View Full Version : Mijn G60 nog een paar cm omlaag gezet en Corrado Steelies eronder
Klaas16v
27-02-2006, 17:21
Vanmiddag samen met een maatje van me mijn G60 wat dichter bij aarde gebracht... Om precies is hij voor nog 6 cm gezakt, en achter 7cm (of 8)
Heb nu geen schroefdraad meer over, of ik moet die ene veer ertussen vandaan halen.
Voor:
http://www.mijnalbum.nl/Foto%3DQZVOG8EU.jpg
Na:
http://www.mijnalbum.nl/Foto%3DB7IU3IBO.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto%3DFKEZGUH6.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto%3DD3N8JQ4Z.jpg
:woowoo:
chrisjuh
27-02-2006, 17:26
Lekker laag! Niks meer aan doen ( en drempels ontwijken) :)
Lekker LAAAAGGG nice houden zo en niet te zware mensen meenemen gehgeh :D
Klaas16v
27-02-2006, 17:32
Is geen verbreed staal, zijn winterwielen van golf 2 en corrado G60 (Optie velgen)
Lijkt mooi! Ik vind ze origineel nog mooier dan verbreed, geloof ik.
Enne...best laag niet? :D Wel heel erg gaaf zo.
Edition_one
27-02-2006, 17:37
jaja jouwe ligt el lekker laag joh
mooie auto
Hallo Klaas!
Ziet er goed. Die voorspanveer, die kleine, moet je niet verwijderen. Als je dan uitveert vanwege een kuil in de weg ofzo dan kan je hoofdveer verschieten en scheef op de veerpoot komen te staan met alle gevolgen van dien! Niet doen dus!
En je hebt dus al andere velgen, of zijn dat winterbanden? Aangezien je die G60 velgen voor mij zou bewaren. Maar dat staal vind ik ook wel erg mooi. Hoor het anders wel op msn van je!
Klaas16v
27-02-2006, 17:51
Ruben, ze liggen hier klaar.. je kan ze zo een keer op komen halen als je wilt... Spreek je op msn wel erover ;)
Damn, platte bandjes... 165/45-15 zeker??
Klaas16v
27-02-2006, 18:31
165/50/15, Bridgestone Potenza's
Matthijs de Graaf
27-02-2006, 18:32
Ziet er dik uit kerel!
Velgen komen me heel bekend vooor haha
corrado-usa
27-02-2006, 18:37
Zier er goed uit, mooie golf 2 g60
Big_Mac_Mark
Gatverredamme! Dat ziet er geil uit! Steelies zijn ÜBER!!!!
8vdriver
zozo dik hoor, zelfs met originele stalen wielen zo een dikke auto.
golf mkII 16v
27-02-2006, 20:42
Lekker laag! Niks meer aan doen ( en drempels ontwijken) :)
zat met die van mij ook al klem op zn k.u.t. drempel
is ind.lekker laag ziet er goed :D
Ziet er een stuk beter uit klaas !!
snellesjaak
27-02-2006, 22:57
heerlijk laag die auto! En wat betreft drempels, er is altijd een alternatieve weg zonder drempels die je kunt nemen om op je eindbestemming te komen... :woowoo:
heerlijk laag die auto! En wat betreft drempels, er is altijd een alternatieve weg zonder drempels die je kunt nemen om op je eindbestemming te komen... :woowoo:
Ja, dat heet het fietspad :mad:
Maar ik moet zeggen dat ziet er goed uit ,
maar ik zou met die hoogte de snelweg niet eens kunnen halen :(
met mijn 7cm heb ik het al zwaar genoeg...... :(
Volkswagenaar
28-02-2006, 08:01
netjes, lekker sober zonder fratsen.
mooi hoor, ziet er top uit, zo plat op zn buikie!
BasLacrosse
28-02-2006, 14:05
tof!! wat voor schroefset ligt daar nou onder? Zo laag is gewoon perfect... :D
Matthijs de Graaf
28-02-2006, 17:26
@baslacrosse, er zit een supersport schroefset onder en die ligt op z'n laagst.
Gister mee gereden en nog ff staan kijken maar hij ligt egt laag.
BasLacrosse
28-02-2006, 18:17
oke tof, daar hoopte ik al op, aangezien ik over 2 weken zo'n set via ebay ga bestellen van supersport, want zo laag wil ik ook met 15 inch :D
heb nu 80/40 met verkorte veerschotels voorop van 1,5 cm :D
Klaas16v
28-02-2006, 21:38
Dan hoop ik dat jij niet zoveel hoge drempels hebt, als ik hier.... als ik mn straat uit wil moet ik al een enorme drempel over, en zelfs als ik er schuin overheen ga, neemt ie mn halve onderkant mee...
Binnenkort maar even de onderkant bekijken haha.
