PDA

View Full Version : Golf III Variant veren vraagje

AntiAlfa
03-03-2006, 20:13
Goedeavond,

Twee vraagjes:

• Kan iemand mij vertellen wat ik allemaal weg moet halen om de achterveren te vervangen? (Golf III TD Variant bj:97)
Naar mijn inziens moet ik de zijwanden van kofferbak weghalen of is dit niet nodig?

• Nog iets waar ik speciaal op moet letten of gelijk even moet controleren.

B.v.d.

Fijn weekend.

Edwin.

Marcski
03-03-2006, 21:26
je hoeft helemaal niets weg te halen (afgezien van wat je in de achterbak hebt liggen ;))
als je het tapijt van de wielkast wegtrekt (er zit zelfs een luikje met klitteband, maar als je daaraan trekt, trek je toch het hele tapijt los)
daaronder zit een stukje schuim in een groter stuk. Kleine stukje eruit halen, en je kan zo bij de bovenste veerschotel.

De onderste schokbrekerbout zit altijd muurvast (M16), dus lucht is aan te bevelen.
Als je dat niet tot je beschikking hebt, kan je de schokbreker ooknaar achter kantelen ipv loshalen, maar langs de vulhals gaat dat maar net

AntiAlfa
04-03-2006, 22:00
je hoeft helemaal niets weg te halen (afgezien van wat je in de achterbak hebt liggen ;))
als je het tapijt van de wielkast wegtrekt (er zit zelfs een luikje met klitteband, maar als je daaraan trekt, trek je toch het hele tapijt los)
daaronder zit een stukje schuim in een groter stuk. Kleine stukje eruit halen, en je kan zo bij de bovenste veerschotel.

De onderste schokbrekerbout zit altijd muurvast (M16), dus lucht is aan te bevelen.
Als je dat niet tot je beschikking hebt, kan je de schokbreker ooknaar achter kantelen ipv loshalen, maar langs de vulhals gaat dat maar net

Niks weghalen, Daar ben ik blij om. Scheelt een hoop werk. Bedankt voor je reactie.
Lucht heb ik gelukkig.....

http://www.luijpen.nl/afbeeldingen/garage2.jpg

Ja ik weet het, moet nog opruimen :D

Groeten.

Edwin