View Full Version : Anti junk
Golf_1_gts
30-01-2006, 18:42
Omdat er bij mij wleens junks in de de golf 1 zaten heb ik maar van die anti-inbraak plaatjes aangeschaft.
Nou heb ik verschillende dingen thuis liggen:
Die kuipjes voor onder in de holtes van de klinken (hiervan heb ik dus geen id wat hier de functie van is)
En de plaatjes voor achter de klinken.
Iemand enig idee wat ik met die kuipjes kan? Waarvoor die dienen? of dat ik ze net zo goed kan weglaten :)
Antikras als je vriendin lange nagels heeft, that's all
Tapestaartje
30-01-2006, 20:26
Ik weet niet wat die dingen kosten, maar ik zou van dat geld een geweer proberen te regelen...
:chair:
golf mkII 16v
30-01-2006, 22:40
Ik weet niet wat die dingen kosten, maar ik zou van dat geld een geweer proberen te regelen...
:chair:
of stroom er op:D:D :woowoo:
ga je de klinken beschermen tegen braak tikken ze een ruitje in
het beste is binnen zetten staat ze gelijk warm en droog
Golf_1_gts
30-01-2006, 23:24
Jaja ik weet het....het zijn ook nog niet de mooiste maja...nieuwe klinken kopen steeds is ook niet leuk. En ruiten intikken doen ze niet zo gauw (uhum)
ik heb mijn klinken aan de binnenkant afgeslepen
enigste manier om nu mijn deuren open te doen is via centrale deurvergrendeling
met een schroevendraaier lukt het niet meer
enigste nadeel is als je accu leeg is
Pedaalemmer
31-01-2006, 09:36
zowiezo zorgen dat er gewoon niks van waarde in je auto ligt dus ook niet in het dashboard kastje...dan blijven ze eruit.
want zoals ze zeggen...als ze iets willen jatten dan jatten ze het toch wel...enige wat je kan doen is ze het moeilijk maken ..
ik heb mijn klinken aan de binnenkant afgeslepen
enigste manier om nu mijn deuren open te doen is via centrale deurvergrendeling
met een schroevendraaier lukt het niet meer
Maar dat weten zij niet! Ligt je deur helemaal aan puin uit frustratie :(
idd.. je kan het beter de boefjes zo gemakkelijk mogelijk maken, zo voorkom je veel schade.... vooral dashboardkastjes.. het liefst gewoon van `t slotje af, want ze trekken je hele dash aan puin
ronnie_v
01-02-2006, 11:35
ik haal er gewoon alles uit, als ik de auto ergens parkeer. En dan zet ik mijn dashboard-kastje vast open voor de "boefjes", kunnen ze er zo vd buitenkant inkijken,en tot de conclusie komen dat er niks meer in zit!! :D
Ze hebben mijn corrado al 3 keer leeggehaald, en de laatste keer zelfs de benzine er ook nog uit!! Om maar niet te spreken vd schade waar je mee blijft zitten. :mad:
golf mkII 16v
01-02-2006, 20:31
op een carpool radio er uit frontje mee genomen toch rodio weg ruit stuk dasch. kapot
vw golf 1979
01-02-2006, 21:21
je zou er idd best stroom op zetten. alleen spijtig dat de politie daar zo op begint te zagen, heb zoiets van inbreken mag maar beveiligen dus niet
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.