View Full Version : Unipol
Hallo,
Iemand enig idee waar ik op dit moment een potje Unipol kan aanschaffen?
Ik weet dat er mensen zijn die grote potten verkopen, daarvan w8 ik nog op een reaktie. Maar kan ik zolang ook in de winkel een kleintje kopen, ben bij een motorfietsen zaak geweest maar daar hadden ze alleen Belgom!
JK Le Mans
10-02-2006, 14:47
Je mag wel wat van mij hebben maar dan moet je ff naar heerde rijden om wat op te halen
Nou dat zou geweldig zijn.
Heerde is geen probleem mijn vriendin werkt vandaag even in Zwolle, op de terugweg naar Apeldoorn rijdt ze langs Heerde. Zou dat uitkomen? Moet je maar zeggen wat het gaat kosten dan zorgt ze in ieder geval dat ze geld bij zich heeft :D
JK Le Mans
10-02-2006, 14:54
Hoelaat komt ze lang heerde ongeveer ?
tussen 17 en 17.30 afh. van drukte, Als het niet uitkomt moet je het zeggen hoor
JK Le Mans
10-02-2006, 15:00
dan ben ik er helaas nog niet weer of ze moet via kampen rijden hjeb hier ook nog wel wat staan ! Heb de winkel open tot 6 uur en moet dan nog naar huis
marf_16v
10-02-2006, 16:31
of anders www.noortproducts.nl
Of bij de unipolsnol van vwspeed :tongue:
Jeroentjuh
10-02-2006, 16:38
DPT - 50Ml tube Unipol - €3,90
vwleusden
10-02-2006, 16:44
unipolsnol@vw-speed.nl
De unipolsnol heb ik inderdaad al gemaild, w8en is nu op reaktie.
Maar bedankt voor het meedenken.
retro hans
10-02-2006, 17:59
ik woon ook in heerde en jasper ook das toevallig en toevallig kennen we elkaar!!!
Dus als jasper nou eens die unipol bij mij neer gooit ken je het bij mij komen halen.als je er nog in de buurt komt tenminste!!!
Goed idee?????
ALs U nog Unipol zoekt, ik heb nog paar potjes liggen.
Afspreken op Vw Mania 11/12/13 Aug. kan., per post ook ev.
Mail gerust silko206@hotmail.com
Greetz
Stoffe
ik woon ook in heerde en jasper ook das toevallig en toevallig kennen we elkaar!!!
Dus als jasper nou eens die unipol bij mij neer gooit ken je het bij mij komen halen.als je er nog in de buurt komt tenminste!!!
Goed idee?????
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.