PDA

View Full Version : Autoambulance gevraagd

okkehel
30-03-2006, 10:04
Hallo iedereen.

Ik ben op zoek naar een autoambulance liefst omgeving Leeuwarden of Beilen.

Ik kan namelijk eindelijk het casco van mijn Fire and Ice bij de spuiter ophalen. :woowoo: Het heeft even geduurd (sinds 19 augustus) maar het is dan toch eindelijk zo ver. :rolleyes: Alleen heb ik nu dus een autoambulance nodig. Is er misschien iemand van hier van wie één zou kunnen lenen? Of heeft iemand goede tips voor een betrouwbaar niet al te duur bedrijf in de buurt van Leeuwarden of Beilen?

Ik zat al even te kijken op de site van Kinderman te Rinsumageest. Iemand hier ervaring mee?

Ik hoor het graag en alvast bedankt.

Okke.

Died
30-03-2006, 10:22
Ik heb een verhuurder gevonden via de GOuden Gids. Kost wel wat euros maar dan heb je ook een goeie ambulance die 100 % in orde is.

okkehel
30-03-2006, 11:13
Ik heb een verhuurder gevonden via de GOuden Gids. Kost wel wat euros maar dan heb je ook een goeie ambulance die 100 % in orde is.

Ik heb ook al even op de site van de telefoongids gekeken ja, maar heb nog niet echt wat gevonden. En persoonljike ervaringen met een bedrijf zou ik ook graag meenemen in mijn keuze. Vandaar :)

Died
31-03-2006, 10:37
Ik heb een ambulance gevonden in een klein dorp genaamd Breezand, dat is 20 min. rijden bij Den Helder vandaan. Ik betaal 35,- euro voor de ambulance, 50 ,- borg en 10,- voor spanbanden. Je hebt wel een E-rijbewijs nodig. Gelukkig ken ik iemand met zo'n rijbewijs en een bus om te slepen.
Verders is het allemaal goed gegaan. Geen slechte ervaring. Het is een garagebedrijf wat de verhuur van allerlei aanhangers erbij doet. Gewoon bij een verhuurder gaan kijken in Leeuwarden. ;)

okkehel
31-03-2006, 18:27
oke bedankt voor je antwoord ;)

okkehel
31-03-2006, 18:56
He bedankt,
Ik heb geen BE rijbwijs maar mn vader/schoonvader wel.
moet vast wel lukken :)

Alberto
31-03-2006, 21:40
bakker in dokkum
voor 25 euries per dag
zit achter intratuin
super vertrouwd adress
tel 0519297754

okkehel
12-04-2006, 19:01
Niet iemand die zelf zo'n ding heeft toevallig ;)
Die spuiter zei dat hij zou zorgen dat de auto bij me zou komen maar ik heb hem nog steeds niet :( ...