View Full Version : vr6 blok in type 2 voor de race!
SplitBien
12-03-2004, 10:39
Hallo forummers!
Vraagje;
Ik heb een vr6 blok gekocht, een 2.9 uit 1993, kop is gereviseerd, en blok is opnieuw opgebouwd.
Nu wil ik dit blok in een golf 2 gaan hangen en die voor de race gaan gebruiken, zoals sprintjes op zandvoort en assen en gewoon vrij rijden op het circuit. :D
De kabelboom en computer zitten er niet bij maar in principe heb ik al die draden niet nodig want ik wil alleen maar een toerenteller, de rest hoeft niet te werken. Nu is mijn vraag wat ik moet doen om hem toch te kunnen starten of wat raden jullie mij aan?? En nou niet zeggen dat het zonde is van het blok ( :o ) want dat heb ik voor een prikkie gekocht.
Groeten Sabine
Allart-Ghetta
12-03-2004, 11:01
Compleet met bak en motorsteunen? Volgens mij (heb het even snel opgezocht) is het subframe van een VR6 anders dan van een 4 cilinder (het lijkt erop dat de motorsteunbevestiging aan de bijrijderszijde anders is), maar dit kan iemand anders vast bevestigen of ontkennen.
Kabelboom hoeft niet want het is toch veel leuker om met zelf programmeerbare motormanagement te rijden zoals DTA, Megasquirt of whatever.
Verder moet je een stukje uit de versteviging van de motorkap halen en ruimte maken voor de poelies door de kokerbalk een stukje in te slaan.
Verder natuurijk de auto ombouwen naar kabelschakeling (of je moet je G60 willen ombouwen).
Ehh ik heb verder geen ervaring met VR6 (laatst alleen eentje er weer in gehangen).
Ik zou zeggen wacht tot Pieter reageert of zoek hem anders zelf even op.
SplitBien
12-03-2004, 11:11
Bak zit er bij alleen de motorsteunen niet maar die wilde ik zelf gaan maken....
In ieder geval goeie opmerking dat ik ruimte moet maken voor de poulies, daar had ik ff niet aan gedacht!! En nee, de g60 bouw ik voor geen goud om dus de loop/sloop golf waar de vr6 in komt moet omgebouwd worden naar kabel schakeling maar dat is geen enkel probleem! Bedankt alvast!
Black Devil
12-03-2004, 11:22
Haha geweldig!! Leuk hoor om ermee te racen/raggen/scheuren, maar de computer moet je toch wel hebben of heb ik t nu mis?! voor de inspuiting enzo
Pedaalemmer
12-03-2004, 11:28
Haha geweldig!! Leuk hoor om ermee te racen/raggen/scheuren, maar de computer moet je toch wel hebben of heb ik t nu mis?! voor de inspuiting enzo
dat lijkt me wel.
is wel vet een golfje 2 die van binnen zo goed als gestript is puur om mee te rossen mooi hoor.
als het niks word dan wil ik het blok wel van je overnemen. :D
SplitBien
12-03-2004, 11:31
Dat is mijn vraag aan jullie......
Wel gaaf toch? Een autootje waar je mee kan racen?? Blok een beetje kietelen, auto tot de +/- 750 kg terug brengen.... Hoef ik ook niet bang te zijn dat hij stuk gaat, maakt me dan niks uit en hij gaat op de aanhanger weer mee terug naar huis.....
SplitBien
12-03-2004, 11:34
@Gtipowerrrrr: Ik kan misschien nog wel een vr6 blok regelen, ik heb alleen de beste al weg gepikt..... ;)
En ik ga er niet vanuit dat dit niet gaat lukken, ik heb alle tijd, ruimte en mogelijkheden tot mijn beschikking en ik ga net zo lang door tot ik heb geraced!!
Christiaan
12-03-2004, 11:35
moet je inderdaad pieter maar 'ns vragen
pieter@dubstreme.com
Pedaalemmer
12-03-2004, 11:37
aangzien ik warschijnlijk deze zomer niet op vakantie ga...en ik kick op gestripte racemonstertjes...mmm
ik ga denk eerst maar eens een 2de golfje erbij regelen...
thanx alvast voor de info dan weet ik wie ik kaan aanspreken wanneer de tijd rijp is
Hou je ook rekening met de pedalengroep (en dan bedoel ik koppeling)?
Je kan zoiets gebruiken: linkje (http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=33730&item=2465571752), of een pedalengroep uit een G60
En idd, Pieter weet alles waar je rekening mee moet houden..
