PDA

View Full Version : T4 en T5 erbij betrekken


Jola
08-03-2006, 18:38
Dag mensen, aangezien ik zelf helemaal weg ben van de VW T4..

geen idee in hoeverre jullie contact hebben met de 'busrijders' maar misschien een optie om bij alle VW meetings ook de bussen erbij te betrekken?

www.weetjewel.com

daar staat alles zo ongeveer van de bussen.

groeten!

Menace
18-03-2006, 14:05
de meneer van weetjewel.com vind het niet leuk als een ander vwforum de transporters ook bij het forum integreert en dan zal degene die op dat forum zit de toegang tot weetjewel.com ontnomen worden....was iig in mijn geval zo toen ik nadat het ouwe vwforum offline ging zelf n tijdelijk vwforum opgezet had waar ook transporters tussen stonden...

Leo-gti16v
18-03-2006, 15:45
Wat een balletje is dat dan!!

Mark1
18-03-2006, 15:59
de meneer van weetjewel.com vind het niet leuk als een ander vwforum de transporters ook bij het forum integreert en dan zal degene die op dat forum zit de toegang tot weetjewel.com ontnomen worden....was iig in mijn geval zo toen ik nadat het ouwe vwforum offline ging zelf n tijdelijk vwforum opgezet had waar ook transporters tussen stonden...

:lmao: :lmao:

*krabbelt weer overeind*

Geintje zeker ??

Menace
19-03-2006, 23:42
:lmao: :lmao:

*krabbelt weer overeind*

Geintje zeker ??

Nope...echt niet kreeg n mail van de beheerder/admin van weetjwewel.com met vriendelijk doch dringend verzoek of ik het transporter gedeelte van m'n toenmalige forum wilde halen en dat ik daarna pas wer welkom was op het wijsneusjewel forum :rolleyes:

berendd
20-03-2006, 00:06
wat een poepsite zeg dat weetjewel weetjeniet..

Black Devil
27-03-2006, 21:36
ach, vroeger kwam ik er regelmatig, maar is toch een heel ander slag mensen, ook allemaal wat ouder dus vraag me af of dat wel samengaat