View Full Version : schrappen en snoeren.
Euhmz... het kan aan mij liggen... Maar ik heb het idee dat sinds er een aantal nieuwe mod's e.d. schijnen te zijn...?(toch?) Dat er asociaal veel post worden verwijderd, dat het off-topic verwijderen in bepaalde gevallen nergens meer op slaat... En dat een beetje gemiereneuk over de VF-VWF relatie, waarbij velen ook nog zeggen dat het humor is, gelijk weer moet leiden tot slotje hier, slotje daar...
Daarnaast vraag ik me af of er door mod's überhaupt nog wel eens een pb wordt gestuurd met daarin uitleg voor bepaalde ondernomen acties...
Nu vind ik het helemaal geen probleem hoor... Maar in de afgelopen paar weken zijn er echt 4x meer posts verwijderd (van mij persoonlijk), dan daarvoor sinds ik hier ben. En ik post ook nog eens 3x minder...
Ik vraag me meer af of dit nieuw beleid is, of dit gevolg van een aantal nieuwe mod's is... Of weet ik wat?
Maareh, de meeting was wel gezellig iig! :cool:
Daarnaast denk ik dat er behoefte is aan een trauma-team wat betreft tegenvallende mede-forumleden/forumsfeer. Als ik namelijk lees dat er mensen zijn die heel zielig zeggen dat ze dan wel een tijdje niet zo actief zullen zijn, en dat ze het zo jammer vinden hoe het er op bepaalde momenten hier aan toe gaat.... aaaaah! :hug: ;)
ps. Hier graag niet gelijk een slot. Ben erg benieuwd of het weer eens aan mij ligt of niet... ;)
cabrio16v
28-03-2006, 23:05
ik ben de laatste tijden ook een alles lezer ... en ja dit viel mij ook op.
Komt natuurlijk ook door het feit dat er sinds het off-line zijn van het "grote VW-forum' hier veel aanmeldingen zijn en hiermee ook meer posts volgen.
Maar ... als iemand ff z'n mening wil geven of ff een grappig upje wil geven mag dat toch?...
weet je .. misschien wordt het hier strax wel net zogroot als het VWforum.. en merken we alle tegenvallende sferen niet meer en hobbelen we lekker door tussen beide fora's :)
gr bauke
@ thom...je moet gewoon je koplampen recht hangen! :tongue:
@ thom...je moet gewoon je koplampen recht hangen! :tongue:
door die ogen van jou lijkt alles scheef.... ;)
Ach, het modereren was ook wel nodig de laatste tijd (met wat overspoeling enzo), en we hebben versterking dus misschien gaat het nu wat vlotter :)
Naar mijn idee wordt alleen echt streng gemodereerd in de advertenties (en ik hoop naar ieders goeddunken) en als het weer richting ruzie gaat lopen ergens (VF-VWF enzo...we hebben toch allemaal al lang onze mening:)).
Ik zou niet durven in jouw poezie te knippen Tom :)
chrisjuh
28-03-2006, 23:35
Euhmz... het kan aan mij liggen... Maar ik heb het idee dat sinds er een aantal nieuwe mod's e.d. schijnen te zijn...?(toch?) Dat er asociaal veel post worden verwijderd, dat het off-topic verwijderen in bepaalde gevallen nergens meer op slaat... En dat een beetje gemiereneuk over de VF-VWF relatie, waarbij velen ook nog zeggen dat het humor is, gelijk weer moet leiden tot slotje hier, slotje daar...
Daarnaast vraag ik me af of er door mod's überhaupt nog wel eens een pb wordt gestuurd met daarin uitleg voor bepaalde ondernomen acties...
Nu vind ik het helemaal geen probleem hoor... Maar in de afgelopen paar weken zijn er echt 4x meer posts verwijderd (van mij persoonlijk), dan daarvoor sinds ik hier ben. En ik post ook nog eens 3x minder...
Ik vraag me meer af of dit nieuw beleid is, of dit gevolg van een aantal nieuwe mod's is... Of weet ik wat?
