PDA

View Full Version : update:vwforum misschien weer online


Michel B4
21-12-2003, 20:55
hej

ik had al eerder gemeld dat ik met de eigenaar van het vw forum bezig was om het samen met een vr6 maat en een bestuurslid van de vr6 club het vwforum over te nemen.
de laatste melding die ik hier over kan maken is dat er een bedrag genoemd is en die vr6 maat van me daar over aan het nadenken is omdat het best een bedrag is.
hij gaat bekijken ofdat hij dat er voor over heeft en of er misschien andere gelden gegenereerd kunnen wworden ergens anders om dat te bekostigen.

hij melde me dat hij over een week gaat melden of het al dan niet door gaat wat hem betreft..
als et mag laat ik dat ook weer hier weten.

grts
michel(vr6)

MMgolfnut1
21-12-2003, 21:22
Ik heb ook gehoord dat er een bepaald bedrag is genoemd. als dat bedrag klopt....... dan kan dhr. MV wat mij betreft afbranden! Asociaal hoog was het! Wat een mafkees!

Michel B4
21-12-2003, 21:23
ja idd het bedrag is wat aan de hoge kant maar ook daar wordt over gepraat..

Tommy
21-12-2003, 21:27
Vind het teveel eer om met die site door te gaan... Ik ga liever naar de nieuwe VW Scene site iig.

Michel B4
21-12-2003, 21:44
dat mag idd,als het wel online komt ben je niet verplicht om te komen he.
het gaat erom dat er gewoon enorm veel data online staat en das gewoon zonde om et verloren te laten gaan.
als het weer online komt is dat omdat wij dat graag willen en iedereen zelf maar moet zien of hij/zij er nog wil komen....

Gert
21-12-2003, 22:03
Wat een nieuws ..
De heer Vermaat heeft ooit een royaal aanbod van mij afgeslagen ( dat bedrag wil ik best noemen ) maar nadat hij zelf met dat bedrag kwam wilde hij er ineens niet serieus op in gaan ...
Rare is : wil hij nu de posts en de fotos van mensen gaan verkopen waar hij totaal de rechten niet van bezit ?
Leuke rechtzaak .. daar is hij toch zo gek op ?
Kromme redenatie vind ik dit ..

Wat ik persoonlijk "raar" vindt is dat je hier 5 keer wat post en het alleen over het oude forum gaat ... lurken lurken lurken en als je weer wat te melden hebt over het oude forum dan is dit forum weer goed genoeg .. just my 2 cents

Tommy
21-12-2003, 22:03
Jah ach jah.. Vond het een leuk forum, was erg overzichtelijk en altijd gezellig, maar er wordt al gewerkt aan een alternatief, dus mijn instelling nu, de eigenaar wou het graag zo... laat hem er dan ook maar mee zitten!!

Michel B4
21-12-2003, 22:08
Wat een nieuws ..
De heer Vermaat heeft ooit een royaal aanbod van mij afgeslagen ( dat bedrag wil ik best noemen ) maar nadat hij zelf met dat bedrag kwam wilde hij er ineens niet serieus op in gaan ...
Rare is : wil hij nu de posts en de fotos van mensen gaan verkopen waar hij totaal de rechten niet van bezit ?
Leuke rechtzaak .. daar is hij toch zo gek op ?
Kromme redenatie vind ik dit ..

Wat ik persoonlijk "raar" vindt is dat je hier 5 keer wat post en het alleen over het oude forum gaat ... lurken lurken lurken en als je weer wat te melden hebt over het oude forum dan is dit forum weer goed genoeg .. just my 2 cents

ja dat mag je denken baldrimmer,en of het wel of niet zijn bezit is weet ik niet en dat wil ik ook niet uitzoeken.
en dat ik dit op dit forum meld is dat op dit forum de leden komen die daar ook kwamen.
maar buiten dat kom ik hier ook nog wel om te lezen hoor,niet alleen om dit te melden.

Gert
21-12-2003, 22:11
IIG geef ik geen toestemming om mijn posts en pics daar nog te gebruiken
En lets face the fact : waarom en waarvoor van zijn acties ga ik niet over
Maar ik zou wel erg goed nadenken voordat je er zoveel geld instopt want de naam geeft bij een hoop mensen een erg vieze smaak in hun of haar mond
Nee niet bij mij : zelfs niet na 2 keer gebannned te zijn .

Michel B4
21-12-2003, 22:15
IIG geef ik geen toestemming om mijn posts en pics daar nog te gebruiken
En lets face the fact : waarom en waarvoor van zijn acties ga ik niet over
Maar ik zou wel erg goed nadenken voordat je er zoveel geld instopt want de naam geeft bij een hoop mensen een erg vieze smaak in hun of haar mond
Nee niet bij mij : zelfs niet na 2 keer gebannned te zijn .

over jou posts en pics,die kunnen gedelete worden uiteraard.maar voordat het forum offline ging had je daar ook geen moeite mee dus das dan ook weer krom vindt ik.

en dat er een nasmaak voor sommige is geef ik hun gelijk in,maar daar gaat et ons niet om.het gaat ons om de grote data die er inmiddels onstaan is om die weer bereikbaar te maken..

Gert
21-12-2003, 22:17
Ik had er geen moeite mee omdat het weer een ban van niks was .. niks meer en niks minder
En als ik iets post geef ik op DAT moment toestemming en die kan ik ten aller tijde weer intrekken .
Zie daar niks kroms in ..
Welke data heb je het over ? Alle posts of het forum opzich ? Forum is een kwestie van programmeren

Heleen
21-12-2003, 22:18
Zou je dan niet in overleg met het nieuwe team de info op het nieuwe forum kunnen gooien zodra dat online gaat? Dus niet op dit tijdelijke, want dat gaat toch niet werken... dat lijkt mij op zich een beter idee, maar ja, wie ben ik... :?

Gert
21-12-2003, 22:19
nee Heleen : dat is gezichtsverlies ...

Michel B4
21-12-2003, 22:20
Ik had er geen moeite mee omdat het weer een ban van niks was .. niks meer en niks minder
En als ik iets post geef ik op DAT moment toestemming en die kan ik ten aller tijde weer intrekken .
Zie daar niks kroms in ..
Welke dat heb je het over ? Alle posts of het forum opzich ? Forum is een kwestie van programmeren

wat je ban's betreft weet ik weinig van,en wat je posts betreft dat zou best kunnen.maar daar ga ik niet over discuseren verder..
en ik had et idd over de geposte data..

Michel B4
21-12-2003, 22:21
Zou je dan niet in overleg met het nieuwe team de info op het nieuwe forum kunnen gooien zodra dat online gaat? Dus niet op dit tijdelijke, want dat gaat toch niet werken... dat lijkt mij op zich een beter idee, maar ja, wie ben ik... :?

nee idd want dit forum is een opzich staand forum en idd het nieuwe team zal dat niet willen.

Gert
21-12-2003, 22:23
Denk je dat anderen er ook niet dr buik van vol hebben ?
Of is het een verkooptruc zodat iemand de naam wil kopen voor 300 euro ?
Heel forum was meer dan 2500 euro waard en dat wilde ik er toen voor betalen . Liep zienderogen terug en alles en iedereen liep weg ..

Kzie het nu meer als naschoppen naar het team die het al gezonken schip nog net op tijd heeft kunnen verlaten

Michel B4
21-12-2003, 22:28
Denk je dat anderen er ook niet dr buik van vol hebben ?
Of is het een verkooptruc zodat iemand de naam wil kopen voor 300 euro ?
Heel forum was meer dan 2500 euro waard en dat wilde ik er toen voor betalen . Liep zienderogen terug en alles en iedereen liep weg ..

Kzie het nu meer als naschoppen naar het team die het al gezonken schip nog net op tijd heeft kunnen verlaten

niet iedereen want ik krijg nog steeds vragen wanneer et weer online gaat.dus niet iedereen denkt etzelfde als jouw denk ik...
tuurlijk zullen er een x aantal bedanken en niet terug willen,dat is ieders goed recht en die kan dan ook verwijderd worden als men dat wil.
als men dan later nog es komt kijken en weer lid wil worden is dat ook nog steeds mogelijk.
wat het bedrag is kan ik niet melden omdat ik niet degene ben die het gaat betalen maar is zeker stukken minder als wat jij noemt.
het forum zal ook als et over genomen wordt ook niet direkt online gaan want er zal het 1 en ander verwijdert worden...

vwleusden
21-12-2003, 22:31
Zal wel leuk zijn dat het online komt... en dat alleen voor de kennis die erop staat.... de naam vwforum is niet meer wat het geweest was en zal het ook niet meer worden.

Gert
21-12-2003, 22:31
Dus als het bedrag lager is lijkt het mij meer op dwarszitten dan echt zo aardig zijn om iets niet verloren te laten gaan ..

Erg jammer

Keesje
21-12-2003, 22:32
Ik denk dat de mensen inderdaad terugkomen........ze weten immers nog niet van het alternatief......vwscene. daar komt zeker verandering in. Het VWforum mag van mij opzouten! Uiteraard kom ik nog wel ff op t forum kijken (of alles van mij van de site is...........en ow als dat niet zo is!)

Michel B4
21-12-2003, 22:34
Dus als het bedrag lager is lijkt het mij meer op dwarszitten dan echt zo aardig zijn om iets niet verloren te laten gaan ..

Erg jammer

hoezo dwarszitten?? van wie bedoel je?

Michel B4
21-12-2003, 22:34
Ik denk dat de mensen inderdaad terugkomen........ze weten immers nog niet van het alternatief......vwscene. daar komt zeker verandering in. Het VWforum mag van mij opzouten! Uiteraard kom ik nog wel ff op t forum kijken (of alles van mij van de site is...........en ow als dat niet zo is!)\

euh als et over genomen wordt zijn de nieuwe eigenaren niet aansprakkelijk te noemen hoor...

Keesje
21-12-2003, 22:38
Ik denk dat de mensen inderdaad terugkomen........ze weten immers nog niet van het alternatief......vwscene. daar komt zeker verandering in. Het VWforum mag van mij opzouten! Uiteraard kom ik nog wel ff op t forum kijken (of alles van mij van de site is...........en ow als dat niet zo is!)\

euh als et over genomen wordt zijn de nieuwe eigenaren niet aansprakkelijk te noemen hoor...

Nouuuuu.......weleens gehoord van onrechtmatig verkregen........en als de nieuwe eigenaren mijn foto (e.d.) op de site hebben staan.......... :rolleyes:

Keesje
21-12-2003, 22:39
Ik denk dat de mensen inderdaad terugkomen........ze weten immers nog niet van het alternatief......vwscene. daar komt zeker verandering in. Het VWforum mag van mij opzouten! Uiteraard kom ik nog wel ff op t forum kijken (of alles van mij van de site is...........en ow als dat niet zo is!)\

euh als et over genomen wordt zijn de nieuwe eigenaren niet aansprakkelijk te noemen hoor...

Nouuuuu.......weleens gehoord van onrechtmatig verkregen........en als de nieuwe eigenaren mijn foto (e.d.) op de site hebben staan.......... :rolleyes:

Gert
21-12-2003, 22:39
Er is iemand totaal niet blij dat het oude Team hem in de steek heeft gelaten en zelf iets op willen zetten
IPV erg rancuneus te zijn ( trust me .. ik weet wat er speelt ) naar een ander toe zou je je ook af kunnen vragen waroom dat persoon niet eens een keer de fout bij zichzelf zoekt .. Forum groeide te hard en door een paar erg ongelukkige paniekbeslissingen is het er niet beter op geworden
FF ter verduidelijking : ik heb geen hekel aan Michel of iets anders . Anderen zullen helaas denken van wel ..
Ging mij om het inhoudelijke van het hele gedoe

Michel B4
21-12-2003, 22:40
misschien wel,maar dat mag je aangeven dan.dan worden je dingen gewist...

