PDA

View Full Version : mezelf gespot in de VW GOLF SCENE

edelweiss
16-02-2006, 15:31
deze maand ( nou ja editie maart/april ) een fotorepo van edelweiss in de VW GOLF SCENE
voor de hele repo kijk op: www.myedelweiss.tk

berendd
16-02-2006, 15:37
dat ding stond laatst ook al op al die automaxx shows..

niet mijn smaak.

Gert
16-02-2006, 15:43
Ook niet mijn smaak maar wel mooi afgewerkt
Enige waar ik me aan "stoor" is dat de zonneband een totaal andere kleur wit is .
Voor de rest petje af

bobby-digital
16-02-2006, 15:45
tja.... mooi gemaakt, niet mijn smaak

Oskar
16-02-2006, 15:47
Mocht je plannen hebben richting een luchtgekoelde, dan is dit (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=17931) misschien wel wat voor je. :D

Melvin
16-02-2006, 16:04
ik stoor me wel aan meer dingen aan dat ding margoed... hoezo heb je 2 motorkappen?

dat je nou het achterste stukje iets overheen doet kan ik nog inkomen, maar over de hele motorruimte... sja.. dan zou je dat aan de binnenkant van de achterklep ook kunnen doen, dat je die open maakt en meteen een alu plaat zien, en er dus ook niet meer inkan... of via een luikje ofzo... you'll get it

edelweiss
16-02-2006, 19:50
dat ding stond laatst ook al op al die automaxx shows..

niet mijn smaak.
wat bedoel je met "dat ding" en trouwens, ben nu met deze auto in totaal op 2 automaxx evenementen geweest....so what

en wat smaak betreft.....dat weten we nu wel dat ieder zijn eigen smaak heeft....gelukkig, maar dat ik inmiddels op 2 shows heb gestaan, en in 4 boekjes, wil toch wel wat zeggen schat ik zo.... :woowoo:

en over het comentaar van "mellyville" tja.... :confused:

Richard
16-02-2006, 19:59
zegt meer over de hedendaagse vulling van de bladen..totaal niet mijn smaak maar jij bent er blij mee..

Pedaalemmer
16-02-2006, 20:18
[offtopic]
jezus wat een domme reacties hiero...
[offtopic]

Kvind hem erg strak gedaan. lekker oldskool bodykitje..helemaal geweldig!

M.I.V.W
16-02-2006, 20:21
[offtopic]
jezus wat een domme reacties hiero...
[offtopic]

Jaja :iamwithst

Melvin
16-02-2006, 20:23
geen domme reactie hoor, vind gewoon de 2e motorkap niet mooi, mijn mening...

@edelweiss: niet op je teentjes getrapt zijn!

Zweiter
16-02-2006, 20:32
niet mijn ding, maar ondanks dat toch respect! liefhebberswerk, dat siert!

RATFINK
16-02-2006, 20:37

Dat was al gedaan dat bodykitje, enige wat er gebeurt is een paar keer wisselen van wielen, ronde koplampen erin en een beetje herrie inbouwen :D

evilnyntje
16-02-2006, 20:56
zegt meer over de hedendaagse vulling van de bladen..totaal niet mijn smaak maar jij bent er blij mee..

:iamwithst

-Jens!-
16-02-2006, 20:58
gefeliciteerd kerel!! een repo (of zelfs meerdere in jouw geval) is iets waar je trots op kunt zijn!!!

mijn smaak is het ook niet, maar dat heeft hier geen flikker mee te maken....

edelweiss
17-02-2006, 10:17
mijn smaak is het ook niet, maar dat heeft hier geen flikker mee te maken....
kijk dat zijn teksten, mensen die iets waarderen, mooi of niet... :)

edelweiss
17-02-2006, 10:18
Dat was al gedaan dat bodykitje, enige wat er gebeurt is een paar keer wisselen van wielen, ronde koplampen erin en een beetje herrie inbouwen :D
tja.... en daar ben ik 3 jaar mee bezig geweest :rolleyes:

steven16v
17-02-2006, 10:23
Ik vind het netjes gedaan. Ik zal er ook blij mee zijn als ik een keer in zo'n blad kom te staan. Gefeliciteerd!!!

