PDA

View Full Version : Probleem Golf IV sdi


Gabri
29-01-2006, 21:48
Een kameraad van mij heeft sinds een weekje (grote) problemen met zn golf sdi.

Starten ging al lastig, en daarbij loopt die heel onregelmatig en normaal rijden is er niet meer bij, en sneller dan 80 km/u is bijna niet mogelijk.

Nu is hij al bij de dealer geweest, en vertelde hem dat de computer waarschijnlijk stuk is.

Is deze simpel te vervangen, zoja wat is ongeveer de richtprijs van zo'n ding op de sloop, of is het een ander probleem wat anders op te lossen is..

Larsv5
30-01-2006, 16:23
Als het idd een nieuwe computer is dan kan het best wel prijzig gaan worden, durf je niet te zeggen hoeveel...??? Maar is het niet misschien dat die SDI op nood loop is gegaan, heeft een maat van mij ook gehad met ze SDI...???

Anyway suc7 ermee.

LRR
30-01-2006, 16:25
Kunnen ze bij de dealer de handel niet even uitlezen ? Misschien dat daar wat uitkomt !!

Succes


Grtz............. LRR

jan_gti_16v
31-01-2006, 00:15
het vervangen is heel simpel....

alleen moet de comp ook gecodeerd worden.....

Gabri
31-01-2006, 09:56
Maar is het niet misschien dat die SDI op nood loop is gegaan, heeft een maat van mij ook gehad met ze SDI...???


wat is daar destijds aan gedaan om dat op te lossen?

het vervangen is heel simpel....

alleen moet de comp ook gecodeerd worden.....

wat houd dat coderen in, langs de dealer rijden?

en waar zit de computer eigenlijk??

vw dennis
01-03-2006, 21:53
Motorregelapp. kan wel duur zijn, het inbouwen gaat wel, maar alles moet gecodeerd worden, dit kan je vergelijken met een soort programeren. en volgens mij moesten de sleutels ook opnieuw ingeleerd worden, maar dat weet ik niet zeker.

eddie
17-03-2006, 21:22
als de stopklep van de brandstofpomp raar doet, krijg je ook zulke klachten.

FF proberen stekker eraf en er weer op, en proefritje