Als je geen computer en kabelboom bij hebt, zal je er toch enige vorm van injectie op moeten bouwen. Ik weet niet wat je budget is, maar vrij programmeerbaar is idd erg leuk, zoals Allart zegt, maar goedkoper is denk ik toch proberen een complete VR6 kabelboom aan te hangen, aangezien je ontsteking ook geregeld moet worden.
Volgens mij heb je idd wel de computer nodig maar goed, leest leuk iig ;)
SplitBien
12-03-2004, 11:56
Mijn budget houdt een keer op natuurlijk maar ik kan alles goedkoop op de kop tikken..... Kan altijd nog ff kijken wat het prijsverschil is tussen een kabelboom en computer of een vrijprogammeerbaar systeem.
Aan de pedalengroep had ik gedacht, die ruk ik wel uit de vr6 van bob, haha! :D
VeeDubber
12-03-2004, 13:29
Je moet zeker een kabelboom en computer hebben anders gaat het zaakje niet werken. Er zit teveel geregelde shit op de motor om het "simpel" te doen
dta is een duur grapje.....en je kunt de motor zonder comp. niet aan de praat krijgen...mischien dat ie 1 slag draaid..meer niet..ga op zoek naar een compu van een vr6
plus als je dta hebt, komt de afstelling op de rollerbank er ook og eens bij....ga je toch richting de 3000 plus euro...voor het dta op een vr6..
SplitBien
12-03-2004, 13:46
Afstelling?? Ik ga hem "afraggen" dus veel hoeft er niet aan afgesteld te worden....
Van mij part loopt hij slecht en onregelmatig als het maar blaast......
Toch maar eens opzoek naar kabelboom en computer dan....
VeeDubber
12-03-2004, 13:53
DTA moet afgesteld worden, een standaard computer hoeft dat niet. Maar als hij slecht en onregelmatig loopt wordt de kans dat ie blaast ook een stuk kleiner. Als je lekker wil sprinten zal hij toch fatsoenlijk moeten lopen. Maar dat komt wel goed met Sabientje ;-)
Maar dat komt wel goed met Sabientje ;-)
Het kost alleen wel wat euries..
SplitBien
12-03-2004, 14:05
Ik hoop dat alles goed komt maar zoals ik al eerder zei; ik heb alle tijd en ruimte en gelukkig krijg ik einde van elke maand loon! :D
Kan mijn geld beter in mijn hobby steken dan dat ik er drugs of alcohol voor koop dus al het geld wat in de g60, kever en straks in de vr6 gaat vind ik een goede investering, je hebt er namelijk veel plezier van en je leeft maar 1 keer! ja toch? ;)
yeahhhhhhh you go girl that,s the spirit!!!!
ooooooh bientje!!! kijk eens wat ik voor je gevonden heb
http://www.slook.nl/corrado/main.php3?option=1&forum_id=427277
850 euro....
heb nog meer voor bientje,,,, snel erbij wezen bij deze http://www.slook.nl/corrado/main.php3?option=1&forum_id=427847
Jezus, Bientje gaat wel erg hardcore ineens! Mag ik ook solliciteren waar jij werkt?
bientje is zeker bezig met de sleuteldag....
niels_g60-power
13-03-2004, 16:04
als je dat ding voor de race gaat gebruiken zou ik een computer zoeken waar in iig als een snelle chip in zit. Je hebt zeker wel een computer en een kabelboom nodig om het blok aan het lopen te krijgen.
Yeah!!!That's da spirit!!!
serge pot
14-03-2004, 20:37
hmmz is dus blok met verdeler ontsteking .
hmmmzzz effe puzzelen en hardop denkend injectie krijgt toeren puls van hallsensor .je zou evt voor low budget een comp van golf 3 gti kunnen pakken ,luchtweger(die met klep en co schroef)van een bmw 2,7 liter ,benzine drukpomp en opvoer pomp van gti 16v mk 2 pakken ,drukpotje iets indrukken .zou moeten lopen op deze manier ,kabelboom van een mk2 digifant injectie is wel nodig .
Blikopener
14-03-2004, 20:43
Ligt op de zaak nog een motorsport comp van zo'n ding.
