View Full Version : Intresse peiling 76 Antenne bal
Hier eens even kijken of er intresse is voor antenne balletjes van het bekende 76 oliemerk. Zal er morgen even een foto van plaatsen, maar de meesten weten wel waar het overgaat. Prijs zal rond de €4,- liggen exclusief verzendkosten. Laat maar horen als je intresse hebt, dan kan ik er meteen een aantal bestellen.
Djinn_4fun
27-02-2006, 10:01
foto?
Big_Mac_Mark
27-02-2006, 11:06
Wil der wel eentje! Just let me know, dr low!
Het zijn die oranje neem ik aan? met blauwe 76 er op? count me in!
Foto zou idd wel makkelijk zijn. Bijdeze dus
http://www.smartgroups.com/picvault/34088970.jpg/Antenne_Ball_76.jpg
Het zijn die oranje neem ik aan? met blauwe 76 er op? count me in!
doe mij dus maar eentje, liefst even meenemen de 26ste anders zijn er meer verzendkosten dan productkosten. of ben ik nu weer te nederlands?
Geen probleem hoor. Zoals het er nu naar uitzie ben ik er dan ook bij. En we zijn allemaal zo denk ik.
breadfan83
27-02-2006, 12:45
ik wil dr ook eentje, neem aan dat die verzendkosten de wereld ook niet zijn
schrijf me iig maar op! thx
miss weer n lijstje maken?
1) Breadfan, 1st.
2)
3)
4)
5)
1) Breadfan, 1st.
2) Freak, 1st
3) Big Mac Mark, 1st
4)
5)
1) Breadfan, 1st.
2) Freak, 1st
3) Big Mac Mark, 1st
4)
5)
Verzendkosten zijn €5,50 omdat ze niet door de brievenbus kunnen. En het lijstje is prima
1) Breadfan, 1st.
2) Freak, 1st
3) Big Mac Mark, 1st
4) Benji, 1st.
5)
foto?
http://album.zoom.nl/user/6755/images/640/559393/a2SGlB.jpg.jpg
http://album.zoom.nl/user/6755/images/640/559394/C1F1ap.jpg.jpg
:cool:
BasLacrosse
27-02-2006, 15:06
als ik een antenne had :D
gebruik je ze als ventieldop ;)
BasLacrosse
27-02-2006, 15:30
hmmm... :D:D
ik wil er ook wel 1 laat maar even iets weten wanneer je ze hebt greetz sparie
ik wil er ook wel 1 laat maar even iets weten wanneer je ze hebt greetz sparie
Okee
Big_Mac_Mark
27-02-2006, 16:55
Hoop dat je ze mee sleept de 26e...Ik zal er zeker zijn, dus zou mooi zijn als ik hem dan kon halen!
Hoop dat je ze mee sleept de 26e...Ik zal er zeker zijn, dus zou mooi zijn als ik hem dan kon halen!
for me the same...
Ik zal ze zeker meenemen, samen met nog wat andere moon eyes artikelen. O.a stickers, t-shirts, petjes, antenne ballen.
Big_Mac_Mark
27-02-2006, 17:08
Ik zal ze zeker meenemen, samen met nog wat andere moon eyes artikelen. O.a stickers, t-shirts, petjes, antenne ballen.
Hmmz, das wel rielekst! Komt er voor die meeting ook iets van herkenning eigenlijk? Blaadje achter het raam met de forumnaam ofzo?
Het is niet dat ik je de handel wil ontnemen, maar in de regels voor de meeting staat dat zogenaamde 'kofferbakverkoop' niet is toegestaan. Zelf zou ik het namelijk ook wel relaxt vinden als er wat leuke shirts, stickers etc liggen.
Black Devil
27-02-2006, 17:18
Ik wil er ook 1tje!!!! ben op de meeting de 26e
volksfahrer.nl
27-02-2006, 18:06
hoop geld voor een stukkie piepschuim wat in Amerika bij de pomp word weggegeven voor nop.
volksaddiction
27-02-2006, 18:18
hoop geld voor een stukkie piepschuim wat in Amerika bij de pomp word weggegeven voor nop.