Michel B4
21-12-2003, 22:47
Er is iemand totaal niet blij dat het oude Team hem in de steek heeft gelaten en zelf iets op willen zetten
IPV erg rancuneus te zijn ( trust me .. ik weet wat er speelt ) naar een ander toe zou je je ook af kunnen vragen waroom dat persoon niet eens een keer de fout bij zichzelf zoekt .. Forum groeide te hard en door een paar erg ongelukkige paniekbeslissingen is het er niet beter op geworden
FF ter verduidelijking : ik heb geen hekel aan Michel of iets anders . Anderen zullen helaas denken van wel ..
Ging mij om het inhoudelijke van het hele gedoe

ik ben niet rancuneus hoor,dat ik et vw forum weer online wilde brengen was al vanaf de eerste minuut en al voordat dit in de lucht ging een feit.
en persoonlijk ben ik niet eens helemaal op de hoogte van wat er tussen jou en michel gebeurd is dus daar gaat et mij ook niet om.
dat het nieuwe team mij in de steek zou moeten gelaten hebben is ook geen moeite voor me,ik heb wat gezegd daarover omdat men riep dat ze dit in groepsverband gedaan hadden en dat vondt ik niet helemaal waar.
maar dat maakt me verder niks uit hoor,ik vindt et juist goed dat er weer iets gemaakt is voor de vele leden om toch mee verder te gaan.
zoals ik al zei als?? het forum weer online gaat is dat puur omdat ik en nog 2 jongens dat graag willen,en iedereen is vrij om het wel of niet te bezoeken.
wij stellen et alleen weer beschikbaar...

vwleusden
21-12-2003, 22:49
en dat word ook gewaardeerd Michel....

Tommy
21-12-2003, 22:50
Ik zou graag het forum terug hebben.. maar niet op deze manier. Laat het oude forum voor wat het is, en laten we gezamelijk een nieuw forum beginnen... en ik zou graag zien dat alle oude data wordt verwijderd.

Gert
21-12-2003, 22:52
Vervelende is dat jij ook Michel heet ...
Heb het ook niet over jou qua rancune

En wat er tussen mij en Michel is gebeurd heeft gelukkig iedereen kunnen lezen : wat mij betreft totaal niks bijzonders .. 2 keer gebanned meer niet en de eerste keer terecht alleen zonder goede opgaaf van reden .

En ik dnek dat de kwaliteit het altijd wint van de kwantiteit
Dus laat de toekomst maar uitwijzen wat en wie wie aantrekt .
Gezonde rivaliteit is nooit weg denk ik ..

Michel B4
21-12-2003, 22:52
en dat word ook gewaardeerd Michel....

tnxx 8)

Michel B4
21-12-2003, 22:54
Vervelende is dat jij ook Michel heet ...
Heb het ook niet over jou qua rancune

En wat er tussen mij en Michel is gebeurd heeft gelukkig iedereen kunnen lezen : wat mij betreft totaal niks bijzonders .. 2 keer gebanned meer niet en de eerste keer terecht alleen zonder goede opgaaf van reden .

En ik dnek dat de kwaliteit het altijd wint van de kwantiteit
Dus laat de toekomst maar uitwijzen wat en wie wie aantrekt .
Gezonde rivaliteit is nooit weg denk ik ..

nee oke ik dacht idd dat je et ook over mij had in et eerste gedeelte,maar idd de toekomst zal et uitwijzen.. ;)

Tommy
21-12-2003, 22:55
Er is iemand totaal niet blij dat het oude Team hem in de steek heeft gelaten en zelf iets op willen zetten
IPV erg rancuneus te zijn ( trust me .. ik weet wat er speelt ) naar een ander toe zou je je ook af kunnen vragen waroom dat persoon niet eens een keer de fout bij zichzelf zoekt .. Forum groeide te hard en door een paar erg ongelukkige paniekbeslissingen is het er niet beter op geworden
FF ter verduidelijking : ik heb geen hekel aan Michel of iets anders . Anderen zullen helaas denken van wel ..
Ging mij om het inhoudelijke van het hele gedoe

ik ben niet rancuneus hoor,dat ik et vw forum weer online wilde brengen was al vanaf de eerste minuut en al voordat dit in de lucht ging een feit.
en persoonlijk ben ik niet eens helemaal op de hoogte van wat er tussen jou en michel gebeurd is dus daar gaat et mij ook niet om.
dat het nieuwe team mij in de steek zou moeten gelaten hebben is ook geen moeite voor me,ik heb wat gezegd daarover omdat men riep dat ze dit in groepsverband gedaan hadden en dat vondt ik niet helemaal waar.
maar dat maakt me verder niks uit hoor,ik vindt et juist goed dat er weer iets gemaakt is voor de vele leden om toch mee verder te gaan.
zoals ik al zei als?? het forum weer online gaat is dat puur omdat ik en nog 2 jongens dat graag willen,en iedereen is vrij om het wel of niet te bezoeken.
wij stellen et alleen weer beschikbaar...

Het was zeker niet alleen tussen Gert en Michel.... Maar oke, erg jammer dat het zo gelopen is, maar ik heb zoiets, knikker alles van het oude forum weg, en begin fris opnieuw, en dat is dan met alle leden.....

Keesje
21-12-2003, 22:56
Ik zou graag het forum terug hebben.. maar niet op deze manier. Laat het oude forum voor wat het is, en laten we gezamelijk een nieuw forum beginnen... en ik zou graag zien dat alle oude data wordt verwijderd.

I like u :D

Marcski
21-12-2003, 22:57
Ik had er geen moeite mee omdat het weer een ban van niks was .. niks meer en niks minder
En als ik iets post geef ik op DAT moment toestemming en die kan ik ten aller tijde weer intrekken .
Zie daar niks kroms in ..
Welke dat heb je het over ? Alle posts of het forum opzich ? Forum is een kwestie van programmeren

wat je ban's betreft weet ik weinig van,en wat je posts betreft dat zou best kunnen.maar daar ga ik niet over discuseren verder..
en ik had et idd over de geposte data..

Tsja, helaas weten de meesten van ons wel hoe die bepaalde pinda met Copyright om gaat..

Michel kennende vraagt hij idd een flinke prijs voor, en het is zonde van het geld om dat ervoor te betalen.
De informatie zit namelijk ook bij de leden, en op een nieuw forum kan je die informatie ook aan hun vragen als je die nodig hebt, daar hoef je geen duizenden euro's voor te betalen.

Michel B4
21-12-2003, 22:58
Het was zeker niet alleen tussen Gert en Michel.... Maar oke, erg jammer dat het zo gelopen is, maar ik heb zoiets, knikker alles van het oude forum weg, en begin fris opnieuw, en dat is dan met alle leden.....

misschien niet maar dat doet er ook niet meer toe.dat zal als het online gaat totaal los staan van et forum vanaf dat moment.
en daar is al over gedacht om alles op 0 te zetten maar dan mis je alle data,gelijk als er leden los tussen wegvallen zo ook hun posts.
maar ja niet alles kunnen we behouden denk ik...

Michel B4
21-12-2003, 23:00
Tsja, helaas weten de meesten van ons wel hoe die bepaalde pinda met Copyright om gaat..

Michel kennende vraagt hij idd een flinke prijs voor, en het is zonde van het geld om dat ervoor te betalen.
De informatie zit namelijk ook bij de leden, en op een nieuw forum kan je die informatie ook aan hun vragen als je die nodig hebt, daar hoef je geen duizenden euro's voor te betalen.

et gaat gelukkig zelf's niet om 1000 euro dus dat valt wel mee... :?

Prinz
21-12-2003, 23:01
Je kan altijd wel ouwe koeien uit de sloot gaan halen over imago etc, maar vwforum.nl weer online gaat betekenen:

1. nieuw gezicht + nieuwe stijl
2. nieuwe admins en nieuwe eigenaar, dus ook nieuwe regels

De posts en data die op die server staan zijn vanaf het moment dat het gepost is eigendom van vwforum.nl en er kunnen geen rechten aan ontleend worden door derden tenzij het deeplinks betreffen, lijkt me logisch.

-edit-
Over de prijs:
Voor niets gaat de zon op.

Groet,

Misschien de nieuwe eigenaar

Keesje
21-12-2003, 23:03
Niet als je het forum eerst platgooit en dan overdraagt aan een nieuwe eigenaar.....Als ik jou was meneer Prinz zou ik dat nog ff checken....

Marcski
21-12-2003, 23:04
Je kan altijd wel ouwe koeien uit de sloot gaan halen over imago etc, maar vwforum.nl weer online gaat betekenen:

1. nieuw gezicht + nieuwe stijl
2. nieuwe admins en nieuwe eigenaar, dus ook nieuwe regels

De posts en data die op die server staan zijn vanaf het moment dat het gepost is eigendom van vwforum.nl en er kunnen geen rechten aan ontleend worden door derden tenzij het deeplinks betreffen, lijkt me logisch.

Groet,

Misschien de nieuwe eigenaar


Hmm ja, hetzelfde wat wij, het VWScene Team aan het doen zijn dus....

Ik hoop niet dat je je als Forumeigenaar gaat gedragen.

Tommy
21-12-2003, 23:05
Ik zou graag het forum terug hebben.. maar niet op deze manier. Laat het oude forum voor wat het is, en laten we gezamelijk een nieuw forum beginnen... en ik zou graag zien dat alle oude data wordt verwijderd.

I like u :D

Me u 2 :oops: :D

Michel B4
21-12-2003, 23:06
Je kan altijd wel ouwe koeien uit de sloot gaan halen over imago etc, maar vwforum.nl weer online gaat betekenen:

1. nieuw gezicht + nieuwe stijl
2. nieuwe admins en nieuwe eigenaar, dus ook nieuwe regels

De posts en data die op die server staan zijn vanaf het moment dat het gepost is eigendom van vwforum.nl en er kunnen geen rechten aan ontleend worden door derden tenzij het deeplinks betreffen, lijkt me logisch.

Groet,

Misschien de nieuwe eigenaar


Hmm ja, hetzelfde wat wij, het VWScene Team aan het doen zijn dus....

Ik hoop niet dat je je als Forumeigenaar gaat gedragen.


dat zit wel goed..

Keesje
21-12-2003, 23:09
Ik zou graag het forum terug hebben.. maar niet op deze manier. Laat het oude forum voor wat het is, en laten we gezamelijk een nieuw forum beginnen... en ik zou graag zien dat alle oude data wordt verwijderd.

I like u :D

Me u 2 :oops: :D

Owww dear....... :woow:

Tommy
21-12-2003, 23:09
Tsja, helaas weten de meesten van ons wel hoe die bepaalde pinda met Copyright om gaat..

Michel kennende vraagt hij idd een flinke prijs voor, en het is zonde van het geld om dat ervoor te betalen.
De informatie zit namelijk ook bij de leden, en op een nieuw forum kan je die informatie ook aan hun vragen als je die nodig hebt, daar hoef je geen duizenden euro's voor te betalen.