Verdeler of dis is geen probleem, heb je binnen een uur omgebouwd :p
(Deed dat vroeger wel eens snel op zaterdagmiddag in me nette kleren :D )
SplitBien
15-03-2004, 07:51
hmmz is dus blok met verdeler ontsteking .
hmmmzzz effe puzzelen en hardop denkend injectie krijgt toeren puls van hallsensor .je zou evt voor low budget een comp van golf 3 gti kunnen pakken ,luchtweger(die met klep en co schroef)van een bmw 2,7 liter ,benzine drukpomp en opvoer pomp van gti 16v mk 2 pakken ,drukpotje iets indrukken .zou moeten lopen op deze manier ,kabelboom van een mk2 digifant injectie is wel nodig .
Ik hoor weer errug goeie ideeen hier bij serge!! en dat low budget bevalt me ook wel!! Thanks!
@richard: Bedankt voor de links, ga vandaag gelijk ff wat mailtjes de deur uit doen!!
wel ff vermelden aan sander dat je het van mij hebt... ;)
Dennis@polo86c.nl
15-03-2004, 19:07
hmmz is dus blok met verdeler ontsteking .
hmmmzzz effe puzzelen en hardop denkend injectie krijgt toeren puls van hallsensor .je zou evt voor low budget een comp van golf 3 gti kunnen pakken ,luchtweger(die met klep en co schroef)van een bmw 2,7 liter ,benzine drukpomp en opvoer pomp van gti 16v mk 2 pakken ,drukpotje iets indrukken .zou moeten lopen op deze manier ,kabelboom van een mk2 digifant injectie is wel nodig .
Die 2 extra cylinders zijn dan geen probleem? :cool:
dat zijn dan reserve cilinders
serge pot
15-03-2004, 23:55
nope hij zal op 6 pitten lopen als je maar ff goed nadenkt snap je zelf wel waarom
Allart-Ghetta
16-03-2004, 09:58
En idd, Pieter weet alles waar je rekening mee moet houden..
Als je geen computer en kabelboom bij hebt, zal je er toch enige vorm van injectie op moeten bouwen. Ik weet niet wat je budget is, maar vrij programmeerbaar is idd erg leuk, zoals Allart zegt, maar goedkoper is denk ik toch proberen een complete VR6 kabelboom aan te hangen, aangezien je ontsteking ook geregeld moet worden.
Als je rotoronsteking hebt (eerste type VR) kan je met megasquirt ook makkelijk het ontstekingssyteem aansluiten en programmeren.
Ook werkt het met Ford EDIS (rotorloze ontsteking) dus denk dat het met VW (is niet alles gewoon bosch?) ook wel moet lukken.
Allart-Ghetta
16-03-2004, 10:02
dta is een duur grapje.....en je kunt de motor zonder comp. niet aan de praat krijgen...mischien dat ie 1 slag draaid..meer niet..ga op zoek naar een compu van een vr6
Hoezo dat? Als jij met je zelfinbouwcomputer benzine en vonk regelt gaat ie lopen dat kan ik je wel vertellen.
denk na allart...ik zie sabientje [ hoe aardig dat ze ook is] nog niet een zelfbouwcompu maken...tevens als hij alleen vonkt en benzine regeling heeft dan loopt ie lekker.... :(
SplitBien
16-03-2004, 10:50
Hey, dan mag ik een meisje zijn maar ik kan de g60 uit elkaar halen en weer in elkaar zetten! Maar okee, een computer maken kan ik denk ik niet, maar dan heb ik nog hulp van bob natuurlijk, electricien van beroep............
electro en compu is een heel ander verhaal dan het mechanische gedeelte bientje, maar dat geef je zelf al aan...was niet negatief bedoelt, maar je snapt me wel...
sabientje er is hulp zat hier in de omgeving desnoods gaat ie naar leon in harskamp.
SplitBien
16-03-2004, 12:59
Moet alles nog eens goed over denken, ik kan veel geld voor het blok vangen en zit er aan te denken om het blok voor de handel te doen....
Of ik moet snel een goeie carroserie tegen komen en een kabel boom en computer....
serge pot
16-03-2004, 18:35
of 3x 40dcoe er op en mechanische ontsteking :cool:
MauSeR35
16-03-2004, 21:48
past dat nou in een golf 2 dan? lijkt me nl ook wel eens gaaf om te bouwen
of in een golf 1, lekker oldschool ofzo...
vr6 in een golf 1 dachten we ook aan ik had net een koets voor der neus verkocht. Bien baalde als een stekker
Allart-Ghetta
17-03-2004, 00:38
denk na allart...ik zie sabientje [ hoe aardig dat ze ook is] nog niet een zelfbouwcompu maken...tevens als hij alleen vonkt en benzine regeling heeft dan loopt ie lekker.... :(
1: je kan Megasquirt ook kan en klaar bestellen, hoef je alleen maar te solderen en dat kan ieder weldenkend mens zeker met een electricien als kennis moet dat lukken.
