*oldzkool*
12-02-2006, 19:40
hoi, ik verkoop dus mijn pickup van 60 omdat ik een ander mega busje gevonden heb dat ik gewoon niet kon laten staan. tis iets met eerste lak en eerste eigenaar enz enz maar dat zien jullie later wel
er is redelijk wat werk aan de bus als je hem volledig wil restaureren maar 90 procent van de stukken die "nodig" kunnen zijn krijg je erbij.
de slechte plekken:
onderkant neus is krokant maar daarvoor is er plaatwerk bij
vooraan vloer in cabine links en rechts plaatjes er ook bij
b pilaren hebben wat aandacht nodig, voor links heb ik 1nos b pilaar
binnendorpels ook krokant die krijg je er ook bij
achterhoeken met plamuur op en verkeerde gaten in, daarvoor heb ik 2 splinternieuwe achterhoeken van volkswarenhaus liggen, die hebben me 625 euro gekost!! die zijn er ook bij
kriksteunen krijg je erbij, uitloopstukken voor de chassisbalkuitlopers...
en ik heb nog wel redelijk wa voor pickup liggen dat er mss ook nog kan bijgedaan worden...
de cabine is in perfecte staat, bus is reeds omgevormd naar 12V, staat werkende radio in, er zijn correcte achterlichtjes bij, chassis is in goeie staat, én ongelooflijk rechte en harde laadkleppen!! motor draait perfect enkel remmen moeten nagezien worden als hem als ratje in doienst wil nemen .
kortom goeie basis om te restaureren en met spijt in het hart moet hij weg...
de vraagprijs is 4000euro waar ik absoluut niet van afstap, ga maar eens informeren wat al die onderdelen apart kosten en trek dat dan maar is van die prijs af...
voor meer info of gedetailleerde fotos stuur je maar een mailtje
groetjes koen
http://i23.photobucket.com/albums/b360/rat57/mijne60_3.jpg
er is redelijk wat werk aan de bus als je hem volledig wil restaureren maar 90 procent van de stukken die "nodig" kunnen zijn krijg je erbij.
de slechte plekken:
onderkant neus is krokant maar daarvoor is er plaatwerk bij
vooraan vloer in cabine links en rechts plaatjes er ook bij
b pilaren hebben wat aandacht nodig, voor links heb ik 1nos b pilaar
binnendorpels ook krokant die krijg je er ook bij
achterhoeken met plamuur op en verkeerde gaten in, daarvoor heb ik 2 splinternieuwe achterhoeken van volkswarenhaus liggen, die hebben me 625 euro gekost!! die zijn er ook bij
kriksteunen krijg je erbij, uitloopstukken voor de chassisbalkuitlopers...
en ik heb nog wel redelijk wa voor pickup liggen dat er mss ook nog kan bijgedaan worden...
de cabine is in perfecte staat, bus is reeds omgevormd naar 12V, staat werkende radio in, er zijn correcte achterlichtjes bij, chassis is in goeie staat, én ongelooflijk rechte en harde laadkleppen!! motor draait perfect enkel remmen moeten nagezien worden als hem als ratje in doienst wil nemen .
kortom goeie basis om te restaureren en met spijt in het hart moet hij weg...
de vraagprijs is 4000euro waar ik absoluut niet van afstap, ga maar eens informeren wat al die onderdelen apart kosten en trek dat dan maar is van die prijs af...
voor meer info of gedetailleerde fotos stuur je maar een mailtje
groetjes koen
http://i23.photobucket.com/albums/b360/rat57/mijne60_3.jpg