View Full Version : Ats classics
corrado-usa
24-01-2006, 13:56
klik (http://www.marktplaats.nl/index.php3?url=http%3A//koopjes.marktplaats.nl/auto_diversen/onderdelen_banden_en_velgen/19200769.html%3Freturn%3DeJwlilEKwjAQBe9SSD%252FbbEoVNwTRm4RYaGhslm6gVfHubvBv5s3zCPiJqC0jDGdsePJbmO1cCmHfL5mmtXv6bSmUvC%252Fcran%252FXzqa6XokB%252B2D3bKr4SZZmdHokDxzDKyGe8myg0AqAu9IFQ9Bo40eT9VeYuMFQFfLHGtsyUFjvz%252BVxC%252Fv%26df%3D1)
Heb een mailtje naar hem toegestuurd
en hij wist niet wat zulke velgen waard waren ? :D
netjes setje, kwam hem gisteravond ook al tegen op MP. even weer originele doppen scoren en rollen met die handel
cabrio16v
24-01-2006, 14:14
weet je ook wat ie ervoor vroeg ??
anders moet ik em ook nog ff mailen :tongue:
corrado-usa
24-01-2006, 14:26
weet je ook wat ie ervoor vroeg ??
anders moet ik em ook nog ff mailen :tongue:
Hij wist niet wat zulke velgen waard waren,
hij zei doe maar een goed bod en ze zijn van je.
cabrio16v
24-01-2006, 14:36
hmzz..
ik heb em gemaild maar niks geboden :cool:
@fire and ice vr6 - nu al spijt van je topic hier? nu moet je het tegen mede-forummers opnemen. mijn tip: post hier alleen koopjes als je er zelf niks mee van plan bent, want nu werkt het alleen in je nadeel ;)
helemaal niet verkeerd bedoeld ofzo hoor, maar zo werkt het nou eenmaal...
cabrio16v
24-01-2006, 14:45
ik denk dat de verkoper nogsteeds het laatste woord heeft ...
maar ga cker niet meer bieden dan 200 ... oid. banden zijn gewoon tehoog!! (185/60 ) dus zal eerst moeten passen
ow oke niks gezegd als je er zelf geen belang bij hebt. is inderdaad zo dat de verkoper het laatste woord heeft, maar als ik velgen zie die mij wel aan staan dan probeer ik een zo laag mogelijk bod te doen waar de verkoper mee akkoord gaat en dan haal ik ze zsm op, om hogere boden voor te zijn. als er meteen al meerdere geinteresseerden zijn wordt het een lastiger verhaal en zit de verkoper in de machtspositie. die 'andere geinteresseerden' probeer ik zo te snel af te zijn en ik kan je vertellen, dat kan hele leuke koopjes opleveren :D vooral als de verkoper er de waarde niet van weet. ;)
corrado-usa
24-01-2006, 14:58
ow oke niks gezegd als je er zelf geen belang bij hebt. is inderdaad zo dat de verkoper het laatste woord heeft, maar als ik velgen zie die mij wel aan staan dan probeer ik een zo laag mogelijk bod te doen waar de verkoper mee akkoord gaat en dan haal ik ze zsm op, om hogere boden voor te zijn. als er meteen al meerdere geinteresseerden zijn wordt het een lastiger verhaal en zit de verkoper in de machtspositie. die 'andere geinteresseerden' probeer ik zo te snel af te zijn en ik kan je vertellen, dat kan hele leuke koopjes opleveren :D vooral als de verkoper er de waarde niet van weet. ;)
SUC6 ;)
Heb hem ook maar ff gemaild. Die kerel woont toch naast de deur zo ongeveer !!!! :D :D
Es kijken wat er te halen valt !!
Grtz............. LRR
cabrio16v
24-01-2006, 15:06
fingerscrossed*... nou hopen dat die kerel snel reageert... voor mij ist best nog een eindje kachelen..
suc6 .. met laag bieden dan maar :D
Interpunctie
:rock: :rock: :rock:
bedoelde mijn relaas helemaal niet verkeerd ofzo heren (mocht het die indruk wekken), en voor de goede orde, ben zelf ook niet geinteresseerd in de velgen. ontopic maar weer: succes met bieden allen. en dat het recht moge zegevieren. *ahum*
sorry gert, ZaL MiJn HoOfdLeTteR GebRuiK WeEr EveN AanScHerPen ;)
Hee heb nico ze te koop staan :D:D!! Ik heb ze gespoten en hem de banden verkocht!!
Ik moest zijn auto namelijk 80-80 verlagen, en toen gingen deze wieletjes lekker aanslijten. Dus heb ik zijn eigen er maar weer onder gezet. :)
Interpunctie
sorry gert, ZaL MiJn HoOfdLeTteR GebRuiK WeEr EveN AanScHerPen
in·ter·punc·tie (de ~ (v.))
1 plaatsing van leestekens => punctuatie
2 leestekens
:rock:
Hee heb nico ze te koop staan :D:D!! Ik heb ze gespoten en hem de banden verkocht!!
