PDA

View Full Version : interieur Golf 3

albert_vw
29-03-2006, 18:24
hallo allemaal,

Omdat ik op zoek ben naar een nieuw/ander interieurtje. nu kan ik van iemand van hier van het forum een GT-interieur kopen. Enkel is dat eentje uit een 5-deurs. en ik heb een 3-deurs.... past dat? en hoe kan ik het probleem ondervangen zodat er toch nog mensen achterin kunnen zitten???

ik hoop spoedig van jullie te horen.

Alvast bedankt.
Albert

vwlunatic
29-03-2006, 18:50
denk dat je de voorstoelen wel kunt ombouwen, om die om te klappen. maarrrrrrr een vijf deurs heeft hele andere deur panelen

albert_vw
29-03-2006, 20:18
de deur panelen maakt niet uit. ik houd mijn panelen die er nu in zitten. het gaat mij meer om hoe makkelijk/moeilijk het is om de stoelen te laten klappen. heb je enig idee hoe je die stoelen moet 'ombouwen'

RemcoGT
30-03-2006, 09:00
voorstoelen in 4 deurs zijn toch hetzelfde achterbank is anders als ik me niet vergis

Beetlefreak
30-03-2006, 11:15
voorstoelen in 4 deurs zijn toch hetzelfde achterbank is anders als ik me niet vergis
In een 4 deurs hoeven de stoelen niet voorover te klappen als bij een 2 deurs voor het instappen voor de achterbank passagiers ;)

Mit
31-03-2006, 10:44
albert,

ik zou zeggen, ruilen met mijne :D
ik heb 3-deurs zitten in mijn vento... dus met neerklapbare stoelen vooraan, en de achterbank heb ik zelfs nooit gebruikt.... :tongue:

RemcoGT
31-03-2006, 11:09
In een 4 deurs hoeven de stoelen niet voorover te klappen als bij een 2 deurs voor het instappen voor de achterbank passagiers ;)

oohh ja :D .. dom van me :chair: