View Full Version : chrome ruiten wisserarmen golf/ jetta 1
classic-edition
19-01-2006, 19:03
Wie kan me helpen aan chrome ruitenwisserarmen tbv golf / jetta 1 of weet een adresje.Ik heb zelf ook al gezocht op e-bay(duitsland) maar kan het hier niet op vinden en ik weet eigenlijk ook niet hoe het werkt.
Dus het liefst indien mogelijk adressen van verkopers of firma's direct.
Ik heb deze vraag ook al gesteld aan andy's vw-shop in emmen.
Hij heeft op het moment problemen met het verchromen ervan en kan voorlopig niet leveren.
Wie kan me helpen ? :confused:
Zie voorbeeld foto
http://www.volksforum.com/albums/files/1/4/9/4/011.jpg
Alvast bedankt
Jurgen Santana
19-01-2006, 19:11
Zelf laten verchromen.
De foto die je hebt gebruikt is van K-Pech, kan die je niet helpen?
http://www.k-tech-polish.de/ :D
classic-edition
19-01-2006, 20:25
Ik heb verhalen over K-tech gehoord van levertijden van weken tot maanden.
Heeft iemand hier ervaring mee ?
Als dit mee blijkt te vallen(=aantal weken) kan ik ze wel een mailtje sturen in mijn beste duits.
Maar mijn voorkeur gaat uit naar iemand die ze te koop heeft in Nederland of een verchromer kent in nederland die ze kan verchromen.
Het probleem bij de ruitenwisserarmen is dat het voetje van aluminium is en wordt opgevreten in een normaal verchroom proces.Er zijn maar een aantal bedrijven die het helemaal kunnen verchromen.Als iemand hier een adres van heeft uit eigen ervaring is dit ook welkom.
Ik heb er zelf nog geen kunnen vinden nl.
chrisjuh
19-01-2006, 20:43
Ik heb verhalen over K-tech gehoord van levertijden van weken tot maanden.
Heeft iemand hier ervaring mee ?
Als dit mee blijkt te vallen(=aantal weken) kan ik ze wel een mailtje sturen in mijn beste duits.
Maar mijn voorkeur gaat uit naar iemand die ze te koop heeft in Nederland of een verchromer kent in nederland die ze kan verchromen.
Het probleem bij de ruitenwisserarmen is dat het voetje van aluminium is en wordt opgevreten in een normaal verchroom proces.Er zijn maar een aantal bedrijven die het helemaal kunnen verchromen.Als iemand hier een adres van heeft uit eigen ervaring is dit ook welkom.
Ik heb er zelf nog geen kunnen vinden nl.
Ik heb zelf bij K-Tech toen mn ramenlappers/spiegel/tankdop etc. gekocht, maar vondt het niet zon fijn bedrijf; leveren wel mooi werk, maar vond ze duur en rare gasten met idd lange wachttijden.... :(
classic-edition
19-01-2006, 20:55
Bedankt voor je reactie chrisjuh.
Ik heb je even een pm gestuurd voor de details om al te veel offtopic te voorkomen.
Verder nog iemand adressen of ervaringen met het verchromen hiervan?
Black Devil
19-01-2006, 22:13
Ik heb via ebay duitsland setje ruitenwissers en ruitenwisserarmen gekocht van chroom, mooi spul en zeer strak verchroomd moet ik zeggen
classic-edition
31-01-2006, 19:46
Is er verder nog iemand die een bedrijf weet die kan leveren behalve e-bay en K-tech? :confused:
chrisjuh
31-01-2006, 23:07
Is er verder nog iemand die een bedrijf weet die kan leveren behalve e-bay en K-tech? :confused:
Tja weet je wat het is; ook K-Tech brengt het gewoon naar een chromer (polijsten wel zelf) voordeeltje van hem is dattie natuurlijk veel brengt (vandaar de w8tijden) Ik zou gewoon met het handeltje naar een chromer/polijster gaan en ff laten uitrekenen wat het kost...
K-tech.