2: we hadden het over wel of niet lopen, tuurlijk moet hij afgesteld worden maar op benzine en vonk kan je hem aan de praat krijgen.
SplitBien
17-03-2004, 09:35
vr6 in een golf 1 dachten we ook aan ik had net een koets voor der neus verkocht. Bien baalde als een stekker
Ja wel als je ook nog eens zegt dat je hem voor 50 euro hebt verkocht!!
Ik had je er 100 voor gegeven!! :(
Maar ja, volgende keer beter, ik was ook wel laat ermee........
GerardMkIIVR6
17-03-2004, 11:22
Zo hoort een VR6 ingebouwd te zijn in een golf II
Moeten alleen nog ff gelijke kabels op en een beetje netter gemaakt worden.
Maar in ieder geval zonder snijden in de kap enzo.
SplitBien
17-03-2004, 11:30
ZOZO!! Netjes hoor!!
Caddy-Daddy
17-03-2004, 11:52
Red Bull Blikje... leuk detail !! hihihi :D :D :D
schrauber
17-03-2004, 15:48
mss helpt dit een beetje
VR-6 ombouw golf II(19E)
LET OP: De auteur is niet aansprakelijk voor om het even
welk type van fysiek, financieel, emotioneel of een andere soort beschadiging voortvloeiend uit het gebruik van de informatie in dit document.
Algemene benodigdheden
Aandrijving:
-assen en stuurinrichting van vr6 overnemen.
ophanging:
-sportophanging, veerpootbrug voor en achter.
servo:
-zonder servo geen goedkeuring.
remmen:
-vr6 remmen overnemen.
koeling:
-G60 of 16V koeling(klima).
uitlaat:
-vanaf katalisator alles van vr6 overnemen.
Onderdelen die nodig zijn bij ombouw
golf of corrado vr6-motor 2.8l 174 pk of 2.9 190 pk.
motor met alle noodzakelijke onderdelen,injectie,alternator,servopomp, versnellingsbak met kabelbediening,motorsteun en lager (3 stck.),
radiator met ventilator(golf 3 vr6 of golf 2 G60)
Elektronica(black box),uitlaatcollector,katalisator,lambdasonde,
Motorkabelboom compleet,
Remmen Golf 2 G60( of golf 3 enkel met voor en achteraan schijfremmen),
Golf G60 met wiellagers enz....
Hoofdremcilinder van G60 of VR6, remkracht versterker van G60 of VR6,
Stuurstangen Golf 2 G60, kilometerteller golf VR6, zekeringskast (+ houder golf 2 bwjr 90-92) , kabelboom golf 3 vr6 of vanaf bwjr 90 kompleet,
Benzinetank met pomp vanaf bwjr. 90 of golf 3 VR6, gaskabel corrado VR6,
Aandrijfassen golf 16V of G60
De ophanging van Golf 16V of golf G60, koni geel of H&R
63ah batterij
origineel vr6 vanaf katalisator of uitlaat moet Groep A afmeting hebben min(63,5mm)
onderdelen die gekocht moeten worden.
vw onderdeelnummer.
357 199 201
535 129 607 E
357 199 356
357 721 335 E
02A 141 708 A
02A 141 728
357 953 513 F01C
535 953 519 A 01C
OPGELET!!!!!!!!!!!!!! Bij het inbouwen van een corrado motor vervalt het inbouwen van motordrager en de luchtfilterkast.
Alles met kennis van zaken verwijderen en VR6 onderdelen terug inbouwen.
Dit zijn de specificaties waar de wagen aan moet voldoen.
Het demonteren van de bedradingsuitrusting in het interieur
Eerst de batterij verwijderen
Verwijder eerst het volledige interieur tot en met het dashboard en de tapijt.
Alle kabels, aan het contakt en de verlichting demonteren,
De zekeringdoos volledig verwijderen en ook alle instrumenten die nog overschieten(bv radio ,middenconsole, .......) het interieur moet volledig verwijderd zijn( er mag helemaal niets meer in het voorste gedeelte van de wagen blijven)
Demonteren motor,Versnellingsbak en remmen
bumpers , grille , koplampen , radiator en tenslotte het front demonteren.
Dan is het de beurt aan de cardanassen en ophangingsonderdelen ; daarna de volledige uitlaatlijn.