Daar ben ik het mee eens.. gewoon op nieuw beginnen, nieuwe VW site, nieuwe start... Zelfde concept, alleen op een paar punten verbetert, geen nasleep van ellende op het oude forum.

Iedereen is welkom, dus ik snap niet waarom het oude forum zo nodig weer de lucht in moet

Gert
21-12-2003, 23:10
Ik heb meer het idee en ik heb het graag fout dat de zogenaamde nieuwe eigenaar Prinz helemaal niks weet en kan zeggen over het zogenaamde portret recht en andere nauw verwante zaken

En de stijl van de post komt mij wel erg bekend voor ..

Maar om het kort te houden : concurrentie is alleen maar goed
En als alles toch weg wordt gegooid ( wat nu weer tegen wordt gesproken met allerlei bijeengeraapte juridische termen ) vraag ik mij hardop af wat nu de bedoeling is ?
Wel of niet totaal opnieuw beginnen ..
En wat betreft de rechten : ik zie het met vertrouwen tegemoet ;)

Michel B4
21-12-2003, 23:15
Ik heb meer het idee en ik heb het graag fout dat de zogenaamde nieuwe eigenaar Prinz helemaal niks weet en kan zeggen over het zogenaamde portret recht en andere nauw verwante zaken

En de stijl van de post komt mij wel erg bekend voor ..

Maar om het kort te houden : concurrentie is alleen maar goed
En als alles toch weg wordt gegooid ( wat nu weer tegen wordt gesproken met allerlei bijeengeraapte juridische termen ) vraag ik mij hardop af wat nu de bedoeling is ?
Wel of niet totaal opnieuw beginnen ..
En wat betreft de rechten : ik zie het met vertrouwen tegemoet ;)

hmm je zou denken dat iemand met eigen bedrijf toch wel enige juridische kennis moet hebben,of niet??

Gert
21-12-2003, 23:16
Ja en daarom kraamt de rest onzin uit ?

Michel B4
21-12-2003, 23:16
Ja en daarom kraamt de rest onzin uit ?

dat hoor je mij niet zeggen,jij zegt dat je denkt dat ie geen kennis daarin heeft :rolleyes:

Prinz
21-12-2003, 23:16
Baldrimmer:

Degene die niet mee wil werken en zijn/haar posts graag verwijderd wil zien, kan dat aangeven natuurlijk. Geen enkel probleem.
Hoe minder dwarsliggers, hoe beter natuurlijk.
Het gaat erom dat het een informatief, gezellig discussieforum is zonder getouwtrek over irrelevante zaken wat je slowchat kan noemen.

frankvr6
21-12-2003, 23:17
yo baldrimmer wint je niet zo op er is al genoeg gezeik laten we met mekaar vw een warm hart toedragen dat je je buik er van vol hebt is wel dudelijk maar je hoeft er ook niet bij straks als het over genomen word

Marcski
21-12-2003, 23:19
misschien niet maar dat doet er ook niet meer toe.dat zal als het online gaat totaal los staan van et forum vanaf dat moment.
en daar is al over gedacht om alles op 0 te zetten maar dan mis je alle data,gelijk als er leden los tussen wegvallen zo ook hun posts.
maar ja niet alles kunnen we behouden denk ik...

Nu snap ik je niet meer...
Eerst heb je het over alle data die je koopt (wat dus officieel niet eens verkocht mág worden zonder toestemming van de ex-leden) en nu over dat alles op 0 wordt gezet...

Tommy
21-12-2003, 23:20
De reden dat ik geen binding meer heb/wil hebben met oude forum is niet de inhoud, of de leden, maar de manier waarop het forum werd gebruikt tegen sommige leden. Daarom kom ik er liever niet terug en heb ik zoiets.. laat de vorige eigenaar er maar mooi mee zitten.

Redelijk was geweest als het sluiten een aangekondigd besluit was geweest, en als alle info van de leden gewoon werd vrijgegeven. Op deze manier hoeft het voor mij niet meer, en ik heb veel vertrouwen in VW Scene, en de mensen er achter.

Waarom zo nodig het oude forum op deze manier weer terug brengen? Vat het niet verkeerd op, maar ik zie het nut er niet van, want je koopt alleen het concept toch? De info neem ik aan gaat niet mee door, en ik zou het vervelend vinden als ik opeens mijn typwerk terug vind op die site waar ik persoonlijk liever een punt achter zet.

Michel B4
21-12-2003, 23:21
niet helemaal op nul maar een aantal dingen wel,en dan bedoel ik niet letterlijk op 0 maar er zal een hoop geknipt worden

Gert
21-12-2003, 23:21
@ Prinz : dat is alweer een heel ander verhaal dan daarstraks of niet ? Klakkeloos iets overnemen gaat niet .. raar maar waar

@ Frank VR 6 : rare post voor een eerste post .. en nog frappanter is het feit dat jij precies weet wat ik denk of voel ... bravo !!
Een gezonde discussie is nog nooit slecht geweest en is zeker geen gezeik ..

Marcski
21-12-2003, 23:22
De reden dat ik geen binding meer heb/wil hebben met oude forum is niet de inhoud, of de leden, maar de manier waarop het forum werd gebruikt tegen sommige leden. Daarom kom ik er liever niet terug en heb ik zoiets.. laat de vorige eigenaar er maar mooi mee zitten.

Redelijk was geweest als het sluiten een aangekondigd besluit was geweest, en als alle info van de leden gewoon werd vrijgegeven. Op deze manier hoeft het voor mij niet meer, en ik heb veel vertrouwen in VW Scene, en de mensen er achter.

Waarom zo nodig het oude forum op deze manier weer terug brengen? Vat het niet verkeerd op, maar ik zie het nut er niet van, want je koopt alleen het concept toch? De info neem ik aan gaat niet mee door, en ik zou het vervelend vinden als ik opeens mijn typwerk terug vind op die site waar ik persoonlijk liever een punt achter zet.

En hier sluit ik me volledig bij aan, en ik weet de rest van het VWScene Team ook!

Michel B4
21-12-2003, 23:23
dat zou ook niet anders kunnen heh? maar das ieders eigen keuze

frankvr6
21-12-2003, 23:23
goed he 1e post en weet het gelijk al ;)

Prinz
21-12-2003, 23:35
@ Prinz : dat is alweer een heel ander verhaal dan daarstraks of niet ? Klakkeloos iets overnemen gaat niet .. raar maar waar


Het is geen kwestie van klakkeloos iets overnemen. Het was eigendom van vwforum.nl en dat blijft het.

Er zijn gelukkig maar een handjevol sfeerdrukkende gebruikers. Discussies zijn leuk, maar je hebt zelf al aangegeven meerdere malen over de schreef gegaan te zijn. Het moge duidelijk zijn dat het beleid bepaald wordt door de admins. Bij registratie zal er ook een duidelijk reglement zijn waar je eerst akkoord mee zal moeten gaan.

RedJet
21-12-2003, 23:38
Je kan altijd wel ouwe koeien uit de sloot gaan halen over imago etc, maar vwforum.nl weer online gaat betekenen:

1. nieuw gezicht + nieuwe stijl
2. nieuwe admins en nieuwe eigenaar, dus ook nieuwe regels

De posts en data die op die server staan zijn vanaf het moment dat het gepost is eigendom van vwforum.nl en er kunnen geen rechten aan ontleend worden door derden tenzij het deeplinks betreffen, lijkt me logisch.

-edit-
Over de prijs:
Voor niets gaat de zon op.

Groet,

Misschien de nieuwe eigenaar

Al wordt vwforum.nl opnieuw opgestart.. :schieten: mij zul je er iig niet meer zien! Wat moet je trouwens met al die ouwe data? :?: ...20.000 foto's van een golf2, Off-topic posts die allang niet leuk meer zijn, de vrolijke avonturen van Caroline en Dieuwke. :zwaaien: En de echte autokennis zit toch echtwel bij de leden zelf, die t.o.v vroegâh nog eens ervarener/wijzer zijn ook. Hoe ga je trouwens je nieuwe leden uitleggen waar die oude posts vandaankomen en waarom die leden er nu niet meer zijn :?: :shock: :D

Prinz
21-12-2003, 23:43
Als het gelukt is de oude data op een nieuwe server succesvol te migreren zijn er verschillende mogelijkheden.

Ik zit eraan te denken oude gebruikers allemaal te mailen via het forum en hun zelf laten beslissen of ze mee willen werken of hun eigen posts te vernietigen.
Dat lijkt me het meest voor de hand liggend. Zo is niemand gedwongen.

Marcski
21-12-2003, 23:49
Dat zou heel netjes van je zijn

Zestienkleppen
21-12-2003, 23:52
Hoe je het ook bekijkt het is een goed gegeven dat er tenminste mensen aan het werk zijn ons vw liefhebbers onderdak te bieden. Dat na een 'breuk' verschillende richtingen worden ingeslagen lijkt me normaal en er zijn denk ik zat liefhebbers om beide pagina's te vullen. Toch is een frisse start beter dan een start in de brokken van een oude pagina. Daarnaast was het erg lullig opeens bedankt te worden voor de moeite en dan zonder forum te staan.

RedJet
21-12-2003, 23:53
Idd een nobel streven, maar dan kun je een topic hebben waarin een poster wel en de andere geen toestemming geeft voor het publiceren van zijn/haar posts en dan krijg je een verwarde/onvolledige discussie in je topic, of zie ik dat verkeerd?

Tommy
21-12-2003, 23:53
Als het mogelijk is de oude data op een nieuwe server succesvol te migreren zijn er verschillende mogelijkheden.

Ik zit eraan te denken oude gebruikers allemaal te mailen via het forum en hun zelf laten beslissen of ze mee willen werken of hun eigen posts te vernietigen. Dat lijkt me het meest voor de hand liggend. Zo is niemand gedwongen.

Dat 2000 maal?? en als je geen antwoord krijgt?? Dan maar vernietigen??

Wat ik eerder zei, gewoon fris op nieuw beginnen. en zoals iedereen zegt, de kennis zit onder de leden.

Ik denk persoonlijk dat VW Forum niet meer wordt wat 'we' (zo lang was ik nog geen lid) er met zijn allen van gemaakt hadden, meer dan alleen info wat betreft problemen met je VW en oplossingen. Die oplossingen die zijn er heus nog wel... en die komen ook wel boven als iemand een probleem heeft. Dus mijn mening: Laat het oude forum, en start opnieuw!

Gert
21-12-2003, 23:55
@ Prinz : dat is alweer een heel ander verhaal dan daarstraks of niet ? Klakkeloos iets overnemen gaat niet .. raar maar waar


Het is geen kwestie van klakkeloos iets overnemen. Het was eigendom van vwforum.nl en dat blijft het.

Er zijn gelukkig maar een handjevol sfeerdrukkende gebruikers. Discussies zijn leuk, maar je hebt zelf al aangegeven meerdere malen over de schreef gegaan te zijn. Het moge duidelijk zijn dat het beleid bepaald wordt door de admins. Bij registratie zal er ook een duidelijk reglement zijn waar je eerst akkoord mee zal moeten gaan.


Ik merk dat je nu al bevooroordeeld bent en totaal niet tussen de regels doorleest ..
Misschien een goede les voor als je straks een forum runt : tussen de regels doorlezen .
Doe je in het dagelijkse leven ook zonder dat je er erg in hebt

Tommy
21-12-2003, 23:57
Idd een nobel streven, maar dan kun je een topic hebben waarin een poster wel en de andere geen toestemming geeft voor het publiceren van zijn/haar posts en dan krijg je een verwarde/onvolledige discussie in je topic, of zie ik dat verkeerd?

