View Full Version : ATS voor 5 tientjes
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_diversen/onderdelen_volkswagen/26175822.html?return=eJwtjlEOgjAMQO9Cwj6BDZg4shi4yRAQwmQNmxE13t022I%2F2NX1tahRXn1lltVciy1XkB7Ndp3oKAVSaLg6GNbmbbQlgjQk%2BWW16KAlMcAmddiObb16Lgu1Wc9Z7vTzjvInzNjisHMFiaoqKSCBVkiggvWcg3BGF5NWhvLArSynP6Lb9TDcyCuzg8b84elpBGDpDPg2dJ1cw0PyEL2ke1d8fZ%2Bc%2FUw%3D%3D#photo
lieve René....
Als iemand velgen zoekt... dan kijkt ie wel zelf op Marktplaats...
ik vind dit persoonlijk nu niet echt forumwaardige advertenties...
alvast bedankt. ;)
evilnyntje
20-03-2006, 11:57
Idd, en anders heb ik nog wel een setje 7J ats voor 50 euro.
Rustbuster
25-03-2006, 16:08
Ja volgens mij heeft die knakker egt niks anders te doen zeg ,wa un klets heel de tijd zeg
dat kan ook wel op een andere manier ;) maar rene heeft idd niks anders te doen :D
enne, graag ontopic houden!
bobby-digital
25-03-2006, 16:24
lieve René....
Als iemand velgen zoekt... dan kijkt ie wel zelf op Marktplaats...
alvast bedankt. ;)
heeft die jongen geen leven ofzo :D idd beetje overdreven om elke mp ad te posten
Golf_1_gts
25-03-2006, 16:26
laat die jongen nou met rust.....nou heeft ie nog het idee dat ie iets nuttigs betekent voor de vw gemeenschap :D
ik herinner me ineens een auto en een setje cromen klinken die dankzij mij nu in het bezit zijn van medeforummers...
;)
euh.... een set ATS wielen op MP is GEEN zeldzaamheid...
En de mooie dingen hoef je alleen mijn naam voor aan te klikken in msn... :cool: Maar niet een topic voor te maken... :D
heb je ook wel gelijk in.....
ben je er morgen? neem ik ze mee:)
heb je ook wel gelijk in.....
ben je er morgen? neem ik ze mee:)
Jazeker! Heb jij al teruggeboekt trouwens? :redface:
Don't get me wrong btw... Maar je zette vlak na elkaar 2 type's velgen erop waarvan ik dacht... Zit de wereld er niet vol mee? ;)
Jazeker! Heb jij al teruggeboekt trouwens? :redface:
Don't get me wrong btw... Maar je zette vlak na elkaar 2 type's velgen erop waarvan ik dacht... Zit de wereld er niet vol mee? ;)
nee ik snap je wel bij nader inzien ;)
acceptgiro is vrijdag weer op de bus gegaan, dus je geld staat er volgende week weer op:)
:hug: tot zo ;)
nee ik snap je wel bij nader inzien ;)
acceptgiro is vrijdag weer op de bus gegaan, dus je geld staat er volgende week weer op:)
:hug: tot zo ;)
hehehe, voortaan gewoon mij mailen dus die links... (mits het geen ATS cup is ;) )
steven16v
26-03-2006, 18:32
ik herinner me ineens een auto en een setje cromen klinken die dankzij mij nu in het bezit zijn van medeforummers...
;)
En met de auto ben ik zeer blij. Ik zeg René, vooral doorgaan. ;) :D :tongue:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.