View Full Version : Gecrashte kever op nu.nl
vwspijlbus
27-01-2006, 11:36
gecrashte kever op nu.nl:
http://img76.imageshack.us/img76/6432/image18qo.jpg
Iemand van hier?
wakebus-m
27-01-2006, 15:01
pppfffffff......das een flinke klap geweest zeg...... :eek:
Gr. michiel
steven16v
27-01-2006, 15:04
damm jammer man. Hoop dat het met de bestuurder/bestuurster beter gaat.
Jasper Ovaal
27-01-2006, 15:04
sssssssssssssst, stil, die zijn we aan het kopen... voor de motor en versnelleingsbak, om in de spijlbus van tim te zetten, en de ragtop die is gereserveerd voor een hot rod van michiel en robin..
afblijven dus !@! :hug:
kubeljans
27-01-2006, 15:47
:stick: maar hiermee is de vraag nog niet mee beantwoord :)
KatirZan
27-01-2006, 19:13
ik reed daarlangs, vlak na het ongeluk...heb nog ffies staan kijken....
altijd zonde, zo'n mooie luchtgekoelde...
vwcrewcab
28-01-2006, 11:11
ik reed daarlangs, vlak na het ongeluk...heb nog ffies staan kijken....
altijd zonde, zo'n mooie luchtgekoelde...
Nu zijn Jappie en Tim weer blij!
De 1 zijn dood is de ander zijn brood.
Tis maar te hopen dat de inzittende nix hebben.
Vanmorgen ben ik met Black Devil bij een sloopbedrijf in de buurt geweest en daar stond ie.....hele rechter zijkant plat. We hebben meteen gevraagd of ie te koop was maar helaas, de verzekeringszaken zijn nog niet rond dus moet iedereen er van af blijven. Hij stond bovenop een container geparkeerd (middels vorkheftruck).
kubeljans
28-01-2006, 12:13
Gelukkig maakt de eigenaar van de kever het weer redelijk goed een paar ribben gebroken een zware hersen schudding en een heleboel blauwe plekken maar het gaat weer de goede kant op.
Ik kan het weten want het is mijn baas die in de kever van zijn vrouw reed en het ongeluk veroorzaakte.
helaas was het zijn fout ik heb de auto vandaag bekeken en ik snap niet dat me baas het ongeluk overleefd heeft
waarschijnlijk is die alfa er met 60 in geklapt al ze airbags lagen er uit.
Het is jammer van de kever hij was nog heel mooi.
Als er iemand interesse in heeft mail me dan maar want zijn wagentje staat te koop.
Groeten jorrit
dit las ik op de keversite
Black Devil
28-01-2006, 13:22
Hij stond idd op een container, ik snapte er geen reet van, totdat ik de andere zijde zag..............zoooo zonde
http://www.volksforum.com/albums/files/4/1/Afbeelding588.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/4/1/Afbeelding587.jpg
Jasper Ovaal
28-01-2006, 13:36
hij staat inderdaad mooi erop, kon precies ff bij de motor kijken.
ik hoop dat die sloper zich aan de afspraak houdt, ik ben benieuwd..
kubeljans
28-01-2006, 13:48
@jasper ovaal Als er iemand interesse in heeft mail me dan maar want zijn wagentje staat te koop
zie keversite :)
te koop: 1303 voor de echte klusser. zit nog wel werk aan. ;)
sorry,zou er niet wakker van kunnen liggen...........een 1303..........als het nou een bril of ovaal was ok.......... :chair:
primer-look
30-01-2006, 18:38
sorry,zou er niet wakker van kunnen liggen...........een 1303..........als het nou een bril of ovaal was ok..........
:goodpost: :goodpost: :goodpost: :goodpost: :goodpost: :confused:
Jasper Ovaal
30-01-2006, 21:37
hij is terug, top, skywalker,
blijft altijd klote, wat voor auto of merk je ook rijdt, als je er tijd en moeite in heb gestoken. is ieder krasje teveel..
OJa, sky, nog gefeliciteerd he :D
bugdaddy
30-01-2006, 21:45
Nu kan ik het toch niet laten om even onder mijn rots vandaan te kruipen....
Het is een bijzonder kind, en dat is ie.......
vwcrewcab
30-01-2006, 22:50
Hij is terug, en hoe :D
Belangrijkste blijft nog steeds dat de bestuurder en nix (langdurigs) aan over houd, ik zou het nie mee willen maken.
stufenheckfahrer
30-01-2006, 23:13
@ skywalker, ik zocht nog naar de juiste woorden voor die stijlloze opmerking over een 03, maar ik denk dat jij de juiste toon hebt weten te raken, chapeau.
Respecteer elkaars trots gewoon
Greetz Ron
@ Skywalker...............zat je nou gewoon te huilen toen je dat typte...???
Tuurlijk ieder zn mening...........ik vind een 1303 nou eenmaal de lelijkste kever die er ooit gemaakt is........zeldzaam of niet...blijft uiteindelijk blik hoor...
Ik val jou er niet persoonlijk op aan,dat je geilt op een 1303....en ik ga ook niet in andere topics op zoek naar opmerkingen van jou hand...............dus laat mij alsjeblieft met rust............het leven heeft meer te bieden dan huilen om een rotopmerking over een 1303...Put on your happy face...........
Enne over mijn bus???Ik ben er financieel erg goed mee weggekomen na die schade.......mogen ze van mij vaker doen hoor.......
PUNT......
primer-look
31-01-2006, 17:58
ik had liever gezien dat je deze spijl totall-loss had gereden, was die van mij weer ietsepietsie zeldzamer geworden...
Whahhahahaaaaa, hoe was ie ook weer Chris uuuuuuuh ff denken....... iets met wie de bal kaatst ofzo!
volksfahrer.nl
31-01-2006, 19:02
ik had liever gezien dat je deze spijl totall-loss had gereden, was die van mij weer ietsepietsie zeldzamer geworden...
Capische?
Daarom vind ik nog steeds dat jij je schermen MAXIMAAL moet verbreden! :D
Is mijn boessie ook meteen meer waard! :hug:
Beetlefreak
31-01-2006, 23:05
Daarom vind ik nog steeds dat jij je schermen MAXIMAAL moet verbreden! :D
Verrek, hebben we het zondag nog over gehad met Luuk!! Tekeningen goedgekeurd iig :D
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.