Is inderdaad een supersport schroefset met 16 cm schroefdraad, en ik heb hem op zijn laagste punt gezet. Lager kan en wil ik niet, aangezien ik nog wel langer met deze auto wil rijden hehe
BasLacrosse
01-03-2006, 10:53
hehe... maar wel petje af! Was vandaag in Zwolle, nou daar stikt het er ook van, leuk als er voorbijgangers lopen, SRRRGHHH,.. Maar in Emmen valt het allemaal nog wel mee met de drempels.. als ik hem heb laat ik je wel wat foto's zien..Maak effe meer foto's trouwens :P
super mooi auto !!! :woowoo:
knap gedaan om hem zo laag te krijgen, maar wat voor banden zitten er op die steelies, k vind ze egt masterlijk eronder staan :D :cool:
zozo dik hoor, zelfs met originele stalen wielen zo een dikke auto.
En dat is wat hier hier altijd duidelijk willen maken op het forum :)
BasLacrosse
01-03-2006, 15:20
is natuurlijk niet zomaar staal he ;)
Klaas16v
03-03-2006, 19:08
@ Erik_edition, knap om zo laag te krijgen is het niet, maar proberen je onderkant niet te beschadigen, dat wel haha
Banden zijn 165/50/15.
Velgen heb ik gekocht omdat ik ze veel mooier vind dan die g60 wielen. Maar deze zomer blijf ik nog wel ff op deze rijden denk ik.
Eerst word de linkerkant vand e auto overgespoten, omdat daar 2 grote krassen zitten (vandalisme), en heeft een deuk op het achterscherm onder het achterlicht...
Maar ik ben nogal wisselend, best kans dat ik hem in maart/april helemaal over laat spuiten, natuurlijk wel in de orginele kleur
@ Erik_edition, knap om zo laag te krijgen is het niet, maar proberen je onderkant niet te beschadigen, dat wel haha
Banden zijn 165/50/15.
Velgen heb ik gekocht omdat ik ze veel mooier vind dan die g60 wielen. Maar deze zomer blijf ik nog wel ff op deze rijden denk ik.
Eerst word de linkerkant vand e auto overgespoten, omdat daar 2 grote krassen zitten (vandalisme), en heeft een deuk op het achterscherm onder het achterlicht...
Maar ik ben nogal wisselend, best kans dat ik hem in maart/april helemaal over laat spuiten, natuurlijk wel in de orginele kleur
:D beschadigen weet ik alles van :rolleyes: ,
velgen staan er egt super onder, jammer van die beschadigingen :mad: , mensen zullen altijd jaloers blijven,
ik heb nu wel een mooi voorbeeld van een supersport setje ;)
ga zo door :rock:
Klaas16v
03-03-2006, 22:30
jammer van die beschadigingen :mad: , mensen zullen altijd jaloers blijven
ja helaas wel. En wat ze er leuk aan vinden... Geen idee.
Hier een foto met de beschadigingen omcirkeld. De 2 krassen op voor en achterdeur en deuk
http://img334.imageshack.us/img334/3059/ddf2vj.jpg
:eek: heeft er iemand een nieuwe emmer en een tisseu? :eek:
prachtig :woowoo:
gelukkig dat de krassen op de deuren zitten
deuk moet ook wel mooi te maken zijn ;)
gaat helemaal goed komen, ik zie het al :)
BasLacrosse
07-03-2006, 08:55
nieuwe foto's van voorkant etc etc etc al gemaakt? ;)
Banden zijn 165/50/15.
is 15 inch van seat ibiza wintervelgen(en volgens mij niet van vw)is moeilijk aan te komen, zelfs bij de vw dealer zeggen ze dat ze niet bestaan in 15 inch
ben er naar op zoek geweest en kwam via via te weten dat er een boek is waar stalen wielen in te koop staan en daar staat in dat het optie is bij seat
Klaas16v
10-03-2006, 21:58
Zijn 100% zeker Corrado G60 en Golf G60 optievelgen ;)
Reaper Kustoms
10-03-2006, 23:33
ai, wat een vuillakken van die krassen... heb ik ook eens gehad; gelukkig vlak voordat ik hem helemaal ging spuiten.
succes ermee... komt wel goed zo te zien
BasLacrosse
11-03-2006, 08:55
is 15 inch van seat ibiza wintervelgen(en volgens mij niet van vw)is moeilijk aan te komen, zelfs bij de vw dealer zeggen ze dat ze niet bestaan in 15 inch
ben er naar op zoek geweest en kwam via via te weten dat er een boek is waar stalen wielen in te koop staan en daar staat in dat het optie is bij seat
Jij moet wat beter onderzoek doen eerst... :chair:
bartelzz
11-03-2006, 09:12
Staat super zo laag, en i.c.m. staal lijkt het echt vet.
oke tof, daar hoopte ik al op, aangezien ik over 2 weken zo'n set via ebay ga bestellen van supersport, want zo laag wil ik ook met 15 inch :D
heb nu 80/40 met verkorte veerschotels voorop van 1,5 cm :D
Gaat mij net zo, wil het setje ook binnenkort bestellen via ebay, maar of ik zo laag ga.... :rolleyes: lijkt wel vet, maar bij ons in bedum zijn er nog een paar redelijke drempels... :(
Klaas16v
11-03-2006, 20:09
wat dacht je van hier.... amersfoort en spakenburg zijn 1 grote drempel
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.