Je hebt ze toch wel netjes gespoten he, anders hoef ik ze niet ;) ;) ;)
Grtz............ LRR
Je hebt ze toch wel netjes gespoten he, anders hoef ik ze niet ;) ;) ;)
Grtz............ LRR
Uh don't ask, ben er te lang mee bezig geweest :woowoo:
Maarre ik wens hem succes met de verkoop. Ben hier niet om mijn eigen werk te gaan afkraken.
*Dopjes heb ik uit duitsland gehaald, is gewoon orgineel VW en nieuw.
*Bouten zijn nieuw, lengte 25 MM
*Banden zijn Yokohama A539e. Denk dat er nog geen 50KM op is gereden
*En lak is basislak van een BMW en et zwarte is Zwart met. van Seat.
Laten we hopen dat hij ze netjes verkoopt. Want hij kiest blijkbaar liever voor een hele lage auto met standaard velgen dan met deze velgjes eronder. Waardoor de auto een stuk meer uitstraling kreeg.
Originally Posted by Freak
ow oke niks gezegd als je er zelf geen belang bij hebt. is inderdaad zo dat de verkoper het laatste woord heeft, maar als ik velgen zie die mij wel aan staan dan probeer ik een zo laag mogelijk bod te doen waar de verkoper mee akkoord gaat en dan haal ik ze zsm op, om hogere boden voor te zijn. als er meteen al meerdere geinteresseerden zijn wordt het een lastiger verhaal en zit de verkoper in de machtspositie. die 'andere geinteresseerden' probeer ik zo te snel af te zijn en ik kan je vertellen, dat kan hele leuke koopjes opleveren vooral als de verkoper er de waarde niet van weet.
zoiets? Ik heb alleen even mijn leestekens ge-ac-cen-tu-eerd. Bij 'en' is mij geleerd geen leestekens te gebruiken. Verdikke, heb ik eens een dag vrij krijg ik nog Nederlands van meester Gert. Ik denk dat ik je wel begrijp hoor Gert ;)
corrado-usa
24-01-2006, 15:45
:D :D
corrado-usa
25-01-2006, 11:30
Al wat gehoord van de ats
cabrio16v
25-01-2006, 11:31
ja moet bod doen..
maar alles is nieuwe en blingbling als ik hem mag geloven .. ga nog ff met mn portemonee in beraad :wink:
corrado-usa
25-01-2006, 11:32
ja moet bod doen..
maar alles is nieuwe en blingbling als ik hem mag geloven .. ga nog ff met mn portemonee in beraad :wink:
suc6
Heb hem ook maar ff gemaild. Die kerel woont toch naast de deur zo ongeveer !!!!
Es kijken wat er te halen valt !!
Grtz............. LRR
Staat goed onder een rode einser
corrado-usa
03-02-2006, 10:44
En zijn ze nog in de koop ????
Originally Posted by Freak
ow oke niks gezegd als je er zelf geen belang bij hebt. is inderdaad zo dat de verkoper het laatste woord heeft, maar als ik velgen zie die mij wel aan staan dan probeer ik een zo laag mogelijk bod te doen waar de verkoper mee akkoord gaat en dan haal ik ze zsm op, om hogere boden voor te zijn. als er meteen al meerdere geinteresseerden zijn wordt het een lastiger verhaal en zit de verkoper in de machtspositie. die 'andere geinteresseerden' probeer ik zo te snel af te zijn en ik kan je vertellen, dat kan hele leuke koopjes opleveren vooral als de verkoper er de waarde niet van weet.
zoiets? Ik heb alleen even mijn leestekens ge-ac-cen-tu-eerd. Bij 'en' is mij geleerd geen leestekens te gebruiken. Verdikke, heb ik eens een dag vrij krijg ik nog Nederlands van meester Gert. Ik denk dat ik je wel begrijp hoor Gert ;)
Als we er dan toch op doorgaan . Een punt (.) is ook een leesteken hoor ;)
Ontopic > ik vind die doppies wel grappig zo
En zijn ze nog in de koop ????
Ik heb ze niet gescoord !!! Bij nader inzien zijn ze me toch 3" te klein :D :D
Grtz............ LRR
Als we er dan toch op doorgaan . Een punt (.) is ook een leesteken hoor ;)
Ontopic > ik vind die doppies wel grappig zo
Je bedoelt zeker:
Als we er dan toch op doorgaan. Een punt (.) is ook een leesteken hoor ;). (punt)
Ontopic > ik vind die doppies wel grappig zo.(punt)
zullen we het hier maar bij houden, gert? :hug: Met de groepsknuffel 26 maart wil ik wel naast jou staan ;). (punt)
corrado-usa
22-02-2006, 10:48
Wie heeft ze gekocht ??
breadfan83
22-02-2006, 14:10
Je bedoelt zeker:
Als we er dan toch op doorgaan. Een punt (.) is ook een leesteken hoor ;). (punt)
Ontopic > ik vind die doppies wel grappig zo.(punt)
zullen we het hier maar bij houden, gert? :hug: Met de groepsknuffel 26 maart wil ik wel naast jou staan ;). (punt)
Wil je wel een beetje beter op je hoofdlettergebruik letten?
Daar schort 't namelijk bij beide heren nogal aan. (PUNT) :D
corrado-usa
23-02-2006, 11:14
Ze staan nu niet meer op marktplaats,
wie heeft ze gekocht ???
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.