Daarom.. je zou alleen de naam en het concept kopen als je het gaat doen, en het concept is bekend, en de naam was op het laatst ook niet meer wat het was, dus gewoon met zijn allen een nieuw forum...

U'r welcome too..

MMgolfnut1
22-12-2003, 00:16
Ik heb eerlijk gezegd weinig zin om 2 fora bij te houden. 1 kost me al genoeg tijd.
Hoe goed ik de opzet van het oude forum ook vind, is het niet tijd voor een nieuwe start?

Marcski
22-12-2003, 00:17
Ik heb eerlijk gezegd weinig zin om 2 fora bij te houden. 1 kost me al genoeg tijd.
Hoe goed ik de opzet van het oude forum ook vind, is het niet tijd voor een nieuwe start?

Hebben wij die al niet gemaakt dan? ;)

MMgolfnut1
22-12-2003, 00:25
That what i mean. En ik ben ook heel benieuwd waar dit forum naar toe gaat groeien. Ik denk dat de terugkomst van het oude forum niet echt een positieve invloed zal hebben op de ontwikkeling van dit forum. Thats y, let it be!

MMgolfnut1
22-12-2003, 00:28
Michelvr6, ik waardeer nog steeds dat je het oude forum probeert terug te krijgen. Dat dan weer wel :). Ik hou alleen niet van complicaties en dillema's ;)

Prinz
22-12-2003, 00:34
Dit is een mooi forum inderdaad, mee eens.
Gezonde concurrentie verbetert over het algemeen kwaliteit, niks mis mee, toch?
Al ben ik meer voor samenwerking.
Maybe een migratie van oude data, maybe een frisse start, je weet maar nooit. De toekomst zal het uitwijzen :)

MMgolfnut1
22-12-2003, 00:37
Migratie naar dit forum? Bedoel je dat? Lijkt me idd een mooie optie, als je dat tenminste bedoelt :) Ik wacht het allemaal gewoon heel rustig af :zwaaien:

Menace
22-12-2003, 00:55
Daarmee heb je denk ik ook het beste van beide...de data van het oude forum en de opmaak en een fris idee met de juiste mensen op de juiste plek...een samenwerking vna ut oude VWforum als die overgenomen word, VW-Scene en VWboard zou natuurlijk HET allermooiste zijn...maar zoals er al gezegd werd, De toekomst zal het uitwijzen.

Gert
22-12-2003, 01:37
Ik denk niet dat de oude data aan het nieuwe team wordt overgedaan in wat voor vorm dan ook en op wat voor manier er ook maar te bedenken is ..

Prinz
22-12-2003, 03:49
Ik denk niet dat de oude data aan het nieuwe team wordt overgedaan in wat voor vorm dan ook en op wat voor manier er ook maar te bedenken is ..

Dat heb je helaas mis dan.
En nog over het zogenaamde portretrecht: Helaas niet van toepassing omdat je akkoord bent gegaan met hun gebruikersovereenkomst die langs kwam bij de registratie:

Hier een stukje eruit:

---
Copyright
Alle (auteurs-)rechten op de inhoud van deze internetsite, te weten alle teksten, afbeeldingen, software, of informatie in andere vorm, komen toe aan VWForum.nl tenzij anders gemeld of gedeponeerd bij desbetreffende instanties.

Informatie op deze internetsite, ongeacht de verschijningsvorm, zoals teksten, afbeeldingen, of software, mag niet worden gewijzigd, reproduceerd, getransporteerd, of gedistribueerd zonder vooraf verkregen schriftelijke toestemming van VWForum.nl.
---

Toch lijkt het mij het beste en een leuke uitdaging met een schone lei te beginnen en het van het begin af aan weer op te bouwen met veel fun.

krukab
22-12-2003, 07:57
Hebben wij die al niet gemaakt dan? ;)


Inderdaad !!!
Zoals jullie nu bezig zijn,kan ik alleen maar bewondering voor hebben ...
Ik zal ook de eerste zijn,die als het oude vwforum weer online gaat,al zijn pic's en dergelijke zal verwijderen !!(van het vwforum dan hé ..)
Het was leuk daar,maar zoals Baldrimmer en anderen al aangeven,dhr MV mat met twee maten,en alleen daarvoor al zou je het "oude" forum met rust moeten laten .... het wordt toch nooooit meer zoals het was !!!

Gert
22-12-2003, 08:32
Gebruikersovereenkomst : waarschijnlijk heeft hij m later erbij gezet ;)
Klinkt weer super juridisch .. uit het Duckstads Wetboek

Schone lei beginnen is het beste denk ik ... maar waarom weer het wiel uitvinden ? Ok je hebt alle email adressen maar je blijft met die vieze nasmaak van een hoop zitten . Nee ik spreek nu voor anderen die ik erover gehoord heb

MaceNL
22-12-2003, 08:57
dat het nieuwe team mij in de steek zou moeten gelaten hebben is ook geen moeite voor me,ik heb wat gezegd daarover omdat men riep dat ze dit in groepsverband gedaan hadden en dat vondt ik niet helemaal waar.


Wat had je dan verwacht ?

Dat heb je helaas mis dan.
En nog over het zogenaamde portretrecht: Helaas niet van toepassing omdat je akkoord bent gegaan met hun gebruikersovereenkomst die langs kwam bij de registratie:

Hier een stukje eruit:

---
Copyright
Alle (auteurs-)rechten op de inhoud van deze internetsite, te weten alle teksten, afbeeldingen, software, of informatie in andere vorm, komen toe aan VWForum.nl tenzij anders gemeld of gedeponeerd bij desbetreffende instanties.

Informatie op deze internetsite, ongeacht de verschijningsvorm, zoals teksten, afbeeldingen, of software, mag niet worden gewijzigd, reproduceerd, getransporteerd, of gedistribueerd zonder vooraf verkregen schriftelijke toestemming van VWForum.nl.
---

Toch lijkt het mij het beste en een leuke uitdaging met een schone lei te beginnen en het van het begin af aan weer op te bouwen met veel fun.

In dit geval heb jij het dus mis dit is namelijk niet tijdens registratie geweest, deze regels zijn later opgesteld.

Michel B4
22-12-2003, 09:49
dat het nieuwe team mij in de steek zou moeten gelaten hebben is ook geen moeite voor me,ik heb wat gezegd daarover omdat men riep dat ze dit in groepsverband gedaan hadden en dat vondt ik niet helemaal waar.


Wat had je dan verwacht ?

dat je met de nieuwe start iedereen erbij betrokken zou zijn,en dus niet alleen jij en nog een paar die altijd al een clubje waren.
ik denk dat je nu hetzelfde gedaan hebt door met dat clubje een nieuw forum op te richten,je hebt teminste mij als supermod totaal geen bericht gedaan.
ik had de intentie dat het als groep zou gedaan worden maar julie hebben het nu alleen met de admins en enkele mod's s-mod's gedaan.
je loopt overal te schrijven dat je je gepasseerd voeld door michel vermaat op et beslissen van sluiten,terwijl je met et openen van dit een aantal niet in het nieuwe plan hebt betrokken.... :rolleyes:

Christiaan
22-12-2003, 09:56
Mar ik vraag me af hoe veel "die hards" er terug gaan naar het oude forum.

Diegene die daar zeer actief waren, zitten nu allemaal hier, en ik verwacht dat er niet veel 2 forums gaan bij houden of terug naar het oude forum gaan...

Ik niet in ieder geval. Ik blijf lekker hier zitten, en neem mijn petje af voor het cluppie wat dit nu aan het opzetten is....

Ik was zelf ook mod op het oude forum, en nu niet meer. Maar je kunt gewoon niet met een grote groep mod's e.d. beginnen. Ik was er ook vanaf het begin bij. Kan ook gaan lopen zeuren waarom ik nu geen rechten enzo meer heb. Maar het komt allemaal wel goed hier. Daar heb ik het volste vertrouwen in. Er gaat gewoon ontzetten veel werk en tijd in een nieuw forum zitten, en als iedereen zich ermee gaat bemoeien, wordt het gewoon een zooitje. Laat het cluppie wat zich nu de tering werkt vor een nieuw forum rustig doorwerken. Tis een groepje wat er vanaf het begin al bij is geweest, dus....

En als iemand het oude forum wil overnemen/opnieuw op wil starten, wens ik hem/haar daar suc6 mee, maar dat zal een zware job worden...de meeste zijn weggelopen...

Maar nogmaals, petje af voor de heren die voor VWSCENE aan het werk zijn!!


amen.

MaceNL
22-12-2003, 10:18
dat je met de nieuwe start iedereen erbij betrokken zou zijn,en dus niet alleen jij en nog een paar die altijd al een clubje waren.
ik denk dat je nu hetzelfde gedaan hebt door met dat clubje een nieuw forum op te richten,je hebt teminste mij als supermod totaal geen bericht gedaan.
ik had de intentie dat het als groep zou gedaan worden maar julie hebben het nu alleen met de admins en enkele mod's s-mod's gedaan.
je loopt overal te schrijven dat je je gepasseerd voeld door michel vermaat op et beslissen van sluiten,terwijl je met et openen van dit een aantal niet in het nieuwe plan hebt betrokken.... :rolleyes:

Dan mag jij me vertellen wat je onder "clubje" verstaat. Het feit dat jij supermod bij vwforum was wil toch niet zeggen dat je automatisch dat ook bij een ander board bent ? Als ik er niet bij betrokken was geweest had ik het niet erg gevonden was al lang blij geweest dat er een nieuw idee was opgezet. Als ik het goed begrijp voel je dus gepasseerd ik vindt dat persoonlijk niet het geval. Ik loop niet overal te schrijven dat ik me gepasseerd voel door dhr. Vermaat dat hebben wij als groep zo bedacht. Mijn persoonlijke mening is status als supermod niks meer als een normale user, in mijn geval voel ik me niks beter als een ander. Ik zal verder niet beginnen over de werkzaamheden die wel of niet gedaan werden door mods/smods/admins op het voormalige vwforum. Wat ik persoonlijk ook niet begrijp is dat jij het ziet als een aanval op de mods/smods de andere hebben er ook geen moeite mee.

Michel B4
22-12-2003, 10:46
dat je met de nieuwe start iedereen erbij betrokken zou zijn,en dus niet alleen jij en nog een paar die altijd al een clubje waren.
ik denk dat je nu hetzelfde gedaan hebt door met dat clubje een nieuw forum op te richten,je hebt teminste mij als supermod totaal geen bericht gedaan.
ik had de intentie dat het als groep zou gedaan worden maar julie hebben het nu alleen met de admins en enkele mod's s-mod's gedaan.
je loopt overal te schrijven dat je je gepasseerd voeld door michel vermaat op et beslissen van sluiten,terwijl je met et openen van dit een aantal niet in het nieuwe plan hebt betrokken.... :rolleyes:

Dan mag jij me vertellen wat je onder "clubje" verstaat. Het feit dat jij supermod bij vwforum was wil toch niet zeggen dat je automatisch dat ook bij een ander board bent ? Als ik er niet bij betrokken was geweest had ik het niet erg gevonden was al lang blij geweest dat er een nieuw idee was opgezet. Als ik het goed begrijp voel je dus gepasseerd ik vindt dat persoonlijk niet het geval. Ik loop niet overal te schrijven dat ik me gepasseerd voel door dhr. Vermaat dat hebben wij als groep zo bedacht. Mijn persoonlijke mening is status als supermod niks meer als een normale user, in mijn geval voel ik me niks beter als een ander. Ik zal verder niet beginnen over de werkzaamheden die wel of niet gedaan werden door mods/smods/admins op het voormalige vwforum. Wat ik persoonlijk ook niet begrijp is dat jij het ziet als een aanval op de mods/smods de andere hebben er ook geen moeite mee.

nee dat ik dat niet bij een ander board ben is nu wel duidelijk,en ik wil et ook niet percé zijn maar waar et mij om gaat is dat de hele club van mods en s- mods enz... er wel bij betrokken mocht worden.
of ze nu wel of niet weer een mod hier worden..
ene op een aantal plekken heb je wel te kennen gegeven dat je je genaaid voeld door het alleen besluit van michel verm.
en je geeft nu ook al weer direkt aan wat jij de waarde acht van de supermods en mods,oftewel niet veel.
en wat ik onder clubje versta zijn de admins van hier..
ene hoezo maar niet beginnen over het verrichte werk van de s-mods en mods op et oude forum???
was et niet goed dan??