Nu kan u alle losse onderdelen die nog aan de motor en versnellingsbak vaszitten demonteren inclusief alle kabels en tubes( vb: verwarming enz..)
Nu hebt u eigenlijk alleen de motor nog los te maken en te verwijderen ( dit kan samen met de versnellingsbak)
Dan moet U de totale bedradingsuitrusting in het motorcompartiment verwijderen.
Ook de volledige ophanging (draagarmen enz..) moet u demonteren.
Nu hebt U in principe vrij spel voor het monteren van de nieuwe krachtbron.
Monteren van de motor van de , Versnellingsbak en rem
Eerst de draagarmen (van golf 3 VR6 of Corrado VR6) met de stuurinrichting
van golf 2 monteren (aan de originele bevestigingspunten), daarna de vollegige stuurinrichting terug monteren
Nu de voorste motordrager van een corrado vr6 installeren
Nu is het tijd de motorsteunen te monteren.
Om de motor in te bouwen moet u de motorruimte een beetje aanpassen.
Daarom moet u aan de rechter kant (op de plaats waar de luchtfilter kast zat)
Ter hoogte van de aandrijfassen plaats maken voor de motor.
!! Belangrijk, daar zich anders schade aan de motor kan komen tijdens het rijden!!!!
U moet aan de binnenkant van de motorruimte doorvoor een uitsparing maken van 2 tot 3 cm diep en met een lengte van ongeveer 5 tot 10cm
( u kan deze indien u dat wenst proper aanwerken zodat de plaat niet beschadigd lijkt)
Als U dat gedaan hebt kan U de kabelboom en de motor monteren.
Als aanrijfassen kan U die van een golf GTI of nog beter die van een g60 gebruiken
Nadat U de kabelboom gelegd hebt en de motor gemonteerd kan U ook de rest van de aanbouwdelen monteren.
De houder van de servo kan van bijde modellen gebruikt worden
U kan de hoogte daarvan ook zelf regelen naargelang dat U dat verkiest
Bij de ombouw naar de G60 remmen moet U in gedachte houden dat U niet alle maten van velgen kan gebruiken ( 13,14 en sommige 15” velgen) kan U niet meer plaatsen wegens de grootte van de remschijven en klauwen.
Voor de koeling van de motor kan U zowel de vr6 en de g60 radiator gebruiken.
Het beste kan u gerbruik maken van de corrado vr6 radiator.
Bij gebruik van de g60 radiator moet u de hoek van de slang aanpassen.
Het aanpassen van de slang kan u doen door een metalen hoekbuisje van dezelfde diameter tussen de twee slangen te plaatsen.
Als U de vr6 radiator gebruikt moet u opletten dat bij het monteren in het front de radiator niet te dicht bij de motor staat zodat deze gaat schuren. .
Bij de gasklepvan een golf 3 vr6 moet U de bevestigingshaken van de golf 2 verwijderen en deze vervangen door de haken (lange) van een golf 3, of gewoon een corrado gasklep gebruiken
Voor de koppelingspedaal moet de lagers veranderen ( deze moet U zelf aanpassen)
Of bij gebruik van (Nr :V357 199 356) moet u niets aanpassen.
De kabelboom inbouw in golf 2 van Bj.90
In omgekeerde volgorde als het demonteren
OPGELET
Het is belangrijk dat U de juiste zekeringskast en houder gebruikt
En dat de opening vergroot moet worden
Bij het monteren van de kabelboom moet u de opening in de waterbak groter gemaakt worden.
De black box kan in de plaats van de transistor gemonteerd worden want deze is nu nutteloos
OPGELET!!!!!!
Je moet er wel voor zorgen dat er geen water aan de black box kan komen
Verder moet je er voor zorgen dat de stroomkabel voor de elektronica ( in het interieur, geel/rode stekker) permanente stroom heeft.
Verder moet u ook zien dat u juiste schema hebt van de zekeringkast.
Als u een golf 3 of carrado dashoard wil plaatsen moet je aan de achterkant van het dashboard de smalle rand afsnijden.
Aan dezijkant moet je met een hete luchtblazer her dashboard warm maken zodat je dat kan vervormen zodat de deurpanelen niet tegen het dashboard komen.
Aan de achterzijde moet je de bevestiging aanpassen zodat je het goed kan vastschroeven vanuit de motorruimte.
Je kan natuurlijk ook het originile dashboard met de tellers van een golf 2 gti gebruiken( wel moet je opletten dat de teller tot 260km/u gaat en de toerentalmeter tot 7000 of 8000 tr/m gaat, en het moet van na1988 zijn) een elektronische teller die kan je herkennen aan de meerpolige stekker.