Maareh, de meeting was wel gezellig iig! :cool:
Daarnaast denk ik dat er behoefte is aan een trauma-team wat betreft tegenvallende mede-forumleden/forumsfeer. Als ik namelijk lees dat er mensen zijn die heel zielig zeggen dat ze dan wel een tijdje niet zo actief zullen zijn, en dat ze het zo jammer vinden hoe het er op bepaalde momenten hier aan toe gaat.... aaaaah! :hug: ;)
ps. Hier graag niet gelijk een slot. Ben erg benieuwd of het weer eens aan mij ligt of niet... ;)
Vind je mij zielig Tom?
Vind het eerder zielig dat jij degene bent die iedere keer de boel in verschillende topics loopt op te ruien, zo nu ook weer, en ook in het meeting topic over de ''regeltjes''.
Had je gewoon op de achterkant en hier op het forum moeten kijken, eerst denken en dan tikken...
cabrio16v
28-03-2006, 23:40
Vind je mij zielig Tom?
Vind het eerder zielig dat jij degene bent die iedere keer de boel in verschillende topics loopt op te ruien, zo nu ook weer, en ook in het meeting topic over de ''regeltjes''.
Had je gewoon op de achterkant en hier op het forum moeten kijken, eerst denken en dan tikken...
mis ik hier iets.. waarom voel jij je op je ballen getrapt ?
Christiaan
28-03-2006, 23:44
Daar gaan we weer......
chrisjuh
28-03-2006, 23:47
mis ik hier iets.. waarom voel jij je op je ballen getrapt ?
Omdat ik degene ben die wat minder aanwezig zal zijn....en ik het niet als zielig beschouw maar jammer...
@Christiaan, eigelijk heb je wel gelijk, maar zat me weer zo op te vreten over dit opbouwende commentaar...
Vind je mij zielig Tom?
Welke achterkant heb je het over? Wat heb ik verkeerd getikt?
Ik wou alleen maar aangeven dat mensen die zeggen dat ze het jammer vinden en afstand nemen van het forum alleen zich zelf maar te pakken hebben. Het zou jij goed zijn dat de mensen die betrokken zijn bij het forum juist laten merken wat ze stoort. Weglopen is nooit een oplossing, confrontatie schept duidelijkheid.
Weet je wat het leuke is? Ik heb zo vaak van mod's gehoord dat mensen zich aan mij storen. Dat ik opeens te horen kreeg: dat anderen zus en zo over mij vinden... En je mag best weten dat ik hier enorme schijt aan heb... Maar wat me hiermee gelijk duidelijk is... Jij bent dus een van die mensen die zich aan met stoort. :) (En ik turf lekker verder. ;) )
chrisjuh
29-03-2006, 18:09
Welke achterkant heb je het over? Wat heb ik verkeerd getikt?
Ik wou alleen maar aangeven dat mensen die zeggen dat ze het jammer vinden en afstand nemen van het forum alleen zich zelf maar te pakken hebben. Het zou jij goed zijn dat de mensen die betrokken zijn bij het forum juist laten merken wat ze stoort. Weglopen is nooit een oplossing, confrontatie schept duidelijkheid.
Weet je wat het leuke is? Ik heb zo vaak van mod's gehoord dat mensen zich aan mij storen. Dat ik opeens te horen kreeg: dat anderen zus en zo over mij vinden... En je mag best weten dat ik hier enorme schijt aan heb... Maar wat me hiermee gelijk duidelijk is... Jij bent dus een van die mensen die zich aan met stoort. :) (En ik turf lekker verder. ;) )
Overal schijt aan hebben helpt net zo goed als weglopen wilde je zeggen?
Nou ja goed, ik heb me nog nooit zo aan je gestoord, maar als je er trots op bent dat mensen een hekel aan je hebben, ga vooral door met turven zou ik zo zeggen...
Kijk en dat wegloopverhaal, ik heb gewoon geen zin om aan de ene kant felle discussies te voeren en aan de andere kant weer leuk te doen in een ander topic, dus zoals ik al heb aangehaald wacht ik even een tijdje af en wacht tot het mischien weer een beetje gezellig is...
