PDA

View Full Version : Hulp bij schade gevalletje

VolkswagenRacing
10-03-2004, 18:56
Ik zeg vanmiddag me auto op de parkeer plaats (zonder deuk)
Kom ik terug staat er een auto naast me en zie ik een deuk :(
http://people.zeelandnet.nl/adubois/deuk.jpg
Ik kijken naar de auto naast me (enige auto die naast me had gestaan) en jahoor deur zou precies op die hoogte en die plaats de deuk raken. Nergens een bestuurder te vinden. Wist niet wat te doen en heb alleen het kenteken van het voertuig over genomen. Wie kan mij vertellen wat ik kan doen?
Ik heb t vermoeden dat het mijn woord tegen (voormoedelijk) haar is.
Precies de kant die net over gespoten is. :mad:

Ik heb vandaag dus een kut bui.

VolkswagenRacing
10-03-2004, 23:48
Als ik een deuk in die andere wagen trap.
Moet ze dan ook 2 getuigen hebben?

Tjaap
11-03-2004, 00:24
naar de politie gaan,.. daar maken ze echt werk van... m'n broertje heeft een keer 3 uur vastgezeten omdat hij doorgereden zou zijn na zo'n deukje... iemand had z'n kenteken opgeschreven.... hij had er zelf niks van gemerkt. Na 3 uur mocht hij gaan als hij het via de verzekering af zou handelen.

VolkswagenRacing
11-03-2004, 00:31
Dankje dat geeft me weer hoop.
Zet dat ouwe wijf die dat me schatje aan heeft durven doen maar even vast ;)

volksaddiction
11-03-2004, 07:25
naar de politie gaan,.. daar maken ze echt werk van
Ik weet niet welk deel van nederland jij woont, maar ik heb ze hier (rotterdam en omgeving) nog nooit wat zien doen......
(behalve dan huisvrouwtjes bekeuren die smiddags met hun auto de kinderen uit school halen en 2 minuten dubbelparkeren of de gordel vergeten......diep triest !)

Tjaap
11-03-2004, 07:49
rotterdam.... en inderdaad parkeerboetes kicken ze op ja...

het verbaasde mij ook toen m'n broertje ineens op het bureau zat. maar tis toch echt gebeurt (dat was in DenHaag overigens)

Zestienkleppen
11-03-2004, 08:01
naar de politie gaan,.. daar maken ze echt werk van... m'n broertje heeft een keer 3 uur vastgezeten omdat hij doorgereden zou zijn na zo'n deukje... iemand had z'n kenteken opgeschreven.... hij had er zelf niks van gemerkt. Na 3 uur mocht hij gaan als hij het via de verzekering af zou handelen.

Zeker proberen dus!

Tommy
11-03-2004, 08:42
kun je niet gewoon je eigen verzekering eerst bellen? dat die contact opnemen... maja dat zal wel niet.

iig. succes ermee!