PDA

View Full Version : NOS Alleycat wielen

BerT3
26-01-2006, 19:20
Dag,

Heb nog 2 setjes Alleycat wielen in 14" - 5,5" - PCD 4 x 108 gevonden tijdens een opruim in een Ford garage (I know :)

De originele dozen heb ik ook nog.
Heb enkel een verpakking opengemaakt voor een fotootje.

Wat mag ik hier nog voor vragen ? Iemand een bod ?

BerT3

http://www.volksforum.com/albums/files/2/0/7/7/Alleycat.jpg

http://www.volksforum.com/albums/files/2/0/7/7/Alleycat1.jpg

DeNB3rt
27-01-2006, 00:47
mooie velgen

Gert
27-01-2006, 08:05
Ruilen ? :D

Zo ja : PM ;)

Zweiter
27-01-2006, 12:24
Zo, dat is een mooie 'schuurvondst' kerel! prijs idee vind ik moeilijk, je moet er net even een liefhebber voor treffen. kijk eerst eens naar de nieuwprijzen van huidige velgen, bedenk dan dat die van jouw relatief zeldzaam zijn en niet meer worden gemaakt, en probeer dan tot een prijs te komen. Ik vind het moeilijk om hier een prijs voor te bedenken, maar als ik je een tip mag geven: zet niet te laag in, je kunt ALTIJD je prijs laten zakken. ik zou mooi wachten op die echte liefhebber die op een dergelijke set zit te wachten, als je tenminste veel waarde hecht aan geld. als je gewoon een liefhebber op dit forum blij wil maken, bedenk je voor jezelf wat je een leuke vergoeding vindt en vraag je dat ervoor (onafhankelijk van de marktwaarde dus). succes!

evilnyntje
27-01-2006, 16:29
Zo, dat is een mooie 'schuurvondst' kerel! prijs idee vind ik moeilijk, je moet er net even een liefhebber voor treffen. kijk eerst eens naar de nieuwprijzen van huidige velgen, bedenk dan dat die van jouw relatief zeldzaam zijn en niet meer worden gemaakt, en probeer dan tot een prijs te komen. Ik vind het moeilijk om hier een prijs voor te bedenken, maar als ik je een tip mag geven: zet niet te laag in, je kunt ALTIJD je prijs laten zakken. ik zou mooi wachten op die echte liefhebber die op een dergelijke set zit te wachten, als je tenminste veel waarde hecht aan geld. als je gewoon een liefhebber op dit forum blij wil maken, bedenk je voor jezelf wat je een leuke vergoeding vindt en vraag je dat ervoor (onafhankelijk van de marktwaarde dus). succes!

Qua prijs vallen ze best mee hoor, ik heb al 2 sets 4x100 aangeschaft onder de 100 euro en dan viel het werk aan de velgen zwaar mee. Je komt ze wel eens tegen, voordeel is dat deze nieuw zijn, alleen nadeel is de steek, daar zijn de meeste niet zo happig op (adapters etc.). Wat de gek er voor geeft inderdaad, maar geen hoofdprijs bedragen i.i.g.

hajee
30-01-2006, 22:59
voor onder de 100 euro heb ik ook wel interesse.. :D
zoek nog een setje liefst 13" 4 gaats 108's
dus als iemand nog wat in de weg heeft liggen:
moet wel voor weinig, is ff tussendoor lowbudgetprojektje..
:D

BerT3
31-01-2006, 19:41
Andere set blijkt na nadere inspectie 6" breed te zijn.

Wel met gepolierde rand ipv zilver gelakt.

BerT3

evilnyntje
01-02-2006, 06:10
voor onder de 100 euro heb ik ook wel interesse.. :D
zoek nog een setje liefst 13" 4 gaats 108's
dus als iemand nog wat in de weg heeft liggen:
moet wel voor weinig, is ff tussendoor lowbudgetprojektje..
:D

Geloof me, goed zoeken op marktplaats, daar heb ik gewoon mijn 2 sets 4x100 vandaan.