Iemand is hier even heetgebakerd onder zijn billen denk ik..
Laten we het ff rustig houden, met ruzie en praatjes lossen we niks op, of wel soms?? :)
Christiaan
29-03-2006, 21:46
Daar gaan we weer......
:rolleyes:
Inhoudelijk:
Advertentie's worden 'streng' ge'mod'. Nuja; daar haal ik heel makkelijk de bezem door. Andere secties alleen als t uit de hand loopt (flame), of als er totaal aan de 'op' voorbij word gegaan.
Upjes: 1 upje per dag is meer dan voldoende, en als er al een serie upjes onder elkaar staat van enkele dagen/weken kunnen de tussenliggende ups worden verwijderd (als de 'op' dat zelf al niet doet: 't staat niet echt positief als je je waar 10 keer opnieuw onder de aandacht moet brengen voor je uberhaupt kopers trekt.
'Je hebt PM' voegt ook weinig tot niets toe aan een verkoop topic (zie eerdere opmerking).
breadfan83
29-03-2006, 22:11
k merk de laatste tijd ook dat er steeds meer weg-ge-mod wordt
nou is t meestal LUUK die dit doet, en hij doet zich wel de moeite me effe over PB te melden WAT er weggehaald of aangepast is en WAAROM!
nou is t meestal wel redelijk, maar om nou meteen te gaan lopen schrappen en gummen...
door al dat gecensureer gaat denk k iedereen anders met t forum om... en niet altijd ten goede
k probeer laatst iemand te helpen met n verkooptopic, worden tot drie keer toe mijn posts geschrapt, k krijg iedere keer te horen waarom, k pas t aan, en weer weg
bij de derde gum actie kreeg ik t niet eens meer gemeld...
off topic vermijden ok, maar doe dat dan op verzoek van de topic eigenaar ofzo! mij maakt t echt geen donder uit als mijn verkoop topic, of welk topic van mij dan ook, n beetje opleefd door oftopic geneuzel!
ik zeg: MEER schrappen om het niveau op peil te houden... als een bepaalde reactie meteen weggehaald wordt weet men dat het geen zin heeft om zo offtopic te gaan zitten praten!
Overal schijt aan hebben helpt net zo goed als weglopen wilde je zeggen?
Nou ja goed, ik heb me nog nooit zo aan je gestoord, maar als je er trots op bent dat mensen een hekel aan je hebben, ga vooral door met turven zou ik zo zeggen...
Kijk en dat wegloopverhaal, ik heb gewoon geen zin om aan de ene kant felle discussies te voeren en aan de andere kant weer leuk te doen in een ander topic, dus zoals ik al heb aangehaald wacht ik even een tijdje af en wacht tot het mischien weer een beetje gezellig is...
ten eerste lees je niet goed, en ten tweede trek je nog veel slechtere conclusies...
ik heb schijt aan anonimiteit, en ik ben totaal niet trots, daarom wil ik ook graag weten wat ik verkeerd doe. :)
Nou Tom zal ik ook ff : er was zondag een erg leuk topic over de meeting die heel even verzandde in VWF-VF gezeik . Was snel opgelost nadat iedereen het nogmaals goed begrijpend gelezen had .
Maar daarna postte Fred een foto van een vrouw waar menige kleuter over viel . Dat is ieders goed recht maar echt leuk commentaar was het nou ook weer niet . Dat de zogenaamde norm dun en vormloos is tegenwoordig is erg jammer . Vind het erg raar dat een paar maagden ( betaalde sex tel ik niet mee ) zich zo laten gaan en iemand die niet aan hun norm voldoen tot de grond proberen af te kammen op een zeer bedenkelijk MSN niveau .
Stoer he : weer een leuk topic gesloten ...
Nu aan iedereen die vindt dat er strenger gegumd wordt :
Dat er strenger ge-mod wordt heeft met de personele bezetting te maken die de laatste paar weken hoger is dan de tijd daarvoor . Gelukkig maar want het was hard nodig .
