View Full Version : Uitlaat scheef hangen??
Heej allemaal.. heb sinds een tijdje een Sebring onder me golf hangen die ik van iemand over genomen heb. Nu bevalt het geluid me wel (nog steeds middendemper).. maar naar verschillende pogingen deze demper recht te hangen trekt deze zich elke keer krom :confused:
Nu viel het me op dat er wel meer golfjes rondrijden met een scheef hangende demper dus ben gelukkig niet in me eentje :tongue: maar ik wil m toch liever recht... wat kan ik hier aan doen? of wie wil me hier mee helpen?
dragracer
18-03-2006, 19:39
Klopt ,dat is een Golf "kwaaltje".
Even zien dat je ergens op een brug kunt,de uitlaat recht monteren en dan bij alle overgangen van de pijpen een paar hechtlasjes zodat de buizen in elkaar niet meer verdraaien kunnen.
Als het goed is blijft ie dan wel recht zitten........ ;)
snellesjaak
18-03-2006, 20:37
Dikke ty-ripe (schrijf je dat zo?) doet wonderen, is een snelle en simpele oplossing en kan zo losgemaakt worden wanneer de demper eronder uit moet.
Reaper Kustoms
18-03-2006, 20:37
fatsoenlijke uitlaatklemmen met lucht hamer vastzetten. en eens nieuwe uitlaat rubbers erin hangen (kosten niet veel nieuw).
Nu viel het me op dat er wel meer golfjes rondrijden met een scheef hangende demper dus ben gelukkig niet in me eentje
Je bent gewoon hip..
Je bent gewoon hip..
whaha :tongue: ... trendsetter :P zag er laatst eentje die had m verticaal hangen zowat :eek:
Maar heb geen brug ter beschikking en ook geen nieuwe rubbers etc. maar dat tiwrap verhaal waar zou ik die moeten hangen? Ik krik vandaag de auto wel ff op :) en dan begin ik wel weer met buigen hij klapperd nu tegen de bumper aan en dat is nogal hinderlijk :chair:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.