Zeik niet !! :chair: :D
Op de meetings durven ze er 8 euro voor te vragen, dus er is nix miss mee !!
Mijn empi bal komt bij CSP vandaan en daar zijn ze ook minimaal 5,- euro.
steven16v
27-02-2006, 18:18
Ach, een reisje naar amerika is denk ik wel ietsje duurder. :rolleyes:
Tsjaa, gekocht bij de jongens van Kieft & Klok op het KWF voor 1 eurie. :D
Zullen we het heer wel on-topic houden aub :chair:
Het is niet dat ik je de handel wil ontnemen, maar in de regels voor de meeting staat dat zogenaamde 'kofferbakverkoop' niet is toegestaan. Zelf zou ik het namelijk ook wel relaxt vinden als er wat leuke shirts, stickers etc liggen.
Ik ga daar geen kofferbak verkoop doen. Ik hou mezelf wel aan de regels. Als je iets wilt kan ik je het een en ander mailen en dan meenemen.
Effe uppen. Morgen gaat de bestelling. Kunnen meegenomen worden de 26e.
Nog ter informatie voor de mensen. De balletjes zijn niet van hardplastic gemaakt, maar van piepschuim.
Weet je wat nog het mooiste is?? Het hele merk bestaat niet eens meer :) het is een aantal jaren terug overgenomen door een andere olie concern Conoco geloof ik.dus hij is nu dus al oldschool!!:)
Wanneer komen de Conoco antenne balletjes dan? :D
breadfan83
28-02-2006, 14:39
1) Breadfan, 1st.
2) Freak, 1st
3) Big Mac Mark, 1st
4) Benji, 1st.
5)
als de anderen nou ook effe de lijst invullen... is wat makkelijker dan de hele zooi te doorlopen...
en idd, wanneer komen die ballen van t andere concern? :P
He kun je ook nog aan andere dingen komen, mijn kever is groen dus groen zou mooi zijn heb al een grote ratfink op de hoedeplank. Laat het me maar even weten!
Weet je wat nog het mooiste is?? Het hele merk bestaat niet eens meer :) het is een aantal jaren terug overgenomen door een andere olie concern Conoco geloof ik.dus hij is nu dus al oldschool!!:)
THX Emiel, dan wordt het misschien tijd dat we eens naar Conoco opzoek gaan.
Ook eentje voor mn broertje graag:
1) Breadfan, 1st.
2) Zweiter, 1st
3) Big Mac Mark, 1st
4) Benji, 1st.
5) Rebel 85, 1st (weinig actief hier, communicatie maar via mij)
Black Devil
01-03-2006, 08:22
1) Breadfan, 1st.
2) Zweiter, 1st
3) Big Mac Mark, 1st
4) Benji, 1st.
5) Rebel 85, 1st (weinig actief hier, communicatie maar via mij)
6) Black Devil 1st.
Big_Mac_Mark
01-03-2006, 10:48
Tsjaa, gekocht bij de jongens van Kieft & Klok op het KWF voor 1 eurie. :D
Das ook uniek, daar iets voor weinig weg kunnen halen... :D :tongue:
breadfan83
01-03-2006, 13:07
1) Breadfan, 2st.
2) Zweiter, 1st.
3) Big Mac Mark, 1st.
4) Benji, 1st.
5) Rebel 85, 1st. (weinig actief hier, communicatie maar via mij)
6) Black Devil 1st.
nog effe n tweede voor mij! :D
De balletjes zijn binnen. Het is makkelijk om nu al te betalen, dan hebben we de 26e ook geen problemen wat betreft kofferbak verkoop. PM me je adres gegevens en dan kan ik je mijn gegevens geven.
Effe uppen voor diegene die besteld hebben en voor diegene die willen bestellen.
Hier mag een slotje op hoor
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.