Ook ik lul of typ wel eens off-topic maar ik ga niet huilen als er een paar posts van mij verwijderd worden . Simpele regels vragen om simpele maatregelen .
En dat er geen PM wordt gestuurd als er iets verwijderd wordt mijn zegen hebben ze . Dat is namelijk geen plicht en zelfs ook geen recht : het is een vorm van service als de mods daar de moeite voor nemen .
Als je iemand wil mededelen en het is een beetje off-topic waarom dan zelf geen PM sturen als je wel verwacht dat na het gummen je PM-boxje vol zit ?
Just my 2 cents
@gert: ik denk dat je kwaad nu oplost met kwaad, ivm de betaalde sex en msn niveaus... als men zich hierop aangesproken voelt barst er weer een discussie los...
verder ben ik het wel met je eens!
@gert: ik denk dat je kwaad nu oplost met kwaad, ivm de betaalde sex en msn niveaus... als men zich hierop aangesproken voelt barst er weer een discussie los...
verder ben ik het wel met je eens!
Het gaat mij om of het gefundeerde of ongefundeerde kritiek is ;)
Uit ervaring e.d.
Door dat gezever moest er een goed lopend topic op slot .. nee dat is is leuk
OakgreenVR6
30-03-2006, 09:05
Door dat gezever moest er een goed lopend topic op slot .. nee dat is is leuk
Wat ik me daarbij dan afvraag is waarom er in dat geval niet het e.e.a geschrapt kon worden om het gewoon een goed lopend topic te laten blijven? Ik bedoel schrap het ongewenste commentaar en vermeld in een post duidelijk dat dergelijke uitspraken niet de bedoeling zijn en ook niet getollereerd worden. :confused:
Door omstandigheden heb ik geen zicht op waarom voor die optie gekozen is en door wie dus dat antwoord moet ik je schuldig blijven .
ik lees dit topic al een tijdje mee en reageerde bewust niet om me hier buiten te houden. nu dan toch maar even MIJN PERSOONLIJKE reactie:
persoonlijk vind ik het dat het slotje er weer af moet. ik begrijp de achterliggende gedachte van het slotje wel, maar vind het zo'n enorme domper op de fantastische dag! juist de voor- en napret van zo'n dag is het leukste imo.
en over de reacties over en weer. iedereen heeft wel eens lange tenen, maar het is juist de kunst om daar niet op te trappen! behandel een ander zoals je zelf behandelt wil worden. noem het truttig, maar zo zie ik het, en dat gaat (bijna) altijd goed... provoceren vind ik meer iets voor in de kroeg...
Pedaalemmer
30-03-2006, 10:19
:iamwithst
evilnyntje
30-03-2006, 10:34
ik lees dit topic al een tijdje mee en reageerde bewust niet om me hier buiten te houden. nu dan toch maar even MIJN PERSOONLIJKE reactie:
persoonlijk vind ik het dat het slotje er weer af moet. ik begrijp de achterliggende gedachte van het slotje wel, maar vind het zo'n enorme domper op de fantastische dag! juist de voor- en napret van zo'n dag is het leukste imo.
en over de reacties over en weer. iedereen heeft wel eens lange tenen, maar het is juist de kunst om daar niet op te trappen! behandel een ander zoals je zelf behandelt wil worden. noem het truttig, maar zo zie ik het, en dat gaat (bijna) altijd goed... provoceren vind ik meer iets voor in de kroeg...
Zoals iedereen weet zit ik regelmatig in de kroeg en daar provoceren is ook totale crap. Maar dat terzijde. Ik vind het huidige beleid mooi, al dat onzin ge-emmer kan lekker mooi weg zonder pb. Helaas ook vaak ge-emmer van mezelf maar daar lig ik niet wakker van, meestal snap ik het wel :). Het is een beetje zoals Chrisje zegt, denk voordat je typt.
sorry ik kom nooit in de kroeg. was een veronderstelling van mij, wel een verkeerde zo blijkt...