Mijn zwager heeft daar wielen laten verchromen echt super netjes gedaan, mijn eigen schakelmechaniek komt er ook vandaan.
Maar wat betreft lange wachttijden als je bij hun 2 of 3 maanden moet wachten dat is echt niet lang hoor. De wielen van mijn zwager zijn teruggegaan omdat op een gegeven moment het chroom los ging laten. Was garantie werd er gezegd, werd opgelost(netjes zou je zeggen). Ze liggen er nu al anderhalf jaar, bellen werkt niet want dan wordt niet opgenomen. Totdat we zonder te bellen ineens bij hem op de stoep stonden, hij was aardig verbaasd en schrok toen we binnen stonden, maar beloofde dat het goed kwam. De wielen lagen er nog en hadden een speciale behandeling ondergaan, en waren onderzocht naar de oorzaak van het losraken van het chroom. Laatste nieuws nu is dat ze klaar zijn en dat ze alleen nog in elkaar gezet moesten worden. Dit duurt nu ook weer een maand............:chair:
K-tech ik zou zeggen zoek eens een andere firma in Duitsland, mijn zwager heeft zijn buik er goed van vol...................:mad:
kijk eens bijdeze (http://www.hoeger-galvanotechnik.de/) is miss wat voor je .
en ff over K-tech (sorry Peter) voor mij al best wat gedaan en altijd zeer te vreden over, en dat het lang duurd, zal het wel niet voor niets zo druk hebben.
ps. ruitenwisser spul is ruil,bellen ruilen klaar :cowboy:
classic-edition
01-02-2006, 19:00
kijk eens bijdeze (http://www.hoeger-galvanotechnik.de/) is miss wat voor je .
en ff over K-tech (sorry Peter) voor mij al best wat gedaan en altijd zeer te vreden over, en dat het lang duurd, zal het wel niet voor niets zo druk hebben.
ps. ruitenwisser spul is ruil,bellen ruilen klaar :cowboy:
Ik snap niet helemaal wat je bedoeld met ruilen ,bellen en klaar.Bedoel je bij k-tech of bij hoger ?
alvast bedankt
Marco
classic-edition
01-02-2006, 19:01
K-tech.
Mijn zwager heeft daar wielen laten verchromen echt super netjes gedaan, mijn eigen schakelmechaniek komt er ook vandaan.
Maar wat betreft lange wachttijden als je bij hun 2 of 3 maanden moet wachten dat is echt niet lang hoor. De wielen van mijn zwager zijn teruggegaan omdat op een gegeven moment het chroom los ging laten. Was garantie werd er gezegd, werd opgelost(netjes zou je zeggen). Ze liggen er nu al anderhalf jaar, bellen werkt niet want dan wordt niet opgenomen. Totdat we zonder te bellen ineens bij hem op de stoep stonden, hij was aardig verbaasd en schrok toen we binnen stonden, maar beloofde dat het goed kwam. De wielen lagen er nog en hadden een speciale behandeling ondergaan, en waren onderzocht naar de oorzaak van het losraken van het chroom. Laatste nieuws nu is dat ze klaar zijn en dat ze alleen nog in elkaar gezet moesten worden. Dit duurt nu ook weer een maand............:chair:
K-tech ik zou zeggen zoek eens een andere firma in Duitsland, mijn zwager heeft zijn buik er goed van vol...................:mad:
Snap wel dat je zwager er goed ziek van is.Is ook geen goede reclame voor k-tech ondanks de kwaliteit die ze misschien leveren.
Bij K-tech "ruilen" ouwe shit brengen,nieuwe shit (verchroomd) meenemen.
niet zo moeilijk dacht ik :byewhore:
classic-edition
02-02-2006, 21:22
Bij K-tech "ruilen" ouwe shit brengen,nieuwe shit (verchroomd) meenemen.
niet zo moeilijk dacht ik :byewhore:
Weet je of dit ook per post kan bij k-tech? Oude shit sturen en nieuwe ontvangen.
Mein Deutch ist nicht so gut sehen sie ! ;)
vielen dank in voraus :hug:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.