Michel B4
22-12-2003, 10:49
Mar ik vraag me af hoe veel "die hards" er terug gaan naar het oude forum.

Diegene die daar zeer actief waren, zitten nu allemaal hier, en ik verwacht dat er niet veel 2 forums gaan bij houden of terug naar het oude forum gaan...

Ik niet in ieder geval. Ik blijf lekker hier zitten, en neem mijn petje af voor het cluppie wat dit nu aan het opzetten is....

Ik was zelf ook mod op het oude forum, en nu niet meer. Maar je kunt gewoon niet met een grote groep mod's e.d. beginnen. Ik was er ook vanaf het begin bij. Kan ook gaan lopen zeuren waarom ik nu geen rechten enzo meer heb. Maar het komt allemaal wel goed hier. Daar heb ik het volste vertrouwen in. Er gaat gewoon ontzetten veel werk en tijd in een nieuw forum zitten, en als iedereen zich ermee gaat bemoeien, wordt het gewoon een zooitje. Laat het cluppie wat zich nu de tering werkt vor een nieuw forum rustig doorwerken. Tis een groepje wat er vanaf het begin al bij is geweest, dus....

En als iemand het oude forum wil overnemen/opnieuw op wil starten, wens ik hem/haar daar suc6 mee, maar dat zal een zware job worden...de meeste zijn weggelopen...

Maar nogmaals, petje af voor de heren die voor VWSCENE aan het werk zijn!!


amen.

dat men et hier weer opstart met niet iedereen is me ook niet belangrijk,het gaat mij erom dat men hier ook niet iedereen erbij betrokken heeft maar stilletjes met een aantal iets besloten hebben.daar gaat et me om...

ene ik was er vanaf dag 1 van et oude forum bij hoor....

Gert
22-12-2003, 10:59
Ik zal ook wel bestempeld worden als een aanhanger of meeloper van dit vriendenclubje die nu dit opstart : so be it ..

Maar ik denk dat daar de basis is van een democratisch nieuw forum : je kan nog zoveel ruzie maken onderling of van mening verschillen maar het is en blijft democratisch en vol overleg
Bij het oude forum verbaasde ik me telkens weer over de zogenaamde eenduidige besluitvorming : alles was gedaan door het Team maar puntje bij paaltje was de speeltuinbeheerder die alles besloot in een split second van een paniekaanval

Zie dus niet in waarom mensen die elkaar goed kennen niet iets mogen doen omdat ze het A zelf leuk vinden en B wel aan andere VW liefhebbers denken
En Michel : tis geen aanval of iets anders maar waarom post je nergens anders dan bij dit topic ? vraag ik me gewoon af meer niet ..
Staat je vrij hoor : even goede vrienden :)

MaceNL
22-12-2003, 11:00
nee dat ik dat niet bij een ander board ben is nu wel duidelijk,en ik wil et ook niet percé zijn maar waar et mij om gaat is dat de hele club van mods en s- mods enz... er wel bij betrokken mocht worden.
of ze nu wel of niet weer een mod hier worden..
ene op een aantal plekken heb je wel te kennen gegeven dat je je genaaid voeld door het alleen besluit van michel verm.
en je geeft nu ook al weer direkt aan wat jij de waarde acht van de supermods en mods,oftewel niet veel.
en wat ik onder clubje versta zijn de admins van hier..
ene hoezo maar niet beginnen over het verrichte werk van de s-mods en mods op et oude forum???
was et niet goed dan??

Als je een beetje logisch nadenkt is het exact hetzelfde bericht wat we (met de nadruk op we, want jij spreekt over je)naar iedereen hebben gemaild. Er is me nu wel iets duidelijk geworden bedankt daarvoor.

Wat vindt jezelf van de status super mod dan ?

Zoals ik al zei laat me daar verder niet over uit over de werkzaamheden. Feit dat ik admin was op het vwforum maakt mij geen haar beter dan de doorsnee gebruiker, ik ben ook gewoon een simpele jongen die van vw's houdt.

Michel ik vraag me toch af waarom je zo aan het strijden bent ? Voel je je dan echt in de steek gelaten ?

polog40
22-12-2003, 11:41
Ik zal maar eenmalig naar het vw forum gaan en da's om m'n foto's terug te halen. En over dat copyright en ik ben er vanaf het begin bij geweest en die verklaring heb ik nooit voorbij zien komen in mijn mailbox laat staan dat ik ergens geklikt heb dat ik het er mee eens was.

Arjan

Gert
22-12-2003, 11:47
En hoe doe ik dat ? Wordt ik weer ff unbanned voor een uurtje ? lol

Tommy
22-12-2003, 12:02
dat je met de nieuwe start iedereen erbij betrokken zou zijn,en dus niet alleen jij en nog een paar die altijd al een clubje waren.
ik denk dat je nu hetzelfde gedaan hebt door met dat clubje een nieuw forum op te richten,je hebt teminste mij als supermod totaal geen bericht gedaan.
ik had de intentie dat het als groep zou gedaan worden maar julie hebben het nu alleen met de admins en enkele mod's s-mod's gedaan.
je loopt overal te schrijven dat je je gepasseerd voeld door michel vermaat op et beslissen van sluiten,terwijl je met et openen van dit een aantal niet in het nieuwe plan hebt betrokken.... :rolleyes:

Dan mag jij me vertellen wat je onder "clubje" verstaat. Het feit dat jij supermod bij vwforum was wil toch niet zeggen dat je automatisch dat ook bij een ander board bent ? Als ik er niet bij betrokken was geweest had ik het niet erg gevonden was al lang blij geweest dat er een nieuw idee was opgezet. Als ik het goed begrijp voel je dus gepasseerd ik vindt dat persoonlijk niet het geval. Ik loop niet overal te schrijven dat ik me gepasseerd voel door dhr. Vermaat dat hebben wij als groep zo bedacht. Mijn persoonlijke mening is status als supermod niks meer als een normale user, in mijn geval voel ik me niks beter als een ander. Ik zal verder niet beginnen over de werkzaamheden die wel of niet gedaan werden door mods/smods/admins op het voormalige vwforum. Wat ik persoonlijk ook niet begrijp is dat jij het ziet als een aanval op de mods/smods de andere hebben er ook geen moeite mee.

nee dat ik dat niet bij een ander board ben is nu wel duidelijk,en ik wil et ook niet percé zijn maar waar et mij om gaat is dat de hele club van mods en s- mods enz... er wel bij betrokken mocht worden.
of ze nu wel of niet weer een mod hier worden..
ene op een aantal plekken heb je wel te kennen gegeven dat je je genaaid voeld door het alleen besluit van michel verm.
en je geeft nu ook al weer direkt aan wat jij de waarde acht van de supermods en mods,oftewel niet veel.
en wat ik onder clubje versta zijn de admins van hier..
ene hoezo maar niet beginnen over het verrichte werk van de s-mods en mods op et oude forum???
was et niet goed dan??

Er is toch nooit een geheim van dit forum gemaakt... dat jij hier niet van op de hoogte mocht zijn??

En als jij supermod was op VW Forum... weet jij dan e.e.a. van de pb's die ik kreeg ondertekend door het VW Forum Team? Dan begrijp je vast ook waarom ik er iig. niet terug kom en ik liever zie dat die hele site inpakt...

MaceNL
22-12-2003, 12:03
Even voor de duidelijkheid : VWForum Team waren Marcski, Michel Vermaat en ik.

Andere mods/smods stonden daar los van.

AryX
22-12-2003, 12:19
VWForum was toch echt een poel van ellende. Steeds als ik ergens keek was er wel weer ruzie, mensen die elkaar de grond in probeerden te boren en als je een mod onder de tafel had geluld en hij kon geen goede argumenten meer bedenken om terug in discussie met je te gaan werd je gebannen. Zo gingen sommige mods met hun "macht" *AHUM* om. Wil je zulke troep weer terug hebben?

Gert
22-12-2003, 12:35
Het blijft leuk : wordt veel gelurkt en info verzameld op deze manier LOL

Michel B4
22-12-2003, 12:38
Ik zal ook wel bestempeld worden als een aanhanger of meeloper van dit vriendenclubje die nu dit opstart : so be it ..

Maar ik denk dat daar de basis is van een democratisch nieuw forum : je kan nog zoveel ruzie maken onderling of van mening verschillen maar het is en blijft democratisch en vol overleg
Bij het oude forum verbaasde ik me telkens weer over de zogenaamde eenduidige besluitvorming : alles was gedaan door het Team maar puntje bij paaltje was de speeltuinbeheerder die alles besloot in een split second van een paniekaanval

Zie dus niet in waarom mensen die elkaar goed kennen niet iets mogen doen omdat ze het A zelf leuk vinden en B wel aan andere VW liefhebbers denken
En Michel : tis geen aanval of iets anders maar waarom post je nergens anders dan bij dit topic ? vraag ik me gewoon af meer niet ..
Staat je vrij hoor : even goede vrienden :)

ik was op het vwforum ook niet een veel postende lid,en ik lees veel had ik al gezegd.op moment dat ik ergens op wil reageren dan doe ik dat wel,ook hier

Michel B4
22-12-2003, 12:41
nee dat ik dat niet bij een ander board ben is nu wel duidelijk,en ik wil et ook niet percé zijn maar waar et mij om gaat is dat de hele club van mods en s- mods enz... er wel bij betrokken mocht worden.
of ze nu wel of niet weer een mod hier worden..
ene op een aantal plekken heb je wel te kennen gegeven dat je je genaaid voeld door het alleen besluit van michel verm.
en je geeft nu ook al weer direkt aan wat jij de waarde acht van de supermods en mods,oftewel niet veel.
en wat ik onder clubje versta zijn de admins van hier..
ene hoezo maar niet beginnen over het verrichte werk van de s-mods en mods op et oude forum???
was et niet goed dan??

Als je een beetje logisch nadenkt is het exact hetzelfde bericht wat we (met de nadruk op we, want jij spreekt over je)naar iedereen hebben gemaild. Er is me nu wel iets duidelijk geworden bedankt daarvoor.

Wat vindt jezelf van de status super mod dan ?

Zoals ik al zei laat me daar verder niet over uit over de werkzaamheden. Feit dat ik admin was op het vwforum maakt mij geen haar beter dan de doorsnee gebruiker, ik ben ook gewoon een simpele jongen die van vw's houdt.