DJW
17-02-2006, 10:26
ik hou ook niet zo van al dat plastic op een vw

VWRopie
17-02-2006, 10:41
Je houd niet van plastic op een VW maar je hebt zelf wel een Rieger GTO scirocco?!?!?!??!?!?!? Daar zit geen plastic op wou je zeggen?

Dat golfje van Edelweis is qua afwerking gewoon een juweeltje om te zien! En ik heb er zat foto's van gemaakt toen ik hem zag staan op Mania (was mania toch?)

Groetjes Robert

Menace
17-02-2006, 10:48
:tard:

IK vind de buitenkant netjes gedaan en dat je in zown blad komt te staan is alleen maar mooi :) en jah ieder z'n eigen smaak gelukkig :cool:

DJW
17-02-2006, 12:09
Je houd niet van plastic op een VW maar je hebt zelf wel een Rieger GTO scirocco?!?!?!??!?!?!? Daar zit geen plastic op wou je zeggen? :woowoo:

IK vind de buitenkant netjes gedaan en dat je in zown blad komt te staan is alleen maar mooi en jah ieder z'n eigen smaak gelukkig

:D ik zelf vind het jammer dat er niet meer van dit soort wagens zijn :hug:

vraag me wel af wat voor een soort kit dit is...

superbak!!!!!!!!!!!!!!!! :cool:

edelweiss
17-02-2006, 18:45
:woowoo:

:D ik zelf vind het jammer dat er niet meer van dit soort wagens zijn :hug:

vraag me wel af wat voor een soort kit dit is...

superbak!!!!!!!!!!!!!!!! :cool:

?????

Berserker
17-02-2006, 19:43
Hij was in de eerste post sarcastisch ;) ,

zelf heeft hij een scirocco rieger gto, dus hij vindt t wel mooi :rolleyes:

RATFINK
17-02-2006, 19:43
tja.... en daar ben ik 3 jaar mee bezig geweest :rolleyes:

Tja een gezinsleven is zwaar, joh over drie jaar is hij weer anders.

Een auto is toch nooit klaar :D

Matheo
17-02-2006, 19:47
Je houd niet van plastic op een VW maar je hebt zelf wel een Rieger GTO scirocco?!?!?!??!?!?!? Daar zit geen plastic op wou je zeggen?

was een geintje van hem, neem ik aan :D

maar mooi afgewerkt hoor! je zal al wel in de gaten hebben dat het niet de doorsnee smaak is hier.. maar reken maar dat de meeste volksforumers het werk dat erin zit wel zien en respecteren.ga zo door, en blijf je eigen ding doen zou ik zeggen :cool:

retro hans
17-02-2006, 19:51
laat elkaar gewoon in je waarde is heel belangrijk!!!!!!!!!

Het gaat hier om een hobby!!Ieder doet het op z,n eigen manier en stopt er een boel geld/liefde in!!!

Keep the spirit alive!!!

DJW
18-02-2006, 09:46
:cool:

sta je weer op full speed dit jaar in zwolle?

edelweiss
18-02-2006, 10:13
:cool:

sta je weer op full speed dit jaar in zwolle?

nee, heb ik trouwens ook nog nooit gestaan, wel rosmalen

DJW
18-02-2006, 12:47
fuck.... ben in de war, je was afgelopen jaar idd in rosmalen begin mei.....maarre in rosmalen dus wel weer?

edelweiss
18-02-2006, 12:50
denk ik niet, laatste jaren altijd zo een klote weer, vooral vorig jaar....

Sponze®
18-02-2006, 14:24
Tsja :)

De een vind dit mooi, de ander dat ;)

Vond hem er zo nog wel mooi op staan:

http://home.tiscali.nl/edelweiss/mijn%20verhaal.nl_bestanden/cabrio2001-1.jpg

Het is in elk geval een gegeven dat je er veel
feedback mee krijgt :) zowel positief als negatief.
Pure smakenkwestie dus :)

Het werk wat er op geleverd is wordt uiteraard
gerespecteerd! wees daar maar niet bang voor.

