View Full Version : Schadeherstel op zijn best.......
Zo gaat dat dus in die oude Oostblok landen.... :eek:
Maybach Schadeherstel (http://www.autoblog.nl/archive/2006/01/26/video_maybach_schadeherstel)
*sprakeloos*
Ok, 'money is no object' krijg ineens betekenis zo
Heeswijk
28-01-2006, 19:05
ik versta er niks van.. wat ik me nou afvraag wat is hij aan het doen? kan de deur niet meer goed open ofzo?
gekke roemenen, kan natuurlijk ook zo zijn dat iemand in west europa zo'n auto mist op het moment....
vw-ronald
28-01-2006, 19:37
geen respect voor een auto...
Heeswijk
28-01-2006, 19:38
gekke roemenen, kan natuurlijk ook zo zijn dat iemand in west europa zo'n auto mist op het moment....
dat lijkt me niet.. als je een auto jat ga je daar toch geen filmpje van maken en op internet zetten en dan zeker niet zo'n opvallende auto!!! :chair:
p@trick kever
28-01-2006, 19:45
kansloze motherfuckers........!!! :eek:
niet normaal man :confused:
Ach joh: Die Maybach heeft gewoon wat schade. Als ie m uiteindelijk laat maken, vervangen ze gewoon:
-Voorscherm
-Bestuurdersdeur
-Achterdeur
uitdeukwerk:
-Scherm achter?
Tot die tijd, moet de deur wel open om m uberhaupt weg te brengen. De deur en het voorscherm zijn toch al afgeschreven, dus waarom niet ff purken, ala 'rijke lui, lomp met koevoet een beetje hopeloos rommelen met de tv camera in je nek'-realitysoapwerk...
Ozzy O. gooide ook eens met z'n A4 formaat afstandsbediening,.. ook alleen maar om voor de camera te laten zien 'ik ben rijk, en niets heeft waarde voor mij'.
is dit nu "uitdeuken zonder spuiten" :confused:
Ach ja, zo kan het ook..... NOT!!!!!!!!!
Je zit ook regelmatig op Jaggle dirk?? :)
Stond ie gisteren namelijk :)
evilnyntje
29-01-2006, 00:24
En dan post jij hem niet ff voor ons? :)
Pedaalemmer
29-01-2006, 12:28
wahahahaha~!
Waren ze soms dope aan t zoeken ofzo wat is dit nou weer voor iets
Ik zit overal op Marco! :rolleyes:
Pappa laat ff zien hoe je moet restylen ;). Kijken jullie gezellig mee kindertjesss?
Jurgen Santana
29-01-2006, 21:06
Tot die tijd, moet de deur wel open om m uberhaupt weg te brengen. De deur en het voorscherm zijn toch al afgeschreven, dus waarom niet ff purken.
Klopt idd, staat ook ergens tussen de reaktie's onder het filmpje. Komt ook weleens voor dat een voor- of achterscherm met koevoet of bandenijzer wordt bewerkt, zodat een wiel weer vrij kan draaien.
Dus niet ter verfraaiing, maar om de auto weer bruikbaar te maken.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.