PDA

View Full Version : graspop 2006


jappie86
04-03-2006, 09:48
de eerste namen voor graspop 2006 zijn bekent: o.a. whitesnake, guns 'n roses!!!, soulfly, opeth, nile, obituary, deicide, motorhead!, cradle of filth, in flames, after forever.
ik hoop dat ik dan al vakantie heb zodat ik kan gaan! :rock:

Ebut
04-03-2006, 10:39
Klinkt goed! :rock:

Wanneer is het precies?? Want ik ga ook al naar Motörhead en Soulfly op Wâldrock :D
Hmmm In Flames en Nile zijn ook wel vet....

jappie86
04-03-2006, 11:04
het is 23 t/m 25 juni.
http://www.graspop.be

Ebut
04-03-2006, 11:10
Ziet er wel goed uit!! DragonForce komt ook!!

Maar ook op Wâldrock zie ik nu! :rock:

G-eert-40
04-03-2006, 13:44
in flames en dragonforce rules :rock: grasspop ga ik misschien ook wel naar toe.

G-eert-40
04-03-2006, 16:11
kan nu al geen keuzes meer maken :D

Der Typ Siebzehn
04-03-2006, 16:30
aahhhh, Motörhead, Motörhead, Motörhead :own: (forget the rest!)
ik zal dit jaar hoogstwaarschijnlijk(voor de 1e keer) naar Graspop gaan.

jappie86
04-03-2006, 18:27
ik heb ze graspop 2004 al gezien :rock: :tongue:

Ebut
05-03-2006, 09:53
Heb ze op Fields gezien :rock: Die mannen zijn super!

Der Typ Siebzehn
05-03-2006, 15:01
Heb ze op Fields gezien :rock: Die mannen zijn super!

op Fields heb ik ze ook gezien, daarna nog es in oktober in 013, ze schijnen trouwens al zo´n beetje een vaste act te zijn op graspop heb ik gisteren nog vernomen. Lemmy rules!!! Hij is zo ongeveer de enige echte rocker in de muziekbusiness, de rest is allemaal fake. Ik blijf het alleen jammer vinden dat Motörhead niet meer in dezelfde bezetting is als eind jaren zeventig, begin jaren tachtig, de legendarische Kilmister-Clarke-Taylor line up.

Ebut
06-03-2006, 08:43
Maar je kunt niet alles hebben ;)

Zij zijn inderdaad nog de echte rockers. :rock:

Nou ja, er zijn wel veel meer echte, maar zo bekend en groot als zij zijn...

Der Typ Siebzehn
06-03-2006, 18:07
A. Maar je kunt niet alles hebben ;)

B. Zij zijn inderdaad nog de echte rockers. :rock:

C. Nou ja, er zijn wel veel meer echte,

D. maar zo bekend en groot als zij zijn...


A. Dat is waar.....

B. Dat is ook waar, klopt helemaal:rock:

C. Wie zijn dat dan? Die zullen eerst nog geboren moeten worden :D Bon Scott was ook een echte rocker, maar die is helaas allang dood.

D. nou ja, ze zijn vrij bekend, maar een grote band zijn toch helaas b.v. die eikels van Metallica. Motörhead zijn gewoon een kult band :rock: voor een vaste schare fans. (voor mensen die echt verstand van muziek hebben, b.v. ons ;) ).

Ebut
06-03-2006, 21:23
Metallica is dan misschien wat arrogant, maar vind ze anders hele lekkere platen maken [op die nieuwe na dan] :)

En Motörhead speelt elke keer als ze spelen gewoon voor een volle zaal, hoe oud ze ook mogen zijn :) Die gasten verdienen echt een standbeeld. :rock:

En echte rockers... wat denk je van Slash [en Gun's N Roses in eerdere tijden]. Mag je er van mij ook wel bij rekenen :)

Der Typ Siebzehn
07-03-2006, 16:52
ehmmm, lekkere platen van Metallica? Zijn naar mijn mening alleen de eerste drie, t/m "Master of Puppets", of nee, nog beter, alleen de allereerste, "Kill `em all" vind ik echt de moeite om te beluisteren waard (die gaat nooit vervelen).

Ja klopt, Motörhead spelen idd altijd voor volle zalen, maar een mega-band van het kaliber Metallica, AC/DC, Maiden zijn ze niet(hoeft ook niet, zo blijven ze tenminste exclusief voor een vast publiek). En dat die gasten een standbeeld verdienen, ben ik volledig met je eens :rock: (meerdere zelfs nog als het aan mij ligt).

Oke dan, Slash kun je evt. ook nog het predikaat echte rocker geven.

Ebut
07-03-2006, 16:59
Volgens mij vergeet je dan The Black Album ook nog. Verveelt mij ook nooit. Vind persoonlijk alle albums wel lekker [behalve dan weer St. Anger].

Wou wel graag naar de Gelredome straks, maar kan financieel niet echt uit... :(

Der Typ Siebzehn
07-03-2006, 17:08
Tja, smaken verschillen, maar ik vind The Black Album, op het nummer Sad but true dan na, een tamelijk vervelende plaat. Maar het kan nog erger, alles wat ze later hebben uitgebracht (Load, Reload, beide muzikale slaaptabletten) inclusief idd St. Anger.

Ik heb hun 3 keer live gezien, ik vind dat wel welletjes wat Metallica betreft. Maar Motörhead live kan ik niet genoeg van krijgen :rock:

Ebut
07-03-2006, 17:10
Haha, smaken verschillen zeker. Wil ze echt nog wel een keer live zien, lijkt me super. Eerst maar weer naar Motörhead deze zomer :)

Check ook even:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?p=264197#post264197

Der Typ Siebzehn
07-03-2006, 17:16
Haha, smaken verschillen zeker. Wil ze echt nog wel een keer live zien, lijkt me super. Eerst maar weer naar Motörhead deze zomer :)

Check ook even:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?p=264197#post264197

opnames van Metallica en AC/CD in Moskou in `91 kon ik al een beetje, had ik al eens wat van gezien. Pantera en Crowes nog niet, ik ga het me later vanavond eens wat beter bekijken, thanx!