View Full Version : Hoe versnellingsbak afstellen
wolfsburger91
21-03-2006, 17:23
hallo mensen ik heb een g60 bak omgebouwt naar mechanische schakeling alles werkt ook alleen kloppen de versnellingen niet.
als ik hem in de achterruit zet rijd die gewoon voorruit en ik kan hem er dan ook makkelijk uit halen en het zelfde geld voor de 5 ook dara gaat die makkelijk uit.
zijn er misschien manieren om dit te stellen zo ja hoe en is het makkelijk te doen.
groetennn
wolfsburger91
21-03-2006, 17:40
niemand mensen
als ik het vanavond weet kan ik er namelijk mee verder
wolfsburger91
21-03-2006, 18:43
dit meen je niet weet echt niemand dit
je topic bestaat pas 1 uur en 20 minuten... dit is geen 24/7 helpdesk ofzo!
wolfsburger91
21-03-2006, 18:50
je topic bestaat pas 1 uur en 20 minuten... dit is geen 24/7 helpdesk ofzo!
wat doe je bijdehand ik vraag toch gewoon iets of niet er is namelijk spoed bij dus weet niet hoe het zit met dit forum maar vragen mag toch of niet
je vraag staat in reactie 1, de rest is volkomen verbodig. dagelijks 1x uppen is meer dan genoeg... noem het bijdehand, wat jij wil...
wolfsburger91
21-03-2006, 19:08
je vraag staat in reactie 1, de rest is volkomen verbodig. dagelijks 1x uppen is meer dan genoeg... noem het bijdehand, wat jij wil...
heb jou topics gezien en wat doe je zelf dan ook meerdere keren uppen
maar omdat je het te horen heb gekregen van een mod denk je zeker zelf ik zeg het maar vast
wat een kinderachtige reacties de laatste weken zeg... hoe zou dat toch komen
Ouwe wijven!
Maakt het nou uit als je vraag nou 100 keer up.
Daar ga je toch niet over bekken?
Maar eff terug te komen op je vraag.
Onder de auto zit dus de stang die naar je bak gaat.
Die heeft 2 schroeven.
1 is om hem los te koppelen van je bak.
(die schroef valt precies in een holletje)
Die ander is om te stellen.
Dus de tweede schroef eff loshalen en dan draaie lings,rechts,voor,achter tot hij in gewenste stand is.
Het gaat om kleine bewegingen.(mm):rolleyes:
suc6
ik zeg al niks meer, het zal me ook worst wezen eigenlijk... ik gaf mijn reply met goede intententies: m.a.w. dat je wat meer geduld moest hebben. ik wil er nu ook geen woorden meer aan vuil maken...
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.