G-eert-40
30-03-2006, 12:12
graag slotje eraf van topic over bunnik, even duidelijk aangeven waarvoor topic bedoeld is. dan zullen hopelijk degene die er voor gezorgd hebben dat topic dicht moest, even 2x nadenken voordat ze wat gaan blaten en mekkeren in het topic!
Ben nog niet zo heel lang moderator maar hier even kort mijn visie:
Gummen en slotjes.
Het modden van dit forum doen wij allen in onze vrije tijd en er gaat best wat tijd in zitten. Met name Stijn en ik zijn regelmatig van huis dus dan hebben de andere moderators nog meer werk. We doen dit allen met plezier zolang we niet de politieagent hoeven te spelen. Ik zie het als onze taak om vooral het forum overzichtelijk te houden. Als we voor iedere post die we verwijderen een PM moeten sturen gaat het modden 3x zoveel tijd in beslag nemen. Als ik die tijd heb stuur ik iemand graag een mailtje, maar af en toe mis ik daar de tijd voor; hierbij alvast sorry.
Wat betreft het verkooptopics.
Persoonlijk vind ik dit een van de beste subforums. Zelden onenigheid over de kwaliteit van het aangebodene. Dit in tegenstelling tot marktplaats waar je af en toe echt troep krijgt opgestuurd of je komt kijken naar een auto die in goede staat zou moeten zijn, maar om te huilen blijkt te zijn.
Overzichtelijke verkooptopics zijn denk ik zowel goed voor de verkoper als voor degene die wat zoekt. Daarom heeft het forum verkoopregels en die hanteren we dan ook streng. Als ik zie dat iemand zicht niet aan de regels houdt levert dan een mailtje van mij op. Als ik de verkoper vervolgens wel zie reageren in z'n topic maar niet de advertentie zie aanpassen pak ik de gum.
Onterecht gegumd?
Ik ben ook maar een mens en zal regelmatig fouten maken. Daar leer je van. Mocht je het niet eens zijn met mijn ingrijpen kun je me gewoon een PM sturen. Hebben we het er dan even over en kan ik het evt voorleggen aan de andere moderators.
Post reporten.
We zijn niet 24/7 aan het modden en zien ook wel es wat over het hoofd. Denk je dat een post niet kan, heb je hem verkeerd gezet of wil je een slotje. Report het topic gewoon even. Komt ie tegelijk bij alle modderators terecht en kunnen we er wat aan doen.
Maar daarna postte Fred een foto van een vrouw waar menige kleuter over viel . Dat is ieders goed recht maar echt leuk commentaar was het nou ook weer niet . Dat de zogenaamde norm dun en vormloos is tegenwoordig is erg jammer . Vind het erg raar dat een paar maagden ( betaalde sex tel ik niet mee ) zich zo laten gaan en iemand die niet aan hun norm voldoen tot de grond proberen af te kammen op een zeer bedenkelijk MSN niveau .
Stoer he : weer een leuk topic gesloten ...
Haha, en dat zeg jij? :D :iamwithst *haal zich reacties van Gert voor ogen op vrouwen die door een bepaalde groep aantrekkelijk worden gevonden*
Daarnaast was het volgens mij gewoon grappig bedoeld... En werd er gewoon grappig gereageerd. Of wil je me soms vertellen dat zown foto serieus bedoel is?
En tot slot... excuses voor mijn goeie smaak. ;)
@ Luuk, was niks mis met je pb, nogmaals bedankt. :)
En @ al mods... Waarom schrap je niet wat je zelf wel begrijpt, maar waarvan je na kunt gaan dat anderen er over vallen? Ik doel hierbij op de post van Richard. Gert zegt daarop: Das humor... Ik zeg dan op Gert... Je snapt zelf wel dat anderen dat niet begrijpen. En dan zou ik ruien of stoken?(volgens wie dat dan ook allemaal vinden...)
Het is een beetje zoals Chrisje zegt, denk voordat je typt.
Wat voor jou logisch kan zijn, hoeft voor een ander niet logisch te zijn. Ik denk altijd voordat ik iets post... :) Toch blijft het moeilijk inschatten of men het wel of niet begrijpt zoals je bedoeld. Daarom ga ik bij anderen altijd van het beste uit. :)
Het is wat anders als je uit ervaring spreekt of uit op niet feiten beruste walging .
