View Full Version : carglass/autotaalglas enz
Djinn_4fun
15-02-2006, 22:45
Weet iemand wat het zou kosten om door carglass of autotaalglas een voorruit te laten vervangen? Ik bedoel dus als je zelf al een vervangende ruit hebt om erin te zetten, dus niet via de verzekering.
Ik hoop dat er mensen zijn met ervaringen hiermee.
ps ik kan namelijk redelijk goedkoop een getint voorraam met zonneband (origineel) aanschaffen voor een zachte prijs ;)
is goed zelf te doen, hoor...
er was al een topic over hoe dat te doen en tips, gebruik de zoekfunctie even
golf mkII 16v
15-02-2006, 23:07
oude ruit eruit randen goed behandelen
andere ruit rubber er omheen stukje nylon touw er inleggen ruit onder er inzetten en stuk touw een beetje invetten met vasoline rustig het stuk touw eruit trekken
het gaat het gemakkelijkst met 2 man/vrouw
hier: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=12206&highlight=voorruit+monteren
Je mag mij ook even bellen, heb er héééééél veel ervaring mee!
RedBastard
20-02-2006, 18:37
Weet iemand wat het zou kosten om door carglass of autotaalglas een voorruit te laten vervangen? Ik bedoel dus als je zelf al een vervangende ruit hebt om erin te zetten, dus niet via de verzekering.
Ik hoop dat er mensen zijn met ervaringen hiermee.
ps ik kan namelijk redelijk goedkoop een getint voorraam met zonneband (origineel) aanschaffen voor een zachte prijs ;)
Ik werk bij autotaalglas, als je zelf de ruit brengt kost t normaal gesproken €126 ex :) Komt op €149,94 dus. Voor een plakker he ;)
Djinn_4fun
20-02-2006, 18:43
Tis allemaal al geregeld mensen :D
Bedankt voor de aanboden!
Toppie!!
Was voor €100 klaar, dus voor het raam + de montage (geen plakker)
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.