1800 16v kr
21-03-2006, 16:12
ik heb hier op forum veel gevoekt en ook wel veel gevonden maar niet precies wat ik zoek ik hoop dat julie mij verder kunnen helpen
het gaat hier om een golf 2 1800 16v gti motorcode kr
als de motor koud is en je start hem loopt hij heel beroerd en valt zelfs weer uit als je gas iets aanraakt.het lampje van de accu licht dan ook op knippert een beetje
ik heb er al nieuwe bougies in gedaan
andere rotor
andere verdelerkap
bougiekabels ingespoten met contact spray
nou is mij op gevallen dat het soort pompje motortje rechts naast de inlaat buizen alleen heen en weer gaat en geen rondjes draaid hoort dit of is dit niet goed
ik ben eigenlijk einde raad ik kan alles wel gaan vervangen maar vind ik het dan khoop dat jullie mij verder kunnen helpen
dit probleem is trouwens afgelopen zodra hij beetje warm begint te worde
dan loopt hij echt perfect
het gaat hier om een golf 2 1800 16v gti motorcode kr
als de motor koud is en je start hem loopt hij heel beroerd en valt zelfs weer uit als je gas iets aanraakt.het lampje van de accu licht dan ook op knippert een beetje
ik heb er al nieuwe bougies in gedaan
andere rotor
andere verdelerkap
bougiekabels ingespoten met contact spray
nou is mij op gevallen dat het soort pompje motortje rechts naast de inlaat buizen alleen heen en weer gaat en geen rondjes draaid hoort dit of is dit niet goed
ik ben eigenlijk einde raad ik kan alles wel gaan vervangen maar vind ik het dan khoop dat jullie mij verder kunnen helpen
dit probleem is trouwens afgelopen zodra hij beetje warm begint te worde
dan loopt hij echt perfect