Dat ik wat over vrouwen zonder vorm zeg heeft meer met het feit te maken dat 95 procent maar achter elkaar aanhuppelt en vind dat de grootste gemene deler maar ieders smaak moet zijn . Ben blij dat de zogenaamde reetveter slips weer aan het verdwijnen zijn .
Dus omdat ik Richard zijn grap uitleg moet je maar grof gaan doen over een dame die niet bij jou in je smaak valt ?
FF ter info : het is de vrouw van Fred die op die foto stond ..
Zelfde als het Opel afkraak verhaal lijk mij .
Ben blij dat de zogenaamde reetveter slips weer aan het verdwijnen zijn .
volgens mij raak je in de slip gert... :tongue:
richard-polo
30-03-2006, 14:20
gertje is altijd al goed geweest in gummen;) of topic,s sluiten..
Het is wat anders als je uit ervaring spreekt of uit op niet feiten beruste walging .
Yeah Right
Dat ik wat over vrouwen zonder vorm zeg heeft meer met het feit te maken dat 95 procent maar achter elkaar aanhuppelt en vind dat de grootste gemene deler maar ieders smaak moet zijn .
Hiermee wil je zeggend at ik gewoonlijks achter de anderer 95% aanhuppel? Alleen omdat ik die foto(vooral door de opzet) gewoon lachwekkend vind?
Ben blij dat de zogenaamde reetveter slips weer aan het verdwijnen zijn .
Heb je mij ooit een mening horen geven over wat in mijn smaak valt kwa ondergoed? Trek dan ook je eigen conclusie liever niet... Je zou eens moeten weten.. ;)
Dus omdat ik Richard zijn grap uitleg moet je maar grof gaan doen over een dame die niet bij jou in je smaak valt ?
FF ter info : het is de vrouw van Fred die op die foto stond ..
Zelfde als het Opel afkraak verhaal lijk mij .
Dit is dus gewoon zware onzin... Wat heeft richards grap nu weer te maken met de volslanke dame die haar bloemetjes buiten zet? Daarmee wou ik alleen zeggen dat ik me dan weer wel voor kan stellen dat dat verkeerd valt bij mensen die Richard als forumlid niet kennen...
Opel-afkraak heb je mij nooit over gehoord... Je misplaatst me in een beeld wat jij van jongelui hebt volgens mij...
Al dan niet Fred zijn vrouw... Ik vind het een foto waar om gelachen mag worden... Had Fred vast wel bedacht voor hij em poste... Als ik poedelnaakt ga poseren op de motorkap van mijn auto... Wat voor reacties zou ik dan krijgen? Of zelfs halfnaakt al... Zou je dat dan wel begrijpen? Of zou je me verdedigen met het feit dat ik in men waarde moet worden gelaten, ondanks dat ik geen tieten heb, en ondanks dat ik geen mooi blond lang haar heb...?
Tip voor Fred dan nog trouwens... Voortaan niet het hoofd censureren... Misschien was ik anders wel voor d'r ogen gevallen... ;)
Reaper Kustoms
30-03-2006, 15:32
ik vind het soms ook een beetje te gecensureerd hier.
ik vroeg bij een advertentie een tijd geleden of iemand bepaalde onderdelen los wegdeed en toen werd ik tot twee keer toe als off-topic verwijdert. en als je het woord klote gebruikt krijgen ze het ook niet geregeld incl. sommige medeforummers; ik heb af en toe het gevoel of ik bij de koningin op bezoek ben en met de pink in de lucht moet typen. kom op zeg...
richard-polo
30-03-2006, 15:34
en dan te bedenken dat de meeste hier het vwforum afzeiken!! hier zijn ze geen haar beter, alleen wat ouder.... ook dit forum gaat achteruit :rolleyes:
gertje is altijd al goed geweest in gummen;) of topic,s sluiten..
Klopt maar dat waren de spelregels die we met zijn allen hadden afgesproken .
