (of weet ik veel hoe dat heet), met brede achterlichten in T3 style zijn er natuurlijk ook nog geweest..

Maar ook: anders dan Jetta 1

Menace
18-01-2006, 18:48
jettamk1 achterlichten zijn er wel in
het helder/rood! Van Mexicaans fabricaat.
Volgens de Duitse verkoper er van een
slechte kwaliteit: Lek, en niet netjes
af te kitten...

Zal proberen de link te vinden....

BTW: HELDERE knippers :confused:
Heb je een foto? nooit gezien namelijk...

Naja helder helder....weisse blinker noemen ze ut ebay, zelfde knippers als wat jij derin hebt zitten zijn ut :tounge:

*edit* Fotootje: http://i21.ebayimg.com/01/i/05/7c/50/fc_1_b.JPG

classic-edition
18-01-2006, 19:01
Ik heb op Essen alle stands gehad voor andere achterlichten voor mijn Jetta 1 en nergens kunnen vinden.Er is wel een ooit een topic geweest met een link naar de verkoper van de achterlichten waar sponze het over had(maar deze blijken van slechte kwaliteit te zijn werd ook toen vermeld).

Ook nieuwe originele achterlichten zijn niet meer te verkrijgen.Ook hier heb ik al heel nederland voor af gebeld.
Het zal of zelf maken of goed zoeken op de sloop worden denk ik

Witte knipperlichten zijn te koop bij www.golf1onderdelen.nl voor 99 euro de set

suc6

Mk1-Addict
19-01-2006, 13:16
Menace,

zelf spuiten kan heel aardig hoor, ik ben zeer tevreden over het resultaat, speciale lampenverf gebruikt....

http://www.volksforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=5125

Gert
19-01-2006, 14:02
@ Marco : stuur een mailtje aan Waldorf
Daar heb ik nog een paar sets van tegoed
Als je ze hebt doe dan maar een donatie aan het Volksforum :D

Menace
19-01-2006, 14:19
Menace,

zelf spuiten kan heel aardig hoor, ik ben zeer tevreden over het resultaat, speciale lampenverf gebruikt....

http://www.volksforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=5125

Ziet er wel goed uit die cabbie, maar het gaat me hier voor achterlichetn voor een jetta mk1