PDA

View Full Version : Probleem met temperatuursensor + Binnenverlichting


Patrick Rijks
26-03-2006, 16:52
Hallo,

Mijn Polo uit 1995 heeft problemen met de temperatuursensor die op het dashboard staat. De meter moet de temperatuur van de motor aangeven maar dat gebeurd dus niet.
De kachel is direct warm en blijft ook warm. Ik denk zelf dat het de sensor is. Ik heb gekeken en volgens mij moet die onder de blauwe zitten. Bij het thermosstaathuis heb ik er twee zitten, een blauwe en een zwarte.
Ik krijg hem zo niet los, iemand dit al eens gedaan? Weet iemand toevallig het nummer waarmee ik naar de dealer kan gaan?

En dan heb ik nog een probleem met de binnenverlichting. De verlichting van de achterruit verwarming doet het niet meer. De knop moet ik nu dus zoeken in het donker.. en ook de verlichting bij de draaiknoppen is defect. Ik moet nu steeds het lampje aanmaken om de kachel goed te zetten.. niet echt handig dus.
Tevens wil ik graag mijn verlichting blauw met rood maken. Graag zoveel mogelijk tips!

Ben benieuwd hoe dat gaat met de temperatuursensor.. wat kost die ongeveer?

Gr
Patrick

vw dennis
27-03-2006, 18:52
Het KAN een temp. sensor zijn die in je thermostaat huis zit, gewoon stekker eraf, dan dat soort van "klipje" er tussen uit trekken, en dan kan je je sensor er gewoon uittrekken, zo gek veel kosten die dingen niet.