View Full Version : De droom
Wahnsinn
07-02-2006, 10:14
Vannacht had ik een fijne droom,
Ik liep langs een grote boerderij en daar stond een golf mk 2. De grille van die golf had een mooi blauw randje. Die auto stond daar gewoon en zag er niet uit, helemaal onder de modder. Ik liep naar het huis en iemand kwam naar me toe, vroeg me of ik de golf wilde hebben voor 100 euro, dat deed ik. Ik blies over de auto en daar stond een supermooie limited! :D
Wat een teleurstelling toen ik wakker werd.. :(
Moest ik even kwijt :rolleyes: ;)
Vannacht had ik een fijne droom,
Ik liep langs een grote boerderij en daar stond een golf mk 2. De grille van die golf had een mooi blauw randje. Die auto stond daar gewoon en zag er niet uit, helemaal onder de modder. Ik liep naar het huis en iemand kwam naar me toe, vroeg me of ik de golf wilde hebben voor 100 euro, dat deed ik. Ik blies over de auto en daar stond een supermooie limited! :D
Wat een teleurstelling toen ik wakker werd.. :(
Moest ik even kwijt :rolleyes: ;)
Hahahaha................een een grote natte plek in je hoeslaken waarschijnlijk !!!!!!!!! LOL :tongue: :tongue: :tongue:
khad vanacht ook een fijne droom, maar ga ik lekker niet met jullie delen :tongue:
Wahnsinn
07-02-2006, 10:28
Hahahaha................een een grote natte plek in je hoeslaken waarschijnlijk !!!!!!!!! LOL :tongue: :tongue: :tongue:
Van het kwijlen ja :tongue: :D
Pedaalemmer
09-02-2006, 00:18
ik heb gedroomd dat jij je rallye interieur aan mij verkocht ;):D:D
Volkswagenaar
09-02-2006, 00:19
khad vanacht ook een fijne droom, maar ga ik lekker niet met jullie delen :tongue:
Ja, die ging zeker over Volksforum.com stickers :D
Pedaalemmer
09-02-2006, 00:43
Ow dacht dat het over je nieuwe aankoop ging :D
Volkswagenaar
09-02-2006, 09:42
René, heb jij nu wel of niet de oude auto van -ben z'n naam even kwijt- gekocht?
Wahnsinn
09-02-2006, 10:22
ik heb gedroomd dat jij je rallye interieur aan mij verkocht ;):D:D
Alles is te koop voor de juiste prijs he :tongue: :D
steven16v
09-02-2006, 10:37
René, heb jij nu wel of niet de oude auto van -ben z'n naam even kwijt- gekocht?
Ja, hij heeft inderdaad de auto van RickyRick gekocht. :D
Tenminste als je dat in gedachten had. :tongue:
Pedaalemmer
09-02-2006, 15:19
en een uitlaat..die heeft ie ook gekocht...we maken nogal wat mee hier op het forum met huismus rene :D:D
Volkswagenaar
09-02-2006, 18:16
Ja, hij heeft inderdaad de auto van RickyRick gekocht. :D
Tenminste als je dat in gedachten had. :tongue:
Juistem, die bedoel ik, leuke wagen :cool:
Juistem, die bedoel ik, leuke wagen :cool:
thnx :)
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.