Michel ik vraag me toch af waarom je zo aan het strijden bent ? Voel je je dan echt in de steek gelaten ?

dat bericht heb ik pas nadat dit besloten was gekregen idd..
en ik ben niet aan et strijden maar geef alleen aan wat ik vindt hoe jullie dit in besloten club hebben gemaakt.
dat geeft al aan wat jullie van de meeste mod's en s-mod's denken...

en oke ik richt me nu naar jouw maar idd het moet zijn jullie..

Michel B4
22-12-2003, 12:43
En hoe doe ik dat ? Wordt ik weer ff unbanned voor een uurtje ? lol

het zal voor iedereen beschikbaar zijn tot dat iemand aanleiding geeft tot een ban...

Gert
22-12-2003, 12:44
Ff vanaf de zijlijn een kanttekening plaatsen : waarom en hoe denken ze over de oude mods ?
Moet je dan met 30 man beslissen dat er een nieuw forum moet komen ? Lijkt mij niet ...

Michel B4
22-12-2003, 12:46
Er is toch nooit een geheim van dit forum gemaakt... dat jij hier niet van op de hoogte mocht zijn??

En als jij supermod was op VW Forum... weet jij dan e.e.a. van de pb's die ik kreeg ondertekend door het VW Forum Team? Dan begrijp je vast ook waarom ik er iig. niet terug kom en ik liever zie dat die hele site inpakt...

nee ik weet niks van pb's en mail's,zoals ik al aangaf is dat ik daarvan niet veel meer weet dan wat ik gelezen heb op het forum toen.
toch blijven we positief voor et opnieuw doorstarten van et vw forum...

MaceNL
22-12-2003, 12:47
dat geeft al aan wat jullie van de meeste mod's en s-mod's denken...


Kan je me dan alsjeblieft antwoord geven op de vraag wie een mod/smod/admin is t.o.v. een normale gebruiker is ?

Michel B4
22-12-2003, 12:48
Even voor de duidelijkheid : VWForum Team waren Marcski, Michel Vermaat en ik.

Andere mods/smods stonden daar los van.

ja oke maar waren wel tot het geheel verbonden dacht ik altijd,het totale plaatje heb ik et over...

Michel B4
22-12-2003, 12:50
Ff vanaf de zijlijn een kanttekening plaatsen : waarom en hoe denken ze over de oude mods ?
Moet je dan met 30 man beslissen dat er een nieuw forum moet komen ? Lijkt mij niet ...

je zou ze allicht et gevoel kunnen geven dat ze er toch wat bij horen...

Michel B4
22-12-2003, 12:52
dat geeft al aan wat jullie van de meeste mod's en s-mod's denken...


Kan je me dan alsjeblieft antwoord geven op de vraag wie een mod/smod/admin is t.o.v. een normale gebruiker is ?

zoals jij dit nu vraagt heb ik al een idee hoe jij erover denkt..

ik denk dat iedereen in eerste instantie lid is en daarnaast de mod's/s-mod's/admin's dat beetje meer om et forum in goede banen te laten lopen..

MaceNL
22-12-2003, 12:52
ja oke maar waren wel tot het geheel verbonden dacht ik altijd,het totale plaatje heb ik et over...

Dit vermeld meer als doel jullie niet de dupe te laten te worden van de acties van het voormalige VWForum Team.

MaceNL
22-12-2003, 12:55
zoals jij dit nu vraagt heb ik al een idee hoe jij erover denkt..

ik denk dat iedereen in eerste instantie lid is en daarnaast de mod's/s-mod's/admin's dat beetje meer om et forum in goede banen te laten lopen..

Okee heb je deels wel gelijk in maar ga maar eens na hoe sommige mod,smod of admin zijn geworden en begin maar eens bij jezelf.

Hoe denk ik erover dan in jouw optiek ?

Gert
22-12-2003, 13:00
Ff vanaf de zijlijn een kanttekening plaatsen : waarom en hoe denken ze over de oude mods ?
Moet je dan met 30 man beslissen dat er een nieuw forum moet komen ? Lijkt mij niet ...

je zou ze allicht et gevoel kunnen geven dat ze er toch wat bij horen...

Sorry hoor maar nu breekt mijn klomp ..

Je mag bevriend met wij jij wil maar poneer die stelling eens bij je vriend Michel V ..

Wel in je speeltuin toelaten maar als je ineens nodig naar de WC moet dan schop je iedereen zonder enige uitleg eruit en last het hek dicht .
Mogen die kinderen dan op straat verder spelen of moeten ze dan eerst alle ooit oud bezoekers van de in een vesting veranderde speeltuin inlichten ?
In mijn wereld werkt het anders .. maar misschien is die totaal niet representatief : hou me ten goede :)

Michel B4
22-12-2003, 13:03
en hoe denk jij dan dat ik supermod ben geworden,en in eerste instantie mod??

hoe ik denk dat jij erover denkt?
ik denk dat jij je als admin meer voeld dan mod's en supermod's,hoe kom ik daarbij?
doordat je samen met nog een paar besluit een forum te maken en later wel weer mods gaat vragen,dan zie je in mijn ogen iemand die niet admin is als niet belangrijk..

Michel B4
22-12-2003, 13:08
Ff vanaf de zijlijn een kanttekening plaatsen : waarom en hoe denken ze over de oude mods ?
Moet je dan met 30 man beslissen dat er een nieuw forum moet komen ? Lijkt mij niet ...

je zou ze allicht et gevoel kunnen geven dat ze er toch wat bij horen...

Sorry hoor maar nu breekt mijn klomp ..

Je mag bevriend met wij jij wil maar poneer die stelling eens bij je vriend Michel V ..

Wel in je speeltuin toelaten maar als je ineens nodig naar de WC moet dan schop je iedereen zonder enige uitleg eruit en last het hek dicht .
Mogen die kinderen dan op straat verder spelen of moeten ze dan eerst alle ooit oud bezoekers van de in een vesting veranderde speeltuin inlichten ?
In mijn wereld werkt het anders .. maar misschien is die totaal niet representatief : hou me ten goede :)

ik denk dat je hiermee zelf al aangeeft dat jij het niet veel anders zou doen als michel.
en het gaat mij hier helemaal niet om of ik wel of niet bevriend ben met michel,het gaat om de stelling samen iets beslissen.daar vallen alle mede werkers onder die een bijdrage geleverd hebben buiten de normale leden..

je geeft dus al aan dat je vindt dat alleen de admins et recht hebben om iets te beslissen en wat eronder hangt is niet belangrijk genoeg..

Gert
22-12-2003, 13:10
Ok : laten we wel zo eerlijk en open blijven .

Na het befaamde en beschamende incident waarin jij samen met de forum eigenaar ten strijde trok tegen de motorrijders in Nederland was je toch ook ineens bevorderd ?
Sorry voor het weer anar boven brengen maar na dat incident ging het snel bergafwaarts met het forum . En sommigen bleven en blijven dat tot in de lengte der dagen ontkennen

Dit forum leeft en staat bij en met de input van de leden : iedereen is even belangrijk .
En er zijn wat mensen die het verder uitbouwen en in goede banen leiden/lijden ..

Michel B4
22-12-2003, 13:11
en om mijn standpunt nog wat kracht bij te zetten..

toen michel net begon bestonden er alleen 1 admin plus een handje vol mod's.
geen supermod's of meerdere admin's,dat is pas later geboren en daarmee wil ik aangeven dat die mod's van toen toch wel wat meer behoren tot een geheel team..

MaceNL
22-12-2003, 13:11
en hoe denk jij dan dat ik supermod ben geworden,en in eerste instantie mod??

Geen idee eigenlijk, Michel V had toen besloten mensen die veel posten mod/smod te maken, aangezien jezelf zegt niet veel te posten maar alleen te lezen is het voor mij een raadsel waarom jij dat bent geworden. Mijn geval wil ik wel uitleggen als daar behoefte aan is.


hoe ik denk dat jij erover denkt?
ik denk dat jij je als admin meer voeld dan mod's en supermod's,hoe kom ik daarbij?
doordat je samen met nog een paar besluit een forum te maken en later wel weer mods gaat vragen,dan zie je in mijn ogen iemand die niet admin is als niet belangrijk..

Iedereen is toch vrij om een forum te starten ? Verplichten wij mensen hier te komen ? Dacht toch van niet ! Zoals ik al eerder tikte in deze thread voel ik me als admin niks meer dan een normale user, toen ik admin was geworden bij het voormalige vwforum heb ik daarmee meer vijanden gekregen dan vrienden.

Gert
22-12-2003, 13:12
Ff vanaf de zijlijn een kanttekening plaatsen : waarom en hoe denken ze over de oude mods ?
Moet je dan met 30 man beslissen dat er een nieuw forum moet komen ? Lijkt mij niet ...

je zou ze allicht et gevoel kunnen geven dat ze er toch wat bij horen...

Sorry hoor maar nu breekt mijn klomp ..

Je mag bevriend met wij jij wil maar poneer die stelling eens bij je vriend Michel V ..

Wel in je speeltuin toelaten maar als je ineens nodig naar de WC moet dan schop je iedereen zonder enige uitleg eruit en last het hek dicht .
Mogen die kinderen dan op straat verder spelen of moeten ze dan eerst alle ooit oud bezoekers van de in een vesting veranderde speeltuin inlichten ?
In mijn wereld werkt het anders .. maar misschien is die totaal niet representatief : hou me ten goede :)

ik denk dat je hiermee zelf al aangeeft dat jij het niet veel anders zou doen als michel.
en het gaat mij hier helemaal niet om of ik wel of niet bevriend ben met michel,het gaat om de stelling samen iets beslissen.daar vallen alle mede werkers onder die een bijdrage geleverd hebben buiten de normale leden..

je geeft dus al aan dat je vindt dat alleen de admins et recht hebben om iets te beslissen en wat eronder hangt is niet belangrijk genoeg..

Weet niet of het aan je voornaam ligt maar je leest alles maar half .. sorry voor de flauwe grap :(
Ik ben juist ervoor dat een forum van iedereen is .. geen idee waar jij iets leest dat ik hetzelfde zou kunnen doen als Michel heeft gedaan ...

Michel B4
22-12-2003, 13:16
Ok : laten we wel zo eerlijk en open blijven .

Na het befaamde en beschamende incident waarin jij samen met de forum eigenaar ten strijde trok tegen de motorrijders in Nederland was je toch ook ineens bevorderd ?
Sorry voor het weer anar boven brengen maar na dat incident ging het snel bergafwaarts met het forum . En sommigen bleven en blijven dat tot in de lengte der dagen ontkennen

Dit forum leeft en staat bij en met de input van de leden : iedereen is even belangrijk .
En er zijn wat mensen die het verder uitbouwen en in goede banen leiden/lijden ..

idd ben ik na dat incident tot super mod bevorderd.en dat jij(misschien meer) dan automatisch denken dat ik dat ben geworden omdat ik mee streed in die motor verhaal,is niet juist.
dat werd ik omdat ik al vanaf dag 1 een mod was op et forum en daardoor supermod ben geworden.
en mijn strijd was niet zo groot hoor op dat motor forum,ik gaf mijn mening net zoals ieder ander die daar gereageerd heeft voor of tegen michel...

John
22-12-2003, 13:18
He jongens kappen nou.
Nou zijn er juist een aantal bezig om een nieuw forum op te starten en zo te zien gaan we straks gewoon weer verder waar we op het vw-forum gebleven waren.