Maareh...

Rosmalen kun je wel naar toe toch?
polyester roest ja toch niet :D

edelweiss
18-02-2006, 19:00
Tsja :)

polyester roest ja toch niet :D

:chair: :) :) :)

Mr.Markos
19-02-2006, 22:27
apart ding, maar niet mijn smaak. Wel netjes afgewerkt (alhoewel het meeste al gedaan was toen je hem kocht)
Alleen je "reserve motorkap".. zit hier ook nog een verhaal achter waarom je dit hebt gedaan? En met dat gat erin (om hem te kunnen afstellen ofzo?) Is dit gemaakt met het motto "cleane motorruimte" of..?

edit: de titel van dit topic.. beetje eigendunkerig?

VWRopie
20-02-2006, 15:33
Kortom: gewoon een zeer nette wagen :)

En trouwens: zo een rieger GTO scirocco is ook bruut hoor... een maatje van ons van de club heeft er ook eentje staan in ons hok, moet nog helemaal gerestaureerd worden (in progress!). Het is gewoon iets aparts, de een vind het geweldig en de ander niets. Ik vind zo een "standaard"kit voor VW's wel iets hebben, apart, zeldzaam...

DJW
20-02-2006, 15:46
@ vwropie

heb je daar toevallig een paar plaatjes van, ben wel benieuwd.....

VWRopie
20-02-2006, 15:54
Neej sorry heb daar zo een twee drie geen foto's van...

Maar het is een rode met 16inch borbet T eronder.. maar het is echt een opknijper.. euh opknapper :P

zal er de eerst volgende keer dat ik in het hok ben even wat foto's van schieten (als ik het niet vergeet)

DJW
20-02-2006, 16:26
top die zou ik wel eens willen zien.....is het een type 2?

sixpack
20-02-2006, 16:50
Gefeliciteerd :)

En het is nu eemaal duidelijk dat smaken verschillen ...
Anders reden we allemaal mijn Bora :D :D :D

edelweiss
20-02-2006, 20:05
apart ding, maar niet mijn smaak. Wel netjes afgewerkt (alhoewel het meeste al gedaan was toen je hem kocht)
Alleen je "reserve motorkap".. zit hier ook nog een verhaal achter waarom je dit hebt gedaan? En met dat gat erin (om hem te kunnen afstellen ofzo?) Is dit gemaakt met het motto "cleane motorruimte" of..
edit: de titel van dit topic.. beetje eigendunkerig?
nou het meeste gedaan, kun je niet echt zeggen, de breedbouw zat erop ja, vraag wel niet hoe, heb er sinds aankoop 7500 euro in gestoken, dus er zit toch best wel wat werk in, en materiaal, zo op de foto zou je misschien niet veel verschil zien, maar ik kan je vertellen dat er best veel werk in zit

en ja...deze titel ? geen eigen dunk, maar wel trots dat ik er in sta, en ik vindt dat ik dat best met anderen mag delen, toch ?

edelweiss
05-03-2006, 19:37
site www.myedelweiss.tk wederom vernieuwd...tja heb toch al zoveel vrije tijd !!!!?

Jelle
06-03-2006, 00:14
Ik vind het er wel goed uitzien. Persoonlijk zou en zal ik mijn golfje zelf niet zo stylen maar neemt dus niet weg dat ik het dus wel mooi vind om te zien.
Het is in iedergeval ook geen "eenheidsworst".

Dat je trots bent om in de bladen te staan kan ik me alleen maar goed voorstellen. En ik denk dat er heel veel zijn die er heel wat voor over zouden hebben om in de bladen te komen staan.

Belangrijkste van alles, jij bent er gelukkig mee en daar draait het om.
Hou 'm netjes en zonder kreukels, en dat je er nog lang heel veel plezier aan mag beleven. :thumbup: