PDA

View Full Version : waarop letten bij aanschaf mk1

Reaper Kustoms
26-01-2006, 19:32
hoi mensen

ik heb momenteel een mk3. dit blijft ook zo.
maarrrrrr aan het einde van dit jaar ga ik me een mk1 aanschaffen.

hebben jullie tips om op te letten??
ik denk eraan om in duitsland te gaan kijken, omdat daar het aanbod wat groter is.

hajee
26-01-2006, 19:35
asophanging achteras, a-stijlen, binnenschermenvooraan(bij model met kleine achterlichten, namelijk geen modderkuipen)
rondom tankdop, vulhals, achterste deel van reservewielbak.
voorfront onderaan.

Moroder
26-01-2006, 19:39
*Binnenschermen in de kofferbak. Rot vaak achter de tankhals langs loopt.
*Wielranden, binnen en buiten.
*Dorpels, buiten.
*Naast sleepoog, evenals de andere kant van de auto.
*Bodem

hajee
26-01-2006, 19:56
alle delen wat maar kan rotten dus kortgezegt.. :D

Reaper Kustoms
26-01-2006, 20:46
haha bedankt voor info.

is het over het algemeen erg gesteld met mk1??

of zijn ze meetsal wel in orde als je ene koopt die altijd binnen heeft gestaan en zo?

technisch zijn die meestal wel in orde, of niet? zijn er nog andere kwalen muv rotten waarop ik moet letten?

Reaper Kustoms
26-01-2006, 20:47
op welke prijs moet je rekenen als je een originele koopt, die in orde is? dus geen friekelbak...

wat is het prijsverschil over het algemeen tussen nederland en duitsland? alvast bedankt..

robertjan007
26-01-2006, 21:18
en als je er een in duitsland koopt hou er dan rekening mee dat je een nieuw ned. kenteken krijgt. Maar dat scheelt per persoon of dat je uitmaakt. Ik zou het niet willen.
Verder heb ik niets aan de anderen toe te voegen. Ik zou zeggen kijk een op mijn topic en dan zie je wat je zoal tegen kan komen! Topic Restauratie MK1 Robert Jan (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=14404)
Succes

golf mkII 16v
26-01-2006, 21:51
even het modeljaar met de uitvoering controleren
heb zelf een 78er met grote achterlichten is niet orgineel [hadden de achterkant vernield om er grote units in te plaatsen]
verder geluk hebben met je aankoop
heb al verschillende autos gezien die voor goed weg gegaan zijn en later na een halfjaar niets meer van over was
even snel over spuiten en vangen die centen

Reaper Kustoms
27-01-2006, 12:55
ja dat is idd problematisch. als je na een tijd achter rotiigheid komt.. das minder. maar wil dan ook graag originele. dat nieuwe kenteken boeit me niet. het gaat me om de auto. ik mk1 mooi en kenteken erbij maakt me niks uit. ik hoop dat ik geen miskoop maak...

LRR
27-01-2006, 13:38
En als je aan RJ's topic nog niet genoeg info hebt, check dan de mijne maar ff !!

http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=4781

Succes

Grtz............ LRR