View Full Version : Electrische recaro's verwijderen
Dat ben ik binnenkort van plan... Didn't take a close look yet, maar ja ik voorkom liever dan dat ik genees. De onderdelen van de motortjes hiervan schijnen niet meer verkrijgbaar te zijn dus het zou wel prettig zijn als ik niets sloop en ze er gewoon weer netjes in kan zetten als ze bekleed zijn. Dus alle tips and tricks zijn zeer welkom.. waar op te letten, wat absoluut niet te doen, enz. De stoelen zal ik op zich wel eruit krijgen denk ik :rolleyes:
Niemand dus... okee, dan sloop ik ze er wel gewoon uit nu :D
Volgt allemaal vanzelf als je ze uit elkaar haalt.......is niet zo moeilijk.
Kan je niet de afmetingen en gegevens achter halen van het motortje en dan hem gewoon vervangen voor een nieuwe.
Kijk anders even op www.conrad.nl
Daar verkopen ze ook motortjes die in de auto industrie worden gebruikt!
Koen is sleeping
03-03-2006, 12:46
Wat ga je doen? Golf weer de weg op? :)
Nee hoor, voorlopig nog niet, daarom juist... nu alle tijd om de stoelen en achterbank rustig opnieuw te laten bekleden. Alleen eerst nog stof zien te vinden, wil niet zo lukken :(
Standaard stof ? Stijn was pas bij een bekleder die een hoop had liggen
PM of mailtje doet wonderen
Nee liefst alcantra, zwart en antraciet.
Pedaalemmer
07-03-2006, 22:47
je kunt weinig kapot maken aan de recaro`s...goed opletten met de clipjes en draaimechanisme`s. De Motertjes hoef je niet los te halen enkel het onderstel (6 x imbus)
Nou Stijn, je had gelijk: ik krijg niet eens antwoord op mijn aanvraag voor een offerte. Maar ja, ik heb dus de site bekeken en denk zelf niet dat ze alleen stof verkopen, bij hen zal het waarschijnlijk alles of niets zijn.
Ow je had het daar toch geprobeerd ? :(
Chris weet er vast ook een waar ze het wel los verkopen
Mk1-Addict
30-03-2006, 16:20
hoi Heleen,
heb de mijne laten bekleden door Cabrio-Hoods (http://www.cabriohoods.nl/) in Vianen, erg netjes geworden! motoren hoeven er idd niet af, als je ze gaat demonteren meteen even de zittingen verwisselen, heb je weer een stevige instap (kan hij ook netjes repareren hoor)
http://www.volksforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=3486&stc=1
stoel wel ff in de hoogste stand zetten voor je de stroom er af haald
anders kan je niet bij de achterst inbus bout
denk dat ze ze inmiddels wel eruit heeft ;)
denk dat ze ze inmiddels wel eruit heeft ;)
hoop ik wel :D
maar meer ter informatie jaap :thumbup:
Twee jaar later zitten ze er nog steeds in hoor :tongue: Maar toch handig die info want ze moeten er nog wel een keer uit!
Pedaalemmer
19-03-2009, 17:07
Lol!
Tjaap is misschien top poster maar ik ben top forum vervuiler :cool:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.