Michel B4
22-12-2003, 13:19
Weet niet of het aan je voornaam ligt maar je leest alles maar half .. sorry voor de flauwe grap :(
Ik ben juist ervoor dat een forum van iedereen is .. geen idee waar jij iets leest dat ik hetzelfde zou kunnen doen als Michel heeft gedaan ...

ik lees niet half maar "tussen de regels door"om maar iemand te qouten.
sorry voor mijn flauwe grap ;)

Michel B4
22-12-2003, 13:22
en hoe denk jij dan dat ik supermod ben geworden,en in eerste instantie mod??

Geen idee eigenlijk, Michel V had toen besloten mensen die veel posten mod/smod te maken, aangezien jezelf zegt niet veel te posten maar alleen te lezen is het voor mij een raadsel waarom jij dat bent geworden. Mijn geval wil ik wel uitleggen als daar behoefte aan is.


hoe ik denk dat jij erover denkt?
ik denk dat jij je als admin meer voeld dan mod's en supermod's,hoe kom ik daarbij?
doordat je samen met nog een paar besluit een forum te maken en later wel weer mods gaat vragen,dan zie je in mijn ogen iemand die niet admin is als niet belangrijk..

Iedereen is toch vrij om een forum te starten ? Verplichten wij mensen hier te komen ? Dacht toch van niet ! Zoals ik al eerder tikte in deze thread voel ik me als admin niks meer dan een normale user, toen ik admin was geworden bij het voormalige vwforum heb ik daarmee meer vijanden gekregen dan vrienden.

zoals ik al aangaf omdat ik vanaf dag 1 bij et forum was,en veel met michel op et corrado forum te vinden was.
daarom ben ik toen mod geworden,en daarna supermod.meer reden zit er niet achter..

Marcski
22-12-2003, 14:33
dat bericht heb ik pas nadat dit besloten was gekregen idd..
en ik ben niet aan et strijden maar geef alleen aan wat ik vindt hoe jullie dit in besloten club hebben gemaakt.
dat geeft al aan wat jullie van de meeste mod's en s-mod's denken...

en oke ik richt me nu naar jouw maar idd het moet zijn jullie..

Michel, volgens mij de berichten op je vraag wie het VWScene Team zijn, nooit goed gelezen..
Ik heb toen dit gepost:

Voor wat betreft de moderators, sorry, maar op het moment is het gewoon nog niet nodig, omdat we nog zo klein zijn.
Op het moment dat de nieuwe server en site versie 1.0 online komen hebben we zeker hulp van een aantal moderators nodig!
Zoals ik al eerder aangaf, tezijnertijd zullen we jullie dan ook vragen ons team te komen versterken.

Ik zou mijn god niet meer weten wie op VWForum Mod of Supermod waren. Ten tijde van het offline gaan van VWForum hebben Niels en ik gewoon besloten verder te gaan, en een aantal gebeld bij wie ik wist dat ze ons konden helpen, namelijk Chris en Jaap.
Dit groepje is voorlopig voldoende om de nieuwe site op te zetten, daarna hebben we zeker hulp nodig van andere mensen.
Er is niks "besloten" aan, dit zijn gewoon 4 mensen uit Den Haag die snel bijeen konden komen om snel wat te regelen.

Tjaap
22-12-2003, 14:58
dezelfde avond nog zelfs..... het had haast ;)

Christiaan
22-12-2003, 15:08
en daar zijn wij allen bij mee, met deze hagenezen!!

Michel B4
22-12-2003, 15:22
oke laten we et hier verder maar bij houden,anders wordt dit topic erg lang.

Antera
22-12-2003, 15:28
Hm houd mijn idee maar ff bij me dan heb er zo mijn bedenken weer eens over dat sommige zich idd ineens veel meer voelen dan een ander. (hele grote punt)

Tommy
22-12-2003, 15:29
Even voor de duidelijkheid : VWForum Team waren Marcski, Michel Vermaat en ik.

Andere mods/smods stonden daar los van.

Ow sorry.. jah mijn fout. :rolleyes: Supermodd klinkt zo oppermachtig.. hahaha :D

Tommy
22-12-2003, 15:50
zoals jij dit nu vraagt heb ik al een idee hoe jij erover denkt..

ik denk dat iedereen in eerste instantie lid is en daarnaast de mod's/s-mod's/admin's dat beetje meer om et forum in goede banen te laten lopen..

Waarom voel jij je als smod wel gepasseert dat je niet in het 'clubje' zit, en ik als lid(dat waarschijnlijk meer als jou on-forum was) niet? Waarom start jij het met een vriend van je opnieuw op, en waarom vraag jij mij als gelijkwaardig lid niet om ook mod ofzo te worden? En ook in dit geval voel ik me niet gepasseerd.. Waarom zou jij dat wel zo voelen dan? Als Manace ook een forum opzet... voel je je daar ook minder betrokken, heeft hij jou benaderd?

Wat ik zeggen wil, zoals je het zelf benaderd komt het over alsof jij je als smod wel gepasseerd voelt, maar ik als gewoon ex-lid niet... snap je? we zijn toch gelijkwaardig?

He jongens kappen nou.
Nou zijn er juist een aantal bezig om een nieuw forum op te starten en zo te zien gaan we straks gewoon weer verder waar we op het vw-forum gebleven waren.

Om de simpele reden dat dit forum openstaat voor discussie zal het niet dezelfde kan op gaan. Toch geef ik je wel gelijk.

Ik ga mij straks begeven op VW Scene, en VW Forum wens ik veel succes verder, en dat loopt dan ook vast wel weer los, mij zal niemand missen. :D

Antera
22-12-2003, 16:00
We zullen wel zien hoe en wat men zal zich toch wel op beide forums verplaatsen denk ik aangezien men nu ook vaak al op meerdere forums zitten ookm vanwege de natuurlijk bergen met info die daar nog rondhangt

Michel B4
22-12-2003, 16:14
Waarom voel jij je als smod wel gepasseert dat je niet in het 'clubje' zit, en ik als lid(dat waarschijnlijk meer als jou on-forum was) niet? Waarom start jij het met een vriend van je opnieuw op, en waarom vraag jij mij als gelijkwaardig lid niet om ook mod ofzo te worden? En ook in dit geval voel ik me niet gepasseerd.. Waarom zou jij dat wel zo voelen dan? Als Manace ook een forum opzet... voel je je daar ook minder betrokken, heeft hij jou benaderd?

Wat ik zeggen wil, zoals je het zelf benaderd komt het over alsof jij je als smod wel gepasseerd voelt, maar ik als gewoon ex-lid niet... snap je? we zijn toch gelijkwaardig?

Ik ga mij straks begeven op VW Scene, en VW Forum wens ik veel succes verder, en dat loopt dan ook vast wel weer los, mij zal niemand missen. :D

ik heb vanaf het moment dat et forum offline ging al geroepen dat ik michel aan et vragen was of et overgenomen kon worden,alleen heb ik de middelen niet is wel gebleken qua server en kosten.
dus heb ik daar met prins over gesproken en die zag er wel wat in,dus moest hij erbij betrokken zijn.

als het forum wel weer online gaat zullen de oude mods weer benaderd worden met de vraag of ze weer willen meedoen.
het gaat dus niet om iets nieuws te starten maar iets bestaands alleen zal er noodgedwongen hier en daar wat aangepast worden.
uiteraard worden de mensen via mail benaderd als et weer gaat lopen,dat heeft prins al aangegeven..

Mr_LSD
22-12-2003, 16:52
Een paar dingen wat ik hier nu lees.

1. het motor incident. Ach gut, meneer kon het niet winnen en had gehoopt op bijval van de VW rijders. JAMMER! had ie maar niet zon kut opmerking moeten maken van dan rij ik er over heen met mijn auto.

2. Qua Copyright kan de nieuwe eigenaar helemaal NIKS. daar zijn een paar redenen voor maar de belangrijkste is wel dat die "huisregels" pas later zijn gemaakt, en zelfs nadat de meesten al waren geregistreerd. Als dit bekend was gemaakt middels een email dan was IK hier al niet mee akkoord gegaan. Om meerdere dingen maar vooral omdat het MIJN foto's zijn, en ik ze ook wil houden.

3. Vind het een hoop gelul om niks. Wat kan het nou rukken hoe het heet als je maar plezier hebt. Ik had er allang geen plezier meer in en was al maanden niet meer online geweest. Mis je het? Ja echt wel, 20 vragen per dag van wat zijn goede veren/dempers voor een mk2 komen echt NIET je strot uit na een paar maanden....

Voor de rest vind ik het hier leuk, ok ik lurk meer dan dat ik post maar vind de discussies erg grappig. Veel mensen die denken dat ze zwaar in de verdediging moeten tegen bewezen feiten. Daar hoef je je niet tegen te verdedigen, dat is gewoon feit.

Michel B4
22-12-2003, 16:57
we zullen wel zien hoe et zal gaan met et forum...wij gaan er in ieder geval voor.

niels_g60-power
22-12-2003, 17:34
ik zal het wel zien als het weer online is

da_vwfreak
22-12-2003, 19:03
Ik heb niet elke pagina gelezen, maar als je nu een nieuwe start maakt met de "vaste" leden dan kan het toch ook. De info gaat dan wel verloren, maar dat komt op ten duur wel weer. gewoon een nieuwe start met een nieuwe complete site is toch ook goed?

Michel B4
22-12-2003, 19:06
Ik heb niet elke pagina gelezen, maar als je nu een nieuwe start maakt met de "vaste" leden dan kan het toch ook. De info gaat dan wel verloren, maar dat komt op ten duur wel weer. gewoon een nieuwe start met een nieuwe complete site is toch ook goed?

denk ook dat dat meest makkelijke optie is en gaat worden als? et gaat lukken...

Marcski
22-12-2003, 19:10
Ik heb niet elke pagina gelezen, maar als je nu een nieuwe start maakt met de "vaste" leden dan kan het toch ook. De info gaat dan wel verloren, maar dat komt op ten duur wel weer. gewoon een nieuwe start met een nieuwe complete site is toch ook goed?

En zoals ik al eerder zei, dat is precies wat get VWScene Team gedaan heeft, getuige deze site...

Michel B4
22-12-2003, 19:13
zoals et plan er nu ligt zal et ook een nieuwe site worden alleen op het oude domein en redelijk oude styl.alleen in andere kleuren en disign...

da_vwfreak
22-12-2003, 19:18
Ik bedoel idd een nieuwe site. Zoals het oude forum was was het wel overzichtelijk en dat was een goede site, maar om nou zo veel geld er voor neer te leggen is een beetje gekkenwerk. Gewoon een goede overzichtelijke site met een fotoalbum e.d. wil er eventueel ook wel aan meewerken als men hulp nodig heeft.

evilnyntje
22-12-2003, 19:28
Ik bedoel idd een nieuwe site. Zoals het oude forum was was het wel overzichtelijk en dat was een goede site, maar om nou zo veel geld er voor neer te leggen is een beetje gekkenwerk. Gewoon een goede overzichtelijke site met een fotoalbum e.d. wil er eventueel ook wel aan meewerken als men hulp nodig heeft.

Pino, dat is ook de bedoeling van deze site! Dit is even tijdelijk, spoedig zal VWScene.nl er zijn.