Daar valt ook mensen met de dood bedreigen onder .. need I say more ? ;)
@ Tommy : we hebben het er wel een keer over als we elkaar weer tegenkomen. Te veel dingen die ik of slecht uitleg of dat jij ze niet snapt .
Ik hou het op het eerste dus leg ik je het nog wel een keer met woorden uit
:hug:
richard-polo
30-03-2006, 15:51
ouwe koeien uit de sloot trekken ken je inmiddels ook goed..;) geloof me dat was niet m,n bedoeling ma als ik je al dood wilde hebben was dat allang gebeurt :nana:
ik vind het soms ook een beetje te gecensureerd hier.
ik vroeg bij een advertentie een tijd geleden of iemand bepaalde onderdelen los wegdeed en toen werd ik tot twee keer toe als off-topic verwijdert. en als je het woord klote gebruikt krijgen ze het ook niet geregeld incl. sommige medeforummers; ik heb af en toe het gevoel of ik bij de koningin op bezoek ben en met de pink in de lucht moet typen. kom op zeg...
aan de ene kant ben ik het met je eens. aan de andere kant heb ik ook reacties van je gelezen waarin je een ander k-woord gebruikt. dat vind ik dan wel compleet ongepast. inderdaad: de koningin leest niet mee, maar let wel EEN BEETJE op je woorden...
en dan te bedenken dat de meeste hier het vwforum afzeiken!! hier zijn ze geen haar beter, alleen wat ouder.... ook dit forum gaat achteruit :rolleyes:
Volgens mij hebben de moderators dat met alle macht proberen de kop in te drukken. En over moderators ging dit topic toch?
Zowel volksforum als vwforum zijn drukke fora. Kennelijk zijn er voor beide liefhebbers. Welke je je het prettigst bij voelt moet je zelf weten. "Ieder zijn meug" zei de boer en kuste de zeug.
richard-polo
30-03-2006, 16:09
volgens mij ben jij te laat moddereter geworden. ben het volkomen met je eens en dat komt niet vaak voor.:hitit: laat een ander in z,n waarde, verbeter de wereld begin bij jezelf..
mvg richard
@ Tommy : we hebben het er wel een keer over als we elkaar weer tegenkomen. Te veel dingen die ik of slecht uitleg of dat jij ze niet snapt .
Izzz cool :)
mag hier een slotje op??
vraag van de topicstarter is meer dan beantwoord,
en vind deze post nu niet echt sfeerverbeterend.
beetje zelfde verhaal als de post van het treffen van afgelopen
zondag..begin is leuk... :redface:
mag hier een slotje op??
vraag van de topicstarter is meer dan beantwoord,
en vind deze post nu niet echt sfeerverbeterend.
beetje zelfde verhaal als de post van het treffen van afgelopen
zondag..begin is leuk... :redface:
ook niet sfeerbedervend. :)
http://www.typicaldutchstuff.com/products/toff.jpg
Ongezien ruilen tegen de veren
Want ik vergeet ze toch op te meten ...
http://www.eating.ucdavis.edu/eatdis/bulimia/kathleen/shameful/shameful.jpg
ook niet sfeerbedervend. :)
da's jouw mening, en die deel ik niet in dit geval.
http://www.typicaldutchstuff.com/products/toff.jpg
Ongezien ruilen tegen de veren
Want ik vergeet ze toch op te meten ...
http://www.eating.ucdavis.edu/eatdis/bulimia/kathleen/shameful/shameful.jpg
http://growabrain.typepad.com/photos/uncategorized/chocolate.jpg
moet ik wel ff nieuwe halen..... :tongue:
Hahahhah :iamwithst
:goodpost: berendd
Btje jammer allemaal zo, tis gewoon n kwestie van goede middenweg vinden, an de ene kant moet je hier op zown forum niet allse te letterlijk nemen want dan kan het wel eens verkeerd uitgelegd worden, aan de andere kant moet je dus ook uitkijken wat je hier allemaal neerpoot.
