View Full Version : abs probleem
heb een probleem met mijn abs,ik heb totaal geen achter rem meer er zit geen lucht op ofzo maar is totaal reen ram achter iemand een idee?
ik zou eerst eens proberen met remolie vervangen en ontluchten.
Kijken wat hij dan doet.
der is geen ontluchten aan der komt nog niet eens olie tot achter voor is alles perfect juist of die het achterste gedeelte afsluit
wolfsburger91
22-03-2006, 21:12
is je abs pomp niet verrot cupje aan de binnen kant ofzo dat je er door heen hebt getrapt
hoebedoel je cupje ? ik heb de auto zo gekocht en op de keuring ben ik er vandaag achtergekomen.nu heb ik een verbod tot wegverkeer en moet dat binnen de twee weken gemaakt zijn.
maar ik was aan het denken om het probleem even te omzeilen en t stukjes op de voorste leidingen te zetten en die verbinden met de achterste zo naar de keuring en dan op mijn gemak verder zoeken
Langedaik
22-03-2006, 21:59
stukjes op je voorste leidingen ?
MMm, aparte ideeƩn heb jij ;)
Misschien is er iets fout met je remdrukbegrenzer. Als je die hebt tenminste. Schroef daar eens een leiding van los en kijk dan eens of er olie uit loopt.
wolfsburger91
23-03-2006, 06:17
heb er nog eens over na zitte te denken nu ik weer dit topic lees kan het niet je remdrukverdeler zijn
ja als ik bij de achterste klauwen de nippel los draai en pomp op de rem komt er geen olie uit vindt dit maar raar maar we gaan vandaag gewoon da effe omzeilen zodat ik op de remtest kan en de auto goedgekeurd is want das redelijk f****ed up da ik nu verbod tot verkeer heb
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.