Gert
22-12-2003, 19:29
Michel : mogen "we" straks ook ongeneerd een topic openen daar en zieltjes proberen te winnen ? :)

Mr_LSD
22-12-2003, 19:38
zieltjes winnen? maar hoe ga je je voet tussen de deur zetten dan? :)

Michel B4
22-12-2003, 19:38
Michel : mogen "we" straks ook ongeneerd een topic openen daar en zieltjes proberen te winnen ? :)

turrlijk mag je er gewoon komen en et over dit forum hebben,alleen vindt ik je weer erg kinderachtig om et zieltjes winnen te noemen.maar ja das jouw ware aard...

ik meld et hier omdat er genoeg zijn die er nog wel intresse in hebben en dus graag willen weten hoe et er mee gaat.
voor degene die er geen intresse meer in hebben je hoeft et niet te lezen of op te antwoorden natuurlijk...

Prinz
22-12-2003, 19:39
Tuurlijk Baldrimmer, het wordt een nieuw, open forum met plaats voor elke discussie zolang niemand erin grovelijk beledigd wordt en er geen aanzet tot haat is. (Ook al is het voor sommig mensen "Hard to be tender")

De precieze opzet wordt snel bekend zodra alles rond is.

vwleusden
22-12-2003, 19:41
Mijn hart is toch wel naar vwscene.nl gegaan.... ben gewoon een meeloper met de "Harde kern" ;)

Ik zal zeker ook op vwforum kijken maar de lol is daar echt vanaf voor mij denk ik..... maar ik waardeer je inzet Michel.

Mr_LSD
22-12-2003, 19:41
turrlijk mag je er gewoon komen en et over dit forum hebben,alleen vindt ik je weer erg kinderachtig om et zieltjes winnen te noemen.maar ja das jouw ware aard...

Wat is dat nu weer voor achtelijke opmerking? het is trouwens natuurlijk en het hoor. Die godvergeten afgekorte woorden daar word ik nu ff gek van. Schrijf als een nederlander of schrijf niet. :twisted:

Michel B4
22-12-2003, 19:43
turrlijk mag je er gewoon komen en et over dit forum hebben,alleen vindt ik je weer erg kinderachtig om et zieltjes winnen te noemen.maar ja das jouw ware aard...
Wat is dat nu weer voor achtelijke opmerking? het is trouwens natuurlijk en het hoor. Die godvergeten afgekorte woorden daar word ik nu ff gek van. Schrijf als een nederlander of schrijf niet. :twisted:

dat regel ik wel pascal.

evilnyntje
22-12-2003, 19:43
Tuurlijk Baldrimmer, het wordt een nieuw, open forum met plaats voor elke discussie zolang niemand erin grovelijk beledigd wordt en er geen aanzet tot haat is. (Ook al is het voor sommig mensen "Hard to be tender")

De precieze opzet wordt snel bekend zodra alles rond is.

Laat de promo maar hoor, ik geloof dat het geweldig word, bewaar de promo maar voor vwforum.

Michel B4
22-12-2003, 19:46
[quote="michelvr6]
turrlijk mag je er gewoon komen en et over dit forum hebben,alleen vindt ik je weer erg kinderachtig om et zieltjes winnen te noemen.maar ja das jouw ware aard...

Wat is dat nu weer voor achtelijke opmerking? het is trouwens natuurlijk en het hoor. Die godvergeten afgekorte woorden daar word ik nu ff gek van. Schrijf als een nederlander of schrijf niet. :twisted:

dat regel ik wel pascal. :twisted:

Mr_LSD
22-12-2003, 19:47
OK je regelt het, maar twee keer is ook overdreven hoor.

Michel B4
22-12-2003, 19:49
OK je regelt het, maar twee keer is ook overdreven hoor.

ja idd probeerde de quote goed te maken maar wist niet dat ie nog een antwoord poste :x

Michel B4
22-12-2003, 19:50
bij de weg ,dan is het even inplaats van ff pascal ;) :D

evilnyntje
22-12-2003, 19:52
bij de weg ,dan is het even inplaats van ff pascal ;) :D

Hey taalpurist, zet eens wat nuttigs weg, of ga een site bouwen! Bij de weg is zeker goed Nederlands?

Mr_LSD
22-12-2003, 19:55
bij de weg is goed nederlands, voornamelijk ik woon bij de weg en die maakt een ongelooflijke rotherrie. Dit is echter geen goed nederlands, wegen maken namelijk geen geluid. ;)

Michel B4
22-12-2003, 19:55
naar mijn weten is dat nog steeds normaal nederlands.en alle woorden komen ook nog es voor in het woordenboek...

evilnyntje
22-12-2003, 19:57
naar mijn weten is dat nog steeds normaal nederlands.en alle woorden komen ook nog es voor in het woordenboek...

Oke, maar alle zinnen beginnen met een hoofdletter, ook na een punt.

Michel B4
22-12-2003, 19:57
oke maar alle gekheid op een stokje...
voor degene die er wel belang bij hebben,kijk even op www.vwforum.nl

Mr_LSD
22-12-2003, 19:57
Wat is normaal nederlands? Nederlands is de snelst veranderende taal op deze aarde. Veranderd bijna net zo snel als de mening van onze regering.

Michel B4
22-12-2003, 19:58
naar mijn weten is dat nog steeds normaal nederlands.en alle woorden komen ook nog es voor in het woordenboek...

Oke, maar alle zinnen beginnen met een hoofdletter, ook na een punt.

net zoals 2 x een comma in een zin???

Gert
22-12-2003, 20:00
HAHAHAHAHHAHAHAHA

Sorry hoor maar noem je dat professioneel ?
Een rancuneuzel zin van een iemand die zich laat leiden/lijden door paniek ?

FF Quoten :

VWFORUM.NL KOMT TERUG

Een nieuw management. Een nieuwe site. Een nieuw concept. We houden het professioneel.

Hou ons in de gaten. Pin je niet vast aan de amateurs die denken vwforum.nl na te kunnen maken.

De enige echte komt dus terug !!

Unquote

Nee echt super !! ;)
Hoop dat die Prinz wel een greintje respect in zijn donder heeft .. hard nodig zo te lezen ...

Wat een Peanut ....

Tommy
22-12-2003, 20:01
turrlijk mag je er gewoon komen en et over dit forum hebben,alleen vindt ik je weer erg kinderachtig om et zieltjes winnen te noemen.maar ja das jouw ware aard...


begint gelijk onprofessioneel, past zo op het oude VW Forum dus... LOL :D

Michel B4
22-12-2003, 20:01
HAHAHAHAHHAHAHAHA

Sorry hoor maar noem je dat professioneel ?
Een rancuneuzel zin van een iemand die zich laat leiden/lijden door paniek ?

FF Quoten :

VWFORUM.NL KOMT TERUG

Een nieuw management. Een nieuwe site. Een nieuw concept. We houden het professioneel.

Hou ons in de gaten. Pin je niet vast aan de amateurs die denken vwforum.nl na te kunnen maken.

De enige echte komt dus terug !!

Unquote

Nee echt super !! ;)
Hoop dat die Prinz wel een greintje respect in zijn donder heeft .. hard nodig zo te lezen ...

Wat een Peanut ....

rainier wel,zit daar mar niet over in.

evilnyntje
22-12-2003, 20:02
oke maar alle gekheid op een stokje...
voor degene die er wel belang bij hebben,kijk even op www.vwforum.nl

Jongens jongens wat professioneel om zo te reageren: Pin je niet vast aan de amateurs die denken vwforum.nl na te kunnen maken.

Erg kinderachtig, maar ik had ook niks anders verwacht van de rechterhand van. Ga jij maar lekker het forum professionaliseren, het komt vast goed, maar blijf wel lekker daar dan.

Michel B4
22-12-2003, 20:03
oke maar alle gekheid op een stokje...
voor degene die er wel belang bij hebben,kijk even op www.vwforum.nl

Jongens jongens wat professioneel om zo te reageren: Pin je niet vast aan de amateurs die denken vwforum.nl na te kunnen maken.

Erg kinderachtig, maar ik had ook niks anders verwacht van de rechterhand van. Ga jij maar lekker het forum professionaliseren, het komt vast goed, maar blijf wel lekker daar dan.

ik heb die tekst niet geschreven dus neem geen conclusies voor je zeker weet hoe et zit.

Tommy
22-12-2003, 20:04
Gelukkig maar dat Rainier (hoofdletter ;) ) dat wel is. ;)

Gert
22-12-2003, 20:04
Ik zit nergens over in ..

Zou me meer zorgen over degene maken die uit rancune naar de dokter is geweest voor Prozac en nu in eens het TL licht weer voor de zon aanziet ..

Bravo !!

evilnyntje
22-12-2003, 20:04
oke maar alle gekheid op een stokje...
voor degene die er wel belang bij hebben,kijk even op www.vwforum.nl

Jongens jongens wat professioneel om zo te reageren: Pin je niet vast aan de amateurs die denken vwforum.nl na te kunnen maken.

Erg kinderachtig, maar ik had ook niks anders verwacht van de rechterhand van. Ga jij maar lekker het forum professionaliseren, het komt vast goed, maar blijf wel lekker daar dan.

ik heb die tekst niet geschreven dus neem geen conclusies voor je zeker weet hoe et zit.

Nou en, jij staat toch voor de zaak van het forum, dat het professioneler gaat worden. Ga je nu je keutel intrekken?

Mr_LSD
22-12-2003, 20:05
professionaliseren

Zo zo dat is nog eens een woord voor scrabble. :) :bow:

Michel B4
22-12-2003, 20:06
Nou en, jij staat toch voor de zaak van het forum, dat het professioneler gaat worden. Ga je nu je keutel intrekken?

ik sta voor et forum ja,daar trek ik me niet voor terug nee.

evilnyntje
22-12-2003, 20:06
professionaliseren

Zo zo dat is nog eens een woord voor scrabble. :) :bow:

Ik heb het ook eerst opgezocht ;)

Gert
22-12-2003, 20:06
Tijd dus voor een slotje hier ..

Propagande is wat mij betreft niks mis mee maar als de heer Speer nu met modder gaat gooien vanuit zijn speeltuin ..
geeft niks : hoop dat alles en iedereen het kan lezen .
Schept vertrouwen voor de toekomst van het VW Forum .. wie het ook gaat doen
Good move Mr Speer !! ( want ik weet dat je meelurkt hier .. hihihihihihi )

Prinz
22-12-2003, 20:08
1. Ik heb het domein inderdaad overgenomen

2. De teksten die er nu staan heb ik er niet gezet
De verwijzing is nog niet geupdate is naar de nieuwe server.

@Baldrimmer

Ik hoorde je laatst iets zeggen over vooroordelen, met jou heeft het zo te zien echt geen zin een discussie aan te gaan omdat je jezelf bij voorbaat al tegenspreekt.

Mr_LSD
22-12-2003, 20:08
Was dat niet Alfred? Maar propaganda was Josef toch?

Chrispy
22-12-2003, 20:11
Er is iemand totaal niet blij dat het oude Team hem in de steek heeft gelaten en zelf iets op willen zetten



Het is andersom. hij heeft het team in de steek gelaten, door Zonder overleg te doen wat hij denkt te kunnen.
WIJ WERDEN EROP AANGEKEKEN. de url www vwforum.nl was dan wel te koop, maar vwforum is als merknaam geregistreerd. Dus er kan altijd nog iemand komen, die geld wil zien voor gebruik van een geregistreerde naam.

MaceNL
22-12-2003, 20:21
Ik wil via deze weg Michelvr6 en Prinz veel succes wensen met de wederopbouw van het vwforum.nl

Ik hoop voor jullie dat het brengt wat jullie voor ogen hebben.

MVG MaceNL