PDA

View Full Version : versnellingsbak (gaat om differentieel)


Golfzilla
15-03-2010, 19:28
Gezocht:

een versnellingsbak waar een differentieel in zit wat gebout is.

Dus complete bak aanbieden of een los differentieel

Voor een Golf 2 / Polo bak

Heb nu een geperst differentieel maar zoek er 1 welke gebout is.
(ik bedoel daarbij de buitenkrans)

thanks

J-9A-N
15-03-2010, 19:30
Bouten kun je gewoon bij de dealer halen en vervangen.
Klinken eruit bouten erin.

Golfzilla
15-03-2010, 19:40
Bouten kun je gewoon bij de dealer halen en vervangen.
Klinken eruit bouten erin.

klopt dat deze zo te halen zijn.
Maar mijn krans zit geperst om het differentieel heen, bijvoorbeeld een ATV differentieel is gebout.

J-9A-N
15-03-2010, 19:50
Ja zag het later pas ,zat aan een 020 bak te denken.

Golfzilla
15-03-2010, 21:59
naar mijn weten zit deze in de volgende versnellingsbakken:

ATV
CEK
CEH
CMC
CEG

J-9A-N
16-03-2010, 23:40
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?p=890976#post890976

Post #63

Mtdi
17-03-2010, 07:34
Is een DKE wat?

Golfzilla
18-03-2010, 08:01
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?p=890976#post890976

Post #63

Thanks, Mail is de deur uit.


Is een DKE wat?

Nee helaas, dit is niet de goede.

Bedankt voor de reacties!!!

Golfzilla
22-03-2010, 10:26
up :-)

Henk Timmer
22-03-2010, 10:39
wat is je bakcode en wat is je motorinhoud?

vwmk2driver
23-03-2010, 22:52
ik heb wel een los diff liggen,
welke wil je met syncro of zonder?
g40 heeft bijvoorbeeld geen syncro,en de nieuwe hebben dit wel,
ombouwen is geen probleem je dient alleen een andere keering en 2 andere flensen te monteren.
losse kroon en pignon heb ik ook, welke verhouding wil je?

Golfzilla
25-03-2010, 07:50
wat is je bakcode en wat is je motorinhoud?

Bakcode van de bak is AHD
motorinhoud (lijkt me niet echt van belang) maar is een 1300

ik heb wel een los diff liggen,
welke wil je met syncro of zonder?
g40 heeft bijvoorbeeld geen syncro,en de nieuwe hebben dit wel,
ombouwen is geen probleem je dient alleen een andere keering en 2 andere flensen te monteren.
losse kroon en pignon heb ik ook, welke verhouding wil je?

Ik ben geinteresseerd in een zonder synro, dus volgens "oud" type G40.
Verhouding zoek ik op vanavond, weet ik zo niet mijn hoofd
Mocht je alleen een Dif-huis, kroonwiel en pignon hebben ben ik ook geinteresseerd eventueel. Dif-huis is ook van belang vanwege het geboute (is dit een woord??) kroonwiel.

vwmk2driver
25-03-2010, 13:00
Bakcode van de bak is AHD
motorinhoud (lijkt me niet echt van belang) maar is een 1300



Ik ben geinteresseerd in een zonder synro, dus volgens "oud" type G40.
Verhouding zoek ik op vanavond, weet ik zo niet mijn hoofd
Mocht je alleen een Dif-huis, kroonwiel en pignon hebben ben ik ook geinteresseerd eventueel. Dif-huis is ook van belang vanwege het geboute (is dit een woord??) kroonwiel.

ik moet van de week nog een g40 (code atv) bakkie opbouwen waar een sper in komt, wie weet houd ik nog wat over, ik zal even met die eigenaar overleggen.

Golfzilla
25-03-2010, 13:29
ik moet van de week nog een g40 (code atv) bakkie opbouwen waar een sper in komt, wie weet houd ik nog wat over, ik zal even met die eigenaar overleggen.

Graag hoor ik van je natuurlijk!!!

Maar jij bouwt hem om naar sper zeg je.... wat voor een sper??
jij zet gewoon het differentieel over of je past het huidige/originele aan??
Heb je sperren in de verkoop dan?? ben geinteresseerd zoals je begrijpt :thumbup:

vwmk2driver
25-03-2010, 17:34
Graag hoor ik van je natuurlijk!!!

Maar jij bouwt hem om naar sper zeg je.... wat voor een sper??
jij zet gewoon het differentieel over of je past het huidige/originele aan??
Heb je sperren in de verkoop dan?? ben geinteresseerd zoals je begrijpt :thumbup:

worm sper van quaife.

maar bouw allerlei soorten/merken/type's in,
alles wat er te bieden is op de markt. :thumbup:
elke toepassing een andere sper,ik maak gewoon wat de klant wil.

daardoor hou je geregeld nog wel eens een normaal diff over, kroon en pignon zijn vaak lastiger.

heb ook nog een splinter nieuw diff liggen die ik aangepast heb voor betere smering voor de aandrijfflensen.