PDA

View Full Version : Foto's Interieur Golf 1

einzer
30-01-2006, 11:13
Wegens nieuw interieur, ben ik op zoek naar wat foto's van Golf 1, binnenkant liefst leer bekleed............... wie heeft er wat????

Om ideën op te doen.

Pedaalemmer
30-01-2006, 11:34
http://i28.photobucket.com/albums/c220/Rinus66/leer001.jpg
http://i28.photobucket.com/albums/c220/Rinus66/leer002.jpg

robertjan007
30-01-2006, 19:16
sorry hoor pedaal emmer.. Lex dit moet je niet doen! je zou eens moeten kijken naar die van chiel

robertjan007
30-01-2006, 19:16
ohja van harte!!!

einzer
31-01-2006, 16:06
sorry hoor pedaal emmer.. Lex dit moet je niet doen! je zou eens moeten kijken naar die van chiel

Nee dit gaat het ook niet worden, toch bedankt pedaalemmer, had wel wat meer foto's verwacht hier valt me beetje tegen.................:(

En golf 4 in golf 1 ben ik ook niet zo kapot van, heb wel al 2 recaro's(van golf 2), maar weet begod niet wat voor kleur leer ik zal nemen???????

En wil wat met de achterbank dus daar had ik wat foto's van willen zien?????

Mk1-Addict
31-01-2006, 16:29
Nee dit gaat het ook niet worden, toch bedankt pedaalemmer, had wel wat meer foto's verwacht hier valt me beetje tegen.................:(

En golf 4 in golf 1 ben ik ook niet zo kapot van, heb wel al 2 recaro's(van golf 2), maar weet begod niet wat voor kleur leer ik zal nemen???????

En wil wat met de achterbank dus daar had ik wat foto's van willen zien?????

ja hallo daar,

ik ben ooit begonnen met datzelfde interieur, kan je geen spannende beelden geven van een achterbank, is identiek, heb wel Recaro's laten bekleden in dezelfde stijl als de achterbank die Pedaalemmer ook heeft, dat geeft dit resultaat:
http://www.volksforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=3486

classic line
31-01-2006, 16:46
dat interieur lijkt toch wel heel erg veel op dat van rinus
van het golf cabrio forum

als ik me niet vergis staat het te koop ;)

Mister Cool
31-01-2006, 17:25
Ik denk dat rood leer wel vet staat in een witte golf :rock: Dan wel bordeaux-rood overigens... :D

Jeff
31-01-2006, 18:58
Hey dames, volgens mij zoekt hij foto's van een interieur van een dichte Golf 1.

carbreaker de autosloper
31-01-2006, 19:39
karamel super ben dr net mee bezig alex echt super uit een peugot 607
maaruh moet eerst sparen me motor 20 v turbo is door mijn eigen schuld stuk gebarsten geen antie vries kut dus kan je zo weggooien

KAS16V
31-01-2006, 19:40
leder interieur corrado is ook mooi alleen wat meer werk met de achterbank

chrisjuh
31-01-2006, 23:10
Jetta 1 GTI achterbank met kopsteuntjes.....mjam, tja en dan een witte Golf met eeeeeeeen rood interieur; was dat toen niet optioneel op de Oettinger Golfjes 1??

einzer
01-02-2006, 11:27
Jetta 1 GTI achterbank met kopsteuntjes.....mjam, tja en dan een witte Golf met eeeeeeeen rood interieur; was dat toen niet optioneel op de Oettinger Golfjes 1??
He chris weet jij of dat past een achterbank van een jetta 1 want dat is inderdaad wel mooi met die hoofdsteunen................

@ Huibert, ga dezelfde voorstoelen nemen alleen niet die vorm van bekleden, had jij dat bij cabriopartner laten doen?????

@Jef ja inderdaad dichte golf 1

@ Casper vind de corrado achterbank niet mooi passend te krijgen in een golf 1.

@ Jarno, mooi klote man van je 20V.

Mk1-Addict
01-02-2006, 23:19
He chris weet jij of dat past een achterbank van een jetta 1 want dat is inderdaad wel mooi met die hoofdsteunen................

@ Huibert, ga dezelfde voorstoelen nemen alleen niet die vorm van bekleden, had jij dat bij cabriopartner laten doen?????

@Jef ja inderdaad dichte golf 1

@ Casper vind de corrado achterbank niet mooi passend te krijgen in een golf 1.

@ Jarno, mooi klote man van je 20V.

nee, bij Cabrio Hoods. Zit inmiddels in Vianen, heeft ook mijn dak gedaan en mijn deurbekleding, ben er super tevreden over, zit er gewoon erg strak op. Helaas zie je nog wel eens werk waar ik niet zo heel blij van word, vouwen, rare afwerkhoekjes, dit is echt af!
http://www.volksforum.com/albums/files/2/2/5/4/interieur.JPG
(let niet op het dak, dat is hier nog niet vernieuwd)