We hoeven het gelukkig niet met iedereen eens zijn, maar het zou toch iig leuk zijn als we met z'n allen door 1 deur kunnen.
chrisjuh
30-03-2006, 22:09
Klopt maar dat waren de spelregels die we met zijn allen hadden afgesproken .
Daar valt ook mensen met de dood bedreigen onder .. need I say more ? ;)
Ik denk dat ik maar even met je meeloop dan....
Verder ben ik blij dat het VF forum meeting topic weer open is en gegumd, kan iedereen gewoon weer zn fotos en verhalen delen!
Ik ga mezelf ook maar eens aanleren om alleen maar de topics te bekijken en te replieen als het me echt interesseert of leuk vind...krijg je ook geen loos gelul door...maar gemeende en serieuze reacties.
Denk gewoon dat het tijd wordt voor beter weer buiten.
Dat iedereen terug opgewekt wordt door het mooie zonnetje en de blinkende volkswagentjes.
Zestienkleppen
30-03-2006, 22:39
Ik ga mezelf ook maar eens aanleren om alleen maar de topics te bekijken en te replieen als het me echt interesseert of leuk vind...krijg je ook geen loos gelul door...maar gemeende en serieuze reacties.Geloof me, dat werkt prima.
Berserker
31-03-2006, 08:18
Originally Posted by chrisjuh
Ik ga mezelf ook maar eens aanleren om alleen maar de topics te bekijken en te replieen als het me echt interesseert of leuk vind...krijg je ook geen loos gelul door...maar gemeende en serieuze reacties.
Ik reageer alleen op topics die ik interessant vind of waar ik iets aan toe te voegen heb, of alsk iets mooi vindd, alleen maar positief commentaar, als je iets ziet wat je niet mooi vind ofzo dan post gewoon niet (behalve als ze er om vragen), en wat betreft het woordgebruik, houdt het gewoon netjes, ik zeg niet dat ik nooit vieze woorden gebruik maar ik ben hier toch tussen mensen die ik niet persoonlijk ken en da houdt ik graag de schijn hoog dat ik een nette jongen ben :redface: ..
Julllie moeten een forum niet zo serieus nemen, maar meer als een leuke bijkomstigheid van de hobby en het niet de hobby zelf laten zijn...
evilnyntje
31-03-2006, 08:40
Julllie moeten een forum niet zo serieus nemen, maar meer als een leuke bijkomstigheid van de hobby en het niet de hobby zelf laten zijn...
:goodpost:
Reaper Kustoms
31-03-2006, 20:11
aan de ene kant ben ik het met je eens. aan de andere kant heb ik ook reacties van je gelezen waarin je een ander k-woord gebruikt. dat vind ik dan wel compleet ongepast. inderdaad: de koningin leest niet mee, maar let wel EEN BEETJE op je woorden...
ja ok je hebt daar gelijk in. maar we zijn nog altijd in nederland dus zo erg is het nu ook weer niet.. naja in mijn ogen.. maar ik vloek ook teveel das waar.
het nadeel van een forum en dat is eigenlijk met alles waarbij je iemand spreekt die je niet kan zien of horen is dat je niet de emotie kan zien van diegene maw je kan niet aan alle woorden zijn of iemand een geintje maakt of niet ondanks die emoticons. ikzelf post eigenlijk alleen als ik iets leuks neer kan zetten of als ik iets niet kan vinden met de zoekfunctie. verder lees ik veel maar ook niet alles, er zitten gewoon topics tussen waarvan de titel me al niet aanspreekt en die lees ik dus gewoon niet, scheelt denk ik ook wel een hoop onzin berichten.
verder heb ik tot nu toe veel gehad aan dit forum en ben ik ook wel eens op m'n vingers gewezen door een mod en ik heb daar gewoon met hem over gepmt en was het mij duidelijk. dus wat mij betreft keep up the good work en ik kan niet wachten tot de volgende vf meeting.
mzzl sander
Reaper Kustoms
31-03-2006, 21:08
ja de nieuwe vf meeting kom ik ook wel weer ff naartoe. t was gezellig druk.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.