View Full Version : Moet je dan bukken ?
Of eerst een suikerklontje ergens aan vast binden ? :D
http://nu.nl/news.jsp?n=288987&c=13
Man vrijuit na seks met pony
Uitgegeven: 10 maart 2004 08:59
AMSTERDAM - Een 65-jarige man uit Utrecht krijgt geen straf opgelegd voor het hebben van seks met een pony. Hij werd weliswaar met zijn broek op de enkels ontdekt door de eigenaren van het dier, maar wordt niet vervolgd omdat seks met dieren niet strafbaar is zolang het dier geen letsel oploopt. Dat weet De Telegraaf woensdag te melden.
Volgens de krant wordt het oosten van het land 'al geruime tijd geteisterd door ongrijpbare paardenverkrachters'. Daarbij worden de dieren ook vaak mishandeld. In dit geval was daar geen sprake van. Het dier dat is verkracht luistert naar de naam Bella. Zij is volgens haar baasje wel wat 'schrikachtig' na het hele gebeuren.
De dierenarts heeft voor de zekerheid een inwendig onderzoek gehouden bij de pony. Ook is een uitstrijkje gemaakt om eventuele dna-sporen veilig te kunnen stellen. Maar omdat het dier geen letsel heeft en de seksuele escapades van de man achter gesloten staldeuren plaatsvonden, zit het er niet in dat hij wordt vervolgd, aldus het Openbaar Ministerie in Utrecht.
Volkswouter
10-03-2004, 11:38
Triest,heel triest!!
Ze zouden die vent door een paard moette laten neuken dan piept ie wel anders...Want praatjes vullen geen gaatjes,,,paardenlullen die kunnen pas gaten vullen :P
Beetlefreak
10-03-2004, 11:51
Het item was vanochtend bij Evers ook redelijk snel gekoppeld aan Hans Teeuwen... :)
bwaahahahahahaa ik kom niet meer bij :D
hoe gestoord ben je dan bezig
pony was vast niet onder de indruk...
Tis wel een beetje triest inderdaad.. wat een hobby.
(Hans Teeuwen is soms erg grof... Maar dat is volgens mij voor velen het leukste. Evers is soms zo verschrikkelijk dom... dat is blijkbaar ook leuk... Ik sta er soms versteld van... wat een stel daar... goedkope uitzending met zo veel gelul, maar het wekt bij mij soms de allergrootste irritaties op.... :rolleyes: )
Tsja, je moet wat als je gepensioneerd bent en je wilt niet alle dagen door een oud vel worden gecommandeerd. Maar een paard verkrachten is echt wel ZIEK. Vent gelijk een plaatselijke afstervingsinjectie in z'n spellement geven!
vwleusden
10-03-2004, 18:23
Kom je weer goed weg Gert :p
...na dit bericht zei een maat dat ie nog wel een 'leuk' filmpje had.
Godsamme......werd een vent genaaid door een hengst...DAMN, die hoeft nooit meer te persen. ;)
Tom-Mk2Vr6
10-03-2004, 21:57
gadverdamme, hoe ziek kun je zijn...
en genomen worden door een hengst... lijkt me ook niet erg fijn, om het maar zo te zeggen :(
je moet voor alles openstaan... can't tell til you've been there... whahahha LOL
Ik hoorde op de radio dat de man van Marokkaanse afkomst was. Had hij heimwee??
GTD Special
10-03-2004, 22:44
Het item was vanochtend bij Evers ook redelijk snel gekoppeld aan Hans Teeuwen... :) En het eindigde bij Jack van Gelder toch :rolleyes: :D
...na dit bericht zei een maat dat ie nog wel een 'leuk' filmpje had.
Godsamme......werd een vent genaaid door een hengst...DAMN, die hoeft nooit meer te persen. ;)
Als je perse wilt : vond ooit op Kazaa een filmpje van een manier die gefist werd .. ja van dattum : met een vuist zijn artiestenuitgang in .
Alleen waren dat op een gegeven ogenblik 3 handen .
Zelfs ik werd er stil van ... :mad:
dat filmpje van dat paard heb ik ook nog wel voor je Ed....
door Hens Schonewille
AMSTERDAM - De 42-jarige ponyeigenaar Fred Herszkowicz uit Utrecht en zijn echtgenote Ria (43) hebben tot hun verbijstering in de stal van hun dieren een zogenoemde paardenverkrachter betrapt. De dader gaat echter vrijuit.
De verdachte, een 65-jarige man van Marokkaanse afkomst uit Utrecht, sloeg toen hij door het echtpaar werd ontdekt vrijwel naakt op de vlucht, maar kon al snel door de politie worden opgepakt. Hij is inmiddels weer op vrije voeten, want seks met een dier is volgens de wet niet strafbaar als er bij het beest geen sprake van letsel is.
Het is voor het eerst sinds tijden dat een verdachte in een dergelijke zaak kan worden aangehouden. Het oosten van ons land wordt al geruime tijd geteisterd door ongrijpbare paardenverkrachters. De dieren worden vaak ook nog eens gruwelijk mishandeld. Ook in dit geval in Utrecht werd in de stal een krukje, stoelpoot en tuingereedschap gevonden.
Naakt
Het bizarre avontuur begon maandagavond. Fred en Ria houden er als hobby twee minipony's op na, een hengst met de naam Bonito en de merrie Bella. De drie jaar oude dieren staan in een wei met een stalletje bij het volkstuincomplex aan de Eijkmanlaan in de Utrechtse wijk Tuindorp. Toen Ria en Fred om zeven uur 's avonds naar hun pony's gingen om ze voor de nacht op stal te zetten, stond hun een schokkende verrassing te wachten.
;)
doe maar niet, ik ben er nog misselijk van Tjaapie :D
volksfahrer.nl
11-03-2004, 19:29
Ed? The famous Mr Ed? ;)
Tja, als het dit "paard" was...
http://www.freewebs.com/realm_of_the_mystical_creatures/sagitarius.jpg
(psssst.. is maar een getekend ploatje hoor.. ;) lol)
Ed? The famous Mr Ed? ;)
nope...met mijn! :cool:
Op de inburgeringscursus het woord "paardenfokker" verkeerd begrepen. Wellicht grapje van cursusleider als serieus opgevat.
wouter76
12-03-2004, 01:16
uitermate triest en zo iemand moet op z'n minst vervolgd worden voor het binnendringen van die stal, net als bij inbraak dus...
GTD Special
12-03-2004, 14:41
:D :D
http://www.foksuk.nl/imggif.php?i=/upload/d400.gif
hahaha, jij hebt ook daily pop-up comics of niet?
GTD Special
13-03-2004, 20:34
hahaha, jij hebt ook daily pop-up comics of niet? Zijn dat van die dagelijkse mailtjes met moppen en dergelijke? Nee dat heb ik niet, maar ik zat gewoon even te kijken op het internet...
Deze is naar aanleiding van de aanslagen in Madrid...ik vind 'm eigenlijk niet echt kunnen..
http://www.foksuk.nl/imggif.php?i=/upload/d401.gif
Hijs wel erg hard, maar ook wel geinig
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.