Het kan ook zijn dat de teller mechanisch is en dan moet je dat nog ombouwen of gebruikmaken van het eerder genoemde passat onderdeel
Bij vr6 motoren met een klimaatregeling(airco) moet je dat je de riemen met nummer VW028 903 137T gebruiken hiervoor gebruik je dan best de versie van de
corrado vr6
created by .........
SplitBien
17-03-2004, 15:52
Zooooowh dat is een heel verhaal!!
Daar kan ik wat mee!! BEDANKT!!!!!! ;)
schrauber
17-03-2004, 16:02
hier horen nog een hele hoop foto's bij van tijdens een ombouw
maar ik denk dat dat wat te veel zal zijn
grtz filip
OakgreenVR6
17-03-2004, 18:01
Wel zo netjes om ff de naam van de auteur/bron te vermelden, want dit heb je niet zelf geschreven.
VolkswagenRacing
17-03-2004, 18:51
Als ik nog eens ergens aan ga beginnen log ik ook in als meisje in laat ik me vriendin de rest op knappen ;)
schrauber
17-03-2004, 20:36
ik heb enkele delen op de website van doppelwobber gehaald zoals de onderdeel nummers en de benodigdheden
en dan omgezet zoals ik de ombouw reeds gedaan heb
........
Ja wel als je ook nog eens zegt dat je hem voor 50 euro hebt verkocht!!
Ik had je er 100 voor gegeven!! :(
Maar ja, volgende keer beter, ik was ook wel laat ermee........
je had zelf gezien dat ik hem aan het slopen was maar nooit gevraagd wat ik met de koets ging doen. :D
Als ik nog eens ergens aan ga beginnen log ik ook in als meisje in laat ik me vriendin de rest op knappen ;)
je hoeft echt niet als een meisje in te loggen hoor, iedereen helpt elkaar dat is het leuke van een forum waar je alles kan uitdelen met elkaar.
als je aandacht wilt moet je ff inloggen op 538chat als LINDA ofzo :p
VolkswagenRacing
18-03-2004, 09:51
je hoeft echt niet als een meisje in te loggen hoor, iedereen helpt elkaar dat is het leuke van een forum waar je alles kan uitdelen met elkaar.
als je aandacht wilt moet je ff inloggen op 538chat als LINDA ofzo :p
Ik heb t niet over aandacht,.. Maar net dat beetje meer wat ze voor je doen.
En elk beetje is mooi meegenomen.
SplitBien
18-03-2004, 12:22
Veel mannen voelen zich toch ook wel bedreigt als een vrouw verstand heeft van auto's...... Niet alle maar wel veel!
Allart-Ghetta
18-03-2004, 13:07
Zo hoort een VR6 ingebouwd te zijn in een golf II
Moeten alleen nog ff gelijke kabels op en een beetje netter gemaakt worden.
Maar in ieder geval zonder snijden in de kap enzo.
Dat RedBull blikje doet het hem hehe :D
Pedaalemmer
18-03-2004, 16:36
nieuwe brandstof is redbull....maar dan vraag ik me af wat duurder is redbull of benzine ;)
VolkswagenRacing
18-03-2004, 17:00
Lijkt me juist gaaf..
Sleutelen met me vriendin :)
Maarja begin t topic te laten afdwalen.
Succes met je projectje
Veel mannen voelen zich toch ook wel bedreigt als een vrouw verstand heeft van auto's...... Niet alle maar wel veel!
ik heb ook geluk met mijn meisje hoor. door haar heb ik het vw virus en we rijden allebei een mk1 gti. enne sleutelen dat kan ze ook wel.
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Caddy-Daddy
18-03-2004, 20:48
Pirelli als je aandacht wilt moet je ff inloggen op 538chat als LINDA ofzo
Hahaha meneer spreekt uit ervaring?? :p :p :p
ha ha die Ron jij weet wat ik bedoel.
VolkswagenRacing
19-03-2004, 00:21
Ik dacht dat je bedoelde onder de naam Kim inlogen in de Bi-meiden room van TMF. Alleen dan kom je weer allemaal de zelfde gasten tegen als hier ;)
Ik dacht dat je bedoelde onder de naam Kim inlogen in de Bi-meiden room van TMF. Alleen dan kom je weer allemaal de zelfde gasten tegen als hier ;)
is dat zo? ga ik ff doen .
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.