PDA

View Full Version : eindelijk een dak boven zijn hoofd!

ingrob
28-02-2006, 13:31
na ±6jaar sleutelen half op de stoep/straat heeft mijn mk1 eindelijk een dak boven zijn dak.......
ik ben sinds 2weken verhuisd en heb zowaar plek voor mijn audi en golf op eigen terrein.

foto is net gemaakt trouwens:hug:

http://www.xs4all.nl/~ingrob/robin/golfondercarport.jpg

eerst nog even wat aan het huis doen en dan weer als een gek aan de auto werken.
en hopen dat hij een beetje gereed is voor het volksforum meeting.

er ligt nog om gemonteerd te worden:

verbrede 14"steelies 7,5j en 8j
weitec 60/60 verlagingset
mfa cockpit met schakelaar en draadboom
achterklep zonder roest :redface:
een paintjob moet ook nog gebeuren en wat kleine dingetjes dus ben nog niet klaar.

iig heb ik er weer veel plezier in om onder een afdakje te werken ipv op de stoep te liggen.

LRR
28-02-2006, 13:50
Gefeliciteerd met je nieuwe onderkomen !!!!! En succes met droog sleutelen !!!

Grtz............. LRR

pirelli
28-02-2006, 18:05
mfa ? dat zit toch standaard in een gti? maar ziet er goed uit hoor , de mensen zullen je ook wel voor gek verklaren dat je zoveel moeite voor je auto doet. heb ook al het 1 en ander naar mijn kop gekregen dat ik dat allemaaal doe. heb net een contract binnen voor twee garage,s naast elkaar vlak achter het huis.

Der Typ Siebzehn
28-02-2006, 18:08
mfa ? dat zit toch standaard in een gti?

standaard in een GTI vanaf modeljaar 1983 (1800cc).

Golf_1_gts
28-02-2006, 18:22
Nice heb je daar toevallig een elektrische schema van liggen van dat mfa gebeuren?

GolfII
28-02-2006, 18:54
Dat doe je heel goed ingrob, m'n meissie en ik zijn ook opzoek naar een koopwoning en hebben als wens (lees "onbespreekbare eis") een garage, carport of oprijpad (ook in díe volgorde!). Dat is zó lekker om thuis te sleutelen/poetsen etc. aan je auto.

Je plannen voor de I zijn ook goed, er is dan nog een hoop te doen. Snel je huis af en aan de slag met de Golf.

PS
Wanneer is de forum-meeting trouwens? :dunno:

ingrob
28-02-2006, 19:36
Dat doe je heel goed ingrob, m'n meissie en ik zijn ook opzoek naar een koopwoning en hebben als wens (lees "onbespreekbare eis") een garage, carport of oprijpad (ook in díe volgorde!). Dat is zó lekker om thuis te sleutelen/poetsen etc. aan je auto.

Je plannen voor de I zijn ook goed, er is dan nog een hoop te doen. Snel je huis af en aan de slag met de Golf.

PS
Wanneer is de forum-meeting trouwens? :dunno:

als het je eerste huis word wens ik je veel succes want dat is bijna niet op te brengen ook al werk je met ze 2en.
dit is mijn 2e huis en heb het eerste huis in 1996 (goeie tijd)gekocht en zo dus een hoop overwaarde meegenomen.
een garage was ook een optie maar we werken beide 4 dagen en dan zit je tot je oren in de financien en ik wil toch nog leuke dingen(lees:dure hobbies) blijven doen.

forummeeting staat bij de meeting topics.

GolfII
28-02-2006, 19:47
ach, 1ste huis, 2de huis.... Dat is voor iedereen anders denk ik. Maar wij zitten wel in net zo'n dure gemeente als jullie.

Black Devil
28-02-2006, 20:04
super!!!! onze golf 1 staat nu in mijn garagebox waar normaal altijd de vr6 staat, we gaan aan de gang met een carport bouwen idd is het beste lekker droog

ingrob
01-03-2006, 19:58
super!!!! onze golf 1 staat nu in mijn garagebox waar normaal altijd de vr6 staat, we gaan aan de gang met een carport bouwen idd is het beste lekker droog

maar nog wel koud zeg:eek:
maar handschoenen aan en dan gaat het wel als je maar bezig bent. ;)

ingrob
02-03-2006, 09:59
Nice heb je daar toevallig een elektrische schema van liggen van dat mfa gebeuren?
nee dat heb ik niet maar je haalt dat ook uit het boek